خواب دیدم که پسری به دنیا آوردم

زایمان اگر فرشته ای در خواب ببیند که همسرش پسری به دنیا آورد و باردار نبود، گنج هایی به دست می آورد. اگر زن حامله ببیند که فرزند ذکور به دنیا آورده است، زن به دنیا می آورد و بالعکس. و دختر فرج در تفسیر، و پسر هستند. و اگر مریضی ببیند که مادرش او را به دنیا آورده است می میرد و اگر زنش حامله باشد پسری به دنیا می آورد و تولد دختر مایه آرامش زندانی است. و اگر مردی در خواب ببیند که پسری به دنیا آورده است، مریض می شود و از اندوه می گریزد و بر دشمن خود پیروز می شود. و اگر زن حامله گربه به دنیا آورد، پسر دزد است و زایمان راه نجات از ناملایمات و بیماری یا دوری از خانواده و همسایگان است. و آسایش زایمان و فرج و صرف دین و توبه. و هر که در خواب ببیند زایمان می کند اگر فقیر باشد غنی می شود و اگر غنی باشد در تنگی و پریشانی می افتد و اگر مجرد باشد سریع ازدواج می کند. اگر بیمار ببیند که در حال زایمان است، این نشان دهنده مرگ است. و هر که دید دختری به دنیا آورد سوار بر قرض شد. هر کس در خواب ببیند که دخترش مرده و برای او قبر کند، قرض خود را می پردازد.

کودک در خواب نماد چیزی است که نیاز به توجه و مراقبت زیادی دارد. تعبیر بینایی ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، بسته به اینکه کودک در وهله اول مسئولیت بیننده خواب است یا مسئولیتی است که شخص دیگری به او سپرده است و برای زنان در مرحله تولید مثل، این خواب ممکن است بازتابی باشد. آرزویی که واقعاً در زمین محقق خواهد شد. برای مردان، این نوع خواب ممکن است نشانه ای از اضطراب به دلیل عدم تمایل به تجربه عواقب والدین و مسئولیت فرزند باشد.

در اغلب موارد، دیدن کودک در خواب نشان دهنده ترس بیننده در مورد فرزندآوری است. اما اغلب ممکن است نمادی از معصومیت، گرما و شروع های جدید باشد، و اگر فراموش کردید که در خواب فرزند دارید، به این معنی است که سعی می کنید ضعف خود را از دیگران پنهان کنید. اما اگر می بینید که برای زایمان به بیمارستان می روید، به این معنی است که باید به مسائل مربوط به استقلال خود رسیدگی کنید.

و اگر خواب نوزادی را دیدید که گریه می کند، به این معنی است که بخشی از شما نیاز به مراقبت دارد، و اهداف زیادی که باید به آنها برسید، و اگر خواب نوزادی گرسنه را دیدید، نشانگر این است که شما بسیار به دیگران وابسته هستید. اما اگر در خواب او را مرده دیدید، این بدان معناست که به زودی چیزی از شما تمام می شود و هر کس در خواب ببیند که همسرش مردی به دنیا آورده است، روزی می یابد و اگر زن حامله ببیند که او زایمان کرده است. به پسر پسر، آنگاه دختر به دنیا می آورد و بالعکس، دختر در تعبیر تسکینی است و پسر آنها هستند، زایمان پس از خستگی، تسکینی است، زیرا زایمان کننده پس از آن احساس راحتی می کند. خستگی بارداری، و دکتر نشان می دهد که همه چیز درست شده است، و خستگی مغز نشان می دهد که شوهر شما باید کارهایی انجام دهد.

خدا تنها می داند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا