تعبیر عروسی در خواب

عروسی در خواب تعبیر غیرخوشایندی دارد یعنی ممکن است برای فردی از محیط خانواده اتفاقی بیفتد ولی پروردگار ما پوشش دهد و برای دوست شما نیز همین اتفاق می افتد زیرا عروسی آشنایان زیادی دارد. زندگی جدید، و خدا بهتر می داند.

و (کسی که در خواب ببیند) عروسی و سرگرمی در آن نیست، دلالت بر خیر و برکت و لذت دارد، مخصوصاً اگر چیزی در آن باشد که دلالت بر خیر کند. خوشی در آن مصیبت و غم است و (هر کس) عروس یا همسرش را در خواب آراسته ببیند، یعنی زیورآلات و لباس عروسی بپوشد در حالی که برای او تمام زینت دارد، پس دنیایی است حاصلخیز. به او پیشنهاد ازدواج می دهد در حالی که لبخند می زند و می پذیرد، این نشان می دهد که او زندگی را دوست دارد و (که می بینید) در عروسی خود عروس است یا به او پیشنهاد داماد می دهد و از پدر و مادرش تقاضای دست می کند. اگر او خود را در این زمان دید که کفش های گشاد پوشیده است، این نشان می دهد که شخصی که برای نامزدش خواستگاری کرده است کسی است که اصلاً مناسب او نیست، اما رویای عروسی در خواب برای یک زن متاهل: ممکن است منعکس کننده آنها باشد. اگر مزاحمت و تفریح ​​و غیره باشد و هرکس در خواب ببیند که در خواب و شب عروسی بسیار گریه می کند، دلالت بر نگرانی دارد.

در اینجا یک مثال ساده از رویای یک نفر است:

جوان متاهلی در خواب دید که دوباره و در شب عروسی خود ازدواج کرد: این نشان می دهد که به زودی صاحب فرزند می شود و شادی در خانه و همسرش حاکم می شود، اگر با زنی سرشناس ازدواج کند. در کاری که می تواند بکوشد و اگر با زنی مجهول ازدواج کند یا زنی را در خواب نبیند، بیانگر نزدیک بودن مدت است. و سیر خانه به خانه و اگر صحیح باشد امارت امر می کند یا وصایت می کند یا به مقامی می رسد که در خور او باشد و اگر نکاح در رؤیا بوده، عقد صحیح با خدا بوده است. و اگر به رسم عروسی بود مقام یا شهرتی است که به او می رسد و نکاح بیانگر پیشه است که با زنی ازدواج کرد و زن فوت کرد آنگاه در پیشه ای کار می کند که فقط به دست می آید. او کار و مشقت و نگرانی دارد و هر که در خواب چهار زن را به عقد خود درآورد، زیاد می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا