تعبیر خواب نامزدی

تعبیر خواب نامزدی

و اما نامزدی، هر که خواب ببیند با زنی نامزد کرده است، دنیا را طلب می کند و به اندازه ای که از نامزدی به دست آورده از او به دست می آورد، خواب به معنای شادی و سرور است و هر که ببیند زنی خواستگاری می کند. به او، پس دنیا به سوی او متمایل می شود.

هر که ببیند در نامزدی است، نشانه تجدید خوش بینی و امید به امور دنیوی است و خداوند داناتر است و (ازدواج) در خواب حکایت از عنایت خداوند متعال دارد، زن مشهوری تلاش می کند. چه کند و اگر با زنی مجهول ازدواج کند یا زنی را در خواب نبیند، دلالت بر نزدیک بودن اجل و سیر از خانه ای به خانه دیگر دارد، خدا خیر است.

(و هر كه ببيند) با زن يهودى ازدواج كرد، در كارى كه او را گناه مى‏كند و تجاوزگرى در عصيان مى‏كند، بر او زنجيرى سنگين بسته‏اند و هر كه با سگى ازدواج كند، رذيله‏اى دارد. چیز.، (و هر که دید) دختر سلطان را با آلات موسیقی و آرامبخش ازدواج کرد، سپس دختری از ریا را می نوشد که شراب است یا آنچه انجام می دهد، اگر او را به عقد او درآورد و به سوی او نقل مکان کرد، اول دختری نفاق می نوشد. شوهر واقعی از کسی که در خواب با او ازدواج کرده است ثروت و خوبی به دست می آورد.

(و هر کس ببیند) زنش با مردی که اریتم دارد ازدواج کرد که تب همراهش را به او می‌رساند و هر که با زن سلطان ازدواج کند اگر شایسته باشد سلطنت می‌کند وگرنه ولایت را به عهده می‌گیرد و همین طور اگر مردی مریض باشد. در خواب ازدواج می کند و زن را نمی بیند یا نام او را می گذارند، می میرد و از شوهر مادرش به شخصی که مال خود را فروخته است، و اگر زن حامله ببیند که ازدواج کرده است، می دهد. کنیز به دنیا بیاورد و اگر عروس روشن باشد پسری به دنیا می آورد و اگر زن پسری ببیند که ازدواج کرده است با پسرش ازدواج می کند و اگر مجرد ازدواج کند و زن در خواب به نیکی رسید و اگر زن با مرده ای ازدواج کرد پراکنده و فقیر می شود، گویی مرده او را در خانه مرده وارد می کند و مرده او را می شناسند و اگر مجهول است. آنگاه می میرد، اگر زن با او همبستر نمی شد، پیروزی او در این امر کمتر از آن است که اگر با او همبستر می شد.

(و هر که ببیند) با زنی ازدواج کرد و زن یا زنانی داشت، به قدر جمال و ظاهر آن زن، اگر او را ببیند یا بشناسد، خیر و اقتدار یافته است، شیخ ناشناس، خیر بسیار می کند. و اگر زنی ببیند که با پیرمرد ناشناسی ازدواج کرد، نیکی بسیار می کند و اگر مریض باشد از بیماری او شفا می یابد. (و هر که ببیند) زنی را با محرم ازدواج کرد، در خواب، اهل خانه و زن او، شریک، دشمن، حاکم ستمکار، حریف شدیدتر، پادشاه، کشتی یا وسیله نقلیه و تمام آنچه زمین از آسایش، خستگی، خیر یا شر به او نشان داد، سپس به همسری مانند او نسبت داد تا او را به او نشان دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا