تعبیر ماهی در خواب

بسیاری از افراد در خواب ماهی می بینند و ماهی معانی زیادی دارد که برخی از آنها خوب و برخی بد هستند که در این مقاله به بررسی برخی از این تعابیر می پردازیم.

تعبیر ماهی در خواب ابن سیرین

هر کس در خواب ماهی ببیند و تعداد آنها را بداند، نشانگر زنان است و اگر نتواند آن را انجام دهد، ماهی بیانگر مال و نیکی است. و هر کس در خواب ببیند که در ته آب به ماهی بزرگ یا رودخانه یا برکه ای می نگرد و هر طور که می خواهد شکار می کند و غذا می خورد، بیانگر آن است که مال و گنج و فراوانی به دست می آورد. خوب و هر که ببیند شکار می کند و ماهی را از چاه بیرون می آورد، همجنس است. و اگر انسان خود را در حال ماهیگیری در برکه ای کدر ببیند، این بینش در آن نه سودمند است و نه خیر. و هر که در خواب ببیند که فقط ماهی درشت صید می کند، این نشانه خیر و فایده است، و گفته شد که هر که در خواب ببیند ماهی کوچک می گیرد، بیانگر از بین رفتن نعمت است.

و خواب اینکه شخص بدون فلس ماهی بگیرد، بیانگر فریب در گرفتن مال مردم و تقلب در آن است، و نیز حاکی از حیله گری یا پیچیده کردن کار یا تسهیل آن است. هر کس در خواب ببیند که ماهی قهوه‌ای می‌گیرد و در حقیقت صاحب خواب می‌خواهد علاقه خاصی را با کسی در میان بگذارد، این نشان دهنده آشتی بین شرکا است. و هر کس در خواب ببیند که به ته آب می نگرد و ماهی مرده می بیند، خواب نشان می دهد که صاحب آن به خواسته های خود نمی رسد و یا آرزویش برآورده نمی شود.

هر کس در خواب ببیند بر بالین او ماهی است یا در جایی که می خوابد، نشان دهنده بیماری اوست اگر صیاد باشد و هر که در آب ماهی بگیرد مضطر است. و هر کس در خواب ببیند در آب شیرین و پاکیزه ماهی می گیرد، برای او و فرزندش خیر و صلاح است، اگر رزق و روزی کودک باشد، و اگر در آب شور صید کند، برعکس است. و هر کس در خواب ببیند که ماهی شور می خورد، دلالت بر خستگی و استرس دارد و برعکس گفته شد و هر که ماهی را در مقابل خود ببیند و تعداد آن چهار عدد است، با چهار زن ازدواج کند و هر که ماهی بیشتر ببیند. از چهار، این نشان دهنده پول و غنیمت است.

و هر کس در خواب خود ماهی را در بستر خود ببیند در حالی که در اعماق دریا ماهیگیری می کند، بیننده خواب غرق می شود و خداوند داناتر است. و هر کس در خواب ببیند به ماهی سرخ شده نگاه می کند، بیانگر اجابت دعای اوست و خداوند متعال داناتر است. و هر کس ببیند که در بازار است و ماهی زیادی در پیش دارد و یک ماهی بخرد، بیانگر آن است که کنیز می خرد و اگر ماهی در جایی غیر از بازار یا بازار باشد. ناشناس، و ماهی می خرد، سپس ازدواج می کند. و هر کس ببیند که در ماهی خراب و گندیده می خورد و غذای خوب و ماهی تازه به جا می گذارد، دلالت بر آن دارد که صاحب بینایی نزد زنی حرام می آید و ازدواج حلال را ترک می کند.

و هر که ببیند ماهی یا نهنگی طلب می کند و نمی تواند بدست آورد، خواب دلالت بر آن دارد که به شخصی بدهی می دهد و این شخص مال و حق او را انکار می کند. و هر کس ببیند که به برکه یا دریا می نگرد و نهنگ بزرگی را در آن بیابد که دهان خود را به سوی خود باز می کند، بیننده خواب را زندانی می کند. و هر کس در خواب ببیند که ماهی را باز می کند و یک یا دو مروارید بیرون می آورد، به واسطه همسرش پولی به دست می آورد یا از او پسر یا دوقلویی می آورد و در آنها خیری است. و آنکه در خواب ببیند که ماهی از دهانش بیرون می آید، این خواب نشان می دهد که از زنی در شأن او سخن می گوید که محال است و در بی انصافی به او بی انصافی می کند. و هر کس در خواب ببیند که از خشکی یا خشکی ماهی می گیرد، این خواب بیانگر فحشا و فحشا است.

تعبیر ماهی در خواب نابلسی

ماهی در خواب اگر عددش معلوم باشد زن است و اگر عددش معلوم نباشد پول و غنایم است. و اما نهنگ وزیر پادشاه است، دریا پادشاه است و ماهی لشکر پادشاه است. اگر ماهی تازه و تازه بود به کنیز باکره اشاره می کرد. هر که در خواب ببیند ماهی درشت می گیرد، بیانگر سود و نیکی است. ماهی و کاه نرم بهترین دلیل برای هر کسی که می خواهد ترفند است.

ماهی و قهوه ای بهترین شواهد برای کسانی که می خواستند ازدواج کنند. و ماهی مرده در دریا دلیل بدی است و دلالت بر امیدی دارد که برآورده نمی شود. و هر کس ماهی را در بستر خود ببیند، برای کسی که در دریا راه می‌رود یا مریض است راهنمای بدی است. هر کس در آب سنگین ماهی صید کند به سختی گرفتار می شود. و هر که دید ماهی زنده می خورد به پادشاه رسید. هر چند خوردن ماهی شور ضربه شدید.

می گفتند اگر ماهی به چهار رسید زن بود و اگر بیشتر از چهار بود غنیمت و پول بود. و ماهی سرخ شده دلالت بر اجابت دعوت دارد و گفته شد ماهی کبابی سفری در طلب علم است. هر کس در خواب ببیند که از ماهی ماهی می خرد، کنیز می خرد یا با زنی ازدواج می کند. اگر ماهی از دریای شیرین به سمت دریای شور حرکت کند و ماهی شور به سمت دریای شیرین حرکت کند، این نشان دهنده نفاق است.

ماهی های ریز و درشت به عروسی و غم و اندوه علاقه نشان می دهند. اگر ماهی بریان شده از بهشت ​​بر او نازل شود، بشارت است که دعای او مستجاب می شود و بر دشمنان پیروز می شود و قامت او بلند می شود. شاید دیدن ماهی دلالت بر اضطراب و ناراحتی و بیماری داشته باشد و اگر ماهی ببیند که در آن پیر و جوان است اشکالی ندارد و دلالت بر رزق و روزی دارد.

تعبیر خواب ماهی خوردن ابن شاهین

و از چند جهت است: بزرگترها غنائم و کوچکترها دغدغه، پس اگر بزرگترها و کوچکترها جمع شوند پول است و هر که ببیند ماهی تازه صید کرده از آن پول می گیرد. یک راه حل. و گفته شد که هر که دید نهنگی بر او زد و از آن خورد، خنکی چشم است و سخنانی می شنود که پسندیده است. هر کس در خواب ببیند ماهی می گیرد که مردم از خوردن آن برای فروش آن بدشان می آید، با زن و شوهرش اختلاف پیدا می کند. می گفتند خواب ماهی نرم مربوط به زن است.

هر کس در خواب ببیند که نهنگی را بریان می کند، در ختنه یا خونریزی بعد از زایمان خرج می کند. و هر کس ببیند که ماهی گندیده ای می گیرد و از آن می خورد و غذای خوب می گذارد، به حرام می آید و حلال را ترک می کند. هر کس در حال خوردن ماهی در مقابل خود ببیند و کسی آن را با او تقسیم کند، از همسرش بر حذر باشد. و هر کس نهنگی را در برکه یا برکه ای ببیند و در آن بچرخد، بدرفتاری او را تعبیر می کند و هیچ حقی جز با سختی و خستگی از او نجات نمی یابد.

و هر کس نهنگی را با دهان باز ببیند، زندانی شود. و هر کس دو نهنگ را در چند یا ظرفی ببیند، دو مرد شریک در امری تعبیر می شود، پس بیننده را صاحب آن ظرف بشمارند. و هر کس ببیند که مرواریدی به شکم ماهی زد، برای او فرزندی از زن تعبیر می کنند و هر که ببیند شکم ماهی را شکافت و حلقه ای از آن ظاهر شد، با شکوه و جلال تفسیر شده است.

و هر کس ماهی را ببیند که از او بیرون آمده دختری نزد او آید و گفته شد اگر از مجرای ادرار او بیرون آمد دختر بود و اگر از دهانش خارج شد محال است. صحبت کند و اگر از مقعدش بیرون آمد، خیری در آن نیست. می گفتند خواب ماهی در جاهای گرم مصیبت و سختی است و در جاهای سرد بر خلاف آن تعبیر می شود. و هر کس در خواب ببیند در شکم ماهی ماهی دیگری است با زنی ازدواج می کند و اگر در شکم آن دو ماهی بیابد با دو زن ازدواج می کند. ماهی شور کبابی چرب به مسافرت در پی علم یا همنشینی با افراد بزرگ تعبیر می شود، مخصوصاً برای کسانی که آن را می خوردند.

می گفتند خوردن ماهی خوب نیست، زیرا استخوان هایش از گوشتش بیشتر است. هر کس در خواب ببیند ماهی بزرگی صید کرده و ماهی بزرگتر از آن نبیند، با زن ثروتمندی از اهل خانه ازدواج می کند. می گفتند خواب ماهی لطیف کبابی نشان دهنده این است که شواهدی وجود دارد. گفته شد: اگر زن ببیند ماهی از عورت بیرون می‌آید، دختر تعبیر می‌کند و اگر ببیند از دهانش بیرون می‌آید، برای او نگرانی و غم و اندوه است.

و هر کس در خواب ببیند که از دریا ماهی گرفته است، بیانگر این است که نعمتی برابر با آن نصیب او خواهد شد. و هر کس در خواب ببیند ماهی می فروشد، بیانگر آن است که به او و خانواده اش خیر و نفع می رسد. و هر که ببیند ماهی از چاهی بیرون می‌آید، نشان می‌دهد که با فریب و نیرنگ از عوام پولی به دست می‌آید. و هر که در خواب ببیند که ماهی دریا با او سخن گفت، دلالت بر فاش شدن راز پادشاه است و به طور کلی خواب ماهی را در شش طرف تعبیر می کنند: وزیر، لشکر، دختر بکر، غنیمت. ، رنج و یک کنیز.

تعبیر خواب ماهی خوردن ابن سیرین

اگر نرم و زیاد باشد، پول و غنیمت است برای کسی که او را آزار داد، و ماهی های کوچک نشان دهنده غم و اندوه است مانند پسران. و هر که ماهی نرم یا دو تا بزند زن یا دو تا بزند در فطرت انسان اگر در خواب ماهی شور ببیند مال و خوبی می یابد. و هر که از دهانش ماهی بیرون آید، سخنی است که از سر راه به زن می گوید.

تعبیر خواب ماهی خوردن برای نابلسی

برای کسانی که آن را می خورند، رزق مبارک و اضطراری و حلال است. چه بسا دلالت بر منفعت از دریا یا سلطان داشته باشد و هر که ببیند در کاسه مصیبت ماهی می گیرد، هیچ خیری در آن نیست که ببیند.

تعبیر خواب ماهی بزرگ و کوچک

هر که در خواب ببیند ماهی درشت می گیرد، بیانگر سود و نیکی است. و هر كه ماهى كوچك صيد كند، بيانگر از دست دادن لذت و نفع است. و ماهی نرم و پوست کنده راهنمای خوبی است برای کسی که بخواهد فریب دهد پس امور او پنهان است و با حیله مال مردم را می گیرد و پیچیدگی و کندی کار را به دیگران نشان می دهد و بر کندی و سستی دلالت دارد. کسب و کار. ماهی که قهوه ای نامیده می شود راهنمای خوبی برای کسی است که می خواهد دیگری را به اشتراک بگذارد. و ماهی‌هایی که فلس ندارند و هر چه دراز باشد، نشان‌دهنده اعمال بیهوده و خستگی و امید به چیزی است که محقق نمی‌شود، زیرا از دست می‌لغزد. و ضخامتی که در چشم است راهنمای خوبی است.

تعبیر خواب ماهی مرده و زنده

اگر انسان در دریا ماهی مرده ببیند دلیل بدی است و مخصوصاً نشانه امیدی است که برآورده نمی شود بیمار بود و شخصی که در دریا راه می رفت مضطرب بود و بیمار در رنج بود. از رطوبت هر كه از آب گل آلود ماهي بگيرد گرفتار سختي مي شود و هر كه بيند ماهي زنده مي خورد به سلطنت رسيده است و اگر بيند كه از آب زلال ماهي مي گيرد روزي مي گيرد و اگر ببيند از آب زلال ماهي مي گيرد. پسری دارد، شاد می شود و شوری از او گرفتار غم پادشاهان می شود.

تعبیر خواب خرید ماهی

هر کس ببیند از ماهی ماهی می خرد، کنیز می خرد یا با زنی ازدواج می کند، و هر که ببیند ماهی گندیده می خورد و غذای خوب در دستش می گذارد، عقد حرام کرده است. و از زنان حلال خارج می شود و هر که ببیند نهنگ یا برکه ای خواست، حریفش از او گریخت و مال او را انکار کرد و جز با نزاع سخت قادر به انجام آن نیست و هر که نهنگی را در برکه یا برکه با دهان باز می بیند، سپس به خاطر او زندانی می شود.

تعبیر خواب مروارید در شکم ماهی

هر کس در خواب ببیند که یک مروارید یا دو مروارید یا بیشتر به شکم ماهی می زند، از زنی پول می گیرد یا یک پسر یا پسر یا دو فرزند ذکور یا بیشتر به دست می آورد. با توجه به مقدار مروارید

تعبیر خواب بیرون آمدن ماهی از اعضای بدن

هر کس ببیند ماهی از زهرش بیرون می آید و زن باردار دارد، کنیز به دنیا می آورد. و ماهی سرخ شده نشان دهنده پاسخ به یک دعوت است. ماهی کبابی را می گفتند سفری در طلب علم. بالغ ماهی مال و غنیمت است و جوان نگران است زیرا خارهایش از گوشتش بیشتر است و خوردن آن برای خورنده سخت است.

هر کس ماهی بگیرد و در شکمش چربی بیابد، زن را مبتلا می کند و از او مال و خیر می یابد. و ماهیگیری در خشکی باعث ظلم می شود و گفته شد که مژده است. و هر کس ماهی خار و فلس بگیرد، نقره یا طلا محفوظ می ماند که برای خدای متعال است، زیرا خوردن آن جایز نیست و معطر نمی شود مگر با آنچه از آن بیرون می آورد.

و اگر ماهی سلاحی داشته باشد که نشان دهنده پیروزی او بر دشمنان باشد و چه بسا اهل بدی راستگو باشند و اگر دست یافتنی نباشد تجارتی است برای صاحبان کالا و اگر ماهی حرکت کند. از دریای شیرین به دریای شور و ماهی شور دریا به سوی شیرینی حرکت می کند، بیانگر نفاق در لشکر است یا اختلاف عموم مردم در آنچه که عرفاً مربوط به وقوع تاریکی یا ظهور بدعت است.

و اگر ببیند ماهی بر روی آب شناور است، دلالت بر تسهیل امور، نزدیکی به دور، افشای اسرار، بیرون آوردن چیزهای پنهان، یا مال او به عنوان ارث است. اگر با خود ماهی ریز یا درشت ببیند، دلالت بر غم و شادی دارد، یا به خوبی و بدی، ملاقات در آن را ایجاب می کند. اگر همراه خود ماهی ببیند که شبیه خلقت انسان یا پرنده است، نشانگر همذات پنداری با بازرگانان و مردد کنندگان خشکی و دریا یا مترجمان زبان شناس یا صاحبان اخلاق مرضی است و این امر به حساب می آید. بر حسب شباهت

اگر نزد او چیزی ببیند که مردم در آن آرامش می یابند یا در خانه ها پرورش می یابند، مانند موش و گربه ماهی، دلیل بر صدقه به یتیمان یا غریبه و پناهگاه آنان است. اگر ببیند از قعر دریا ماهی گرفته، در ساختن آن طول می کشد و رزق و روزی زیادی می یابد وگرنه در معرض پول سلاطین قرار می گیرد و یا می شود. یک جاسوس. اگر دریا نازل شود و از آن ماهی یا گوهر بخورد، از غیب خدا آگاه می شود و دین برایش روشن می شود و به راه هدایت می شود و عاقبت کارش در آن است. عاقبت خوبی خواهد بود و اگر قصد مسافرت داشته باشد شرکتی برای همراهی او بیابد و ایشان را همراهی کند و سالم به محل خود بازگردد.

و اگر در خواب ماهیى را که جزیره است ببیند، با امیر صالحى براى او غنایم جهاد مى‏کند، مخصوصاً اگر از چشم آن چاق کند یا گوشت آن را بخورد. اگر بدون اصلاح ماهی بخورد، از علائم مردم می گوید، آنها را فریب می دهد و پول آنها را ناروا می گیرد.

اگر ماهی روی زمین پیدا شود، نشان می دهد که درآمد او از سفر دریایی به سفر زمینی رفته است. و هر ماهی بر انسان دلالت می کند، دیدن آن دلیل بر رزق و روزی از آب است، مانند آبداران و دریانوردان و غواصان و شناوران و چنار در حمام. شاید دیدن ماهی دلالت بر اضطراب و پریشانی و بیماری و خبر غم انگیز و مرگ در جایی که در خواب دارد به سبب بوی و گرانی و رحلت روحش باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا