تعبیر خواب تمیز کردن خانه

تعبیر خانه در خواب دارای معانی بسیاری از جمله راحتی، حریم خصوصی و امنیت است. و وقتی خانه را در خواب می بینید بیانگر احساسات مختلف و حالات روحی و روانی مختلف است مثلا سقف خانه نشان دهنده تفکر و تعقل و طبقه پایین نشان دهنده ناخودآگاه است و اگر خانه شما خالی باشد نشان دهنده یک عدم احساس امنیت و اگر تغییراتی در خانه ایجاد شود، نشان دهنده تغییر در شخصیت و افکار شماست.

و اگر دیدید که در حال تمیز کردن خانه هستید، نشان دهنده این است که از ایده های جدیدی برای خود متقاعد خواهید شد. و اگر در خانه‌ای شلوغ زندگی می‌کنید و خواب می‌بینید که خانه خالی است، لزوماً بیانگر آن است که می‌خواهید آزاد باشید و مستقل زندگی کنید، و اگر عقاید و عقاید قدیمی حکایت از خانه‌های قدیمی دارد. رویای خانه جدید نشان دهنده دوران جدیدی در زندگی شماست و چشم انداز نظافت خانه یا خانه حکایت از پاکی این خانه و کسانی که در آن هستند و انشاءالله خانواده اش را ترک می کند.

و ابن سیرین ذکر می کند که دیدن خانه در خواب دلالت می کند: هر که ببیند در خانه ای محبوس است که در آن در بسته است و خانه در وسط خانه ها است خوب و خوب می شود در معلوم. یا مکان نامعلوم و حالش ضعیف است یعنی قبرش.

و هر کس ببیند که خانه اش از طلا است در خانه اش آتش زده است و هر که ببیند از خانه ای کوچک بیرون آمد از نگرانی که او را گرفت بیرون می آید و هر که ببیند در خانه ای است. خانه نور نشان می دهد که بدون منفعت مسافرت می کند و هر که در خواب دید که وارد خانه جدید شد امکانات کامل و در بین خانه ها نمایان بود و اگر فقیر بود پول می گرفت یا اگر ثروتمند بود. ثروتمندان افزایش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا