تعبیر سقط جنین در خواب

نماد سقط جنین در خواب

دیدن سقط جنین یکی از نمادهای عجیبی است که تیراژ آن کمتر و معانی مستقیم آن کمتر است و در احتمالات و به طور کلی متفاوت است.سقط جنین ممکن است نشان دهنده بزرگ بودن فرج باشد.

همچنین ممکن است نشان دهنده یک تخلف جدی باشد و ممکن است نشان دهنده سهولت یک موضوع پس از سختی و مشقت باشد. هر چه سقط جنین شدیدتر باشد، اهمیت آن شدیدتر است و بالعکسو هر چه جنین سقط شده به سن ولادت نزدیکتر باشد نشان دهنده اتمام امر است.

سقط جنین با توجه به وضعیت بینایی

سقط جنین در حالی که کامل است ممکن است نشان دهنده نرسیدن کامل به خواسته اش باشد و حاکی از خیر و رزق باشد و اگر سقط کامل نبود ممکن است به اندازه سقط از نگرانی خلاص شود یا به مطلوب برسد. کامل شد، و اگر سقط جنین سریع بود، ممکن است نشان دهد که نشانه به طور ناگهانی رخ داده است.

اگر اندازه سقط زیاد باشد پریشانی و ناراحتی و بروز مشکلات بزرگ است و ممکن است دلالت بر شادی و شادی و رهایی از ناراحتی داشته باشد و همچنین سقط مبین مسافرت و وداع با مسافر و وداع باشد. یکی از اقوام یا خداحافظی با زن یا شوهر و غیره.

خواب بیننده یا اطرافیانش ممکن است در حال آماده شدن برای سفر باشند و سقط جنین همراه با گریه ممکن است نشان دهنده مرگ یا رها شدن این بار سنگین یا پایان غم و اندوه و آغاز موقعیت جدیدی باشد که در آن زندگی یک عضو جدید خانواده ممکن است شروع شود، به طور کلی سقط جنین با توجه به جزئیات معنایی بیان می شود.

سقط جنین با توجه به شرایط بیننده

ابن شاهین در تفسیر خود آورده است: «کسی که خواب ببیند سقط کرده است، هر چه بخواهد بر او برآورده نمی‌شود و زن نیز چنین است».[١] اگر مردی ببیند که سقط جنین می کند، ممکن است نشان دهنده این باشد که می خواهد از شر یک چیز بد خلاص شود یا مرحله سختی را پشت سر گذاشته است که دوست ندارد، زیرا حاملگی مرد غم و اندوه است. شهاب در حال عبور گفت: طناب آدمی: غم و غصه و حرف بد در دلش یا دشمنی در میان خانه اش.[٢]

سقط جنین در خواب اغلب توضیح منطقی روشنی ندارد. زیرا بسیاری از آنچه در رویاهای یک زن در مورد سقط جنین دیده می شود، که اغلب با تفکر زیاد یا اغراق در مورد موضوع جنین خود در صورت بارداری توضیح داده می شود.

همچنین اگر زنی ببیند که جنین خود را سقط می کند و او مرده و نگران نباشد، به این معناست که برای زایمان دچار مشکل می شود و ممکن است نشان دهنده سهولت آن باشد.

بازبینی کننده

  1. ↑ خلیل بن شاهین، اشارات فی عبارات، ص ۶۹۵.
  2. ↑ شهاب گذرا، قواعد تعبیر خواب، صاعقه ماه در علم بیان، ص 431. اقتباس.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا