کفش در خواب

کفش در خواب

ابن سیرین خواب کفش را تعبیر کرد و گفت: اگر در راه و سفر در آن راه برود اگر بند آن قطع شود در سفر می ماند اگر بود خواه بود. پول خواه و پرداخت و اگر سرخ بود برای لذت و اگر سبز بود برای قرض و اگر زرد بود برای بیماری و توهم بود. باکره و نیز اگر کفش بود نپوشیده بود و زن را به رنگ کف پا نسبت می دادند و اگر در خواب ببیند که به جای او راه می رفت زنش را زیر پا گذاشت و خواب كفش مو كه پسنديده نيست پول است و مدل آن زن و كفش مشرك دختر است و گفته شد با زنى بدون دو شاهد ازدواج مى كند و اگر اختيار نداشته باشد با زنى ازدواج مى كند. بدون سرپرست ته و نیفتاد زنش دختری به دنیا می آورد و اگر بشقاب به بشقاب وصل شود عمر دختر با مادرش طولانی می شود و اگر بیفتد می میرد همسرش اگر او کفی خود را به کفش فشار می دهد تا آن را درست کند، او به زنش کمک می کند تا مرتکب فسق شود. کف پاهای رنگارنگ زنی مختلط است و از پوست گاو از عجم و از پوست اسب از عرب و از پوست وحش از تاریکی سلاطین و کفش های کتان زنی پنهان است که می خواند. کتاب خدا فصیح است و گفته شده است که درآوردن صندل امنیت و کسب امر است به دلیل این که فرمود: «پس کفشت را در بیاور» مردی از ابن سیرین سؤال کرد و گفت: دیدم کفش‌هایم گمراه شده است. مادربزرگشان پس از مشقت، پس گفت: پول طلب می کنی و بعد از سختی آن را می یابی، و گفته شد که راه رفتن با کفش، سفری در راه طاعت خداوند متعال است، ابن سیرین آمد و گفت: دیدم در من راه می روم. صندل ها و یکی از آنها کمربند یکی از آنها را برید پس آن را گذاشتم و به حال خود ادامه دادم و به او گفت: آیا برادری غایب داری؟گفت: آری فقط برادرت از دنیا رفته است. فورد به زودی برای او سوگوار شد.

در خواب کفش خریدن: اگر دیدید که کفش نو می‌خرید، بیانگر آن است که می‌خواهید وضعیت خود را بهبود بخشید، و گم شدن کفش: اگر دیدید که کفش‌های خود را گم کردید، بدانید که شخصی را ترک خواهید کرد. عزیزم، نامزدی خود را بشکن، با همسرت عصبانی شو، دوستت را از دست بده، یا در کار خود با شکست مواجه شوی. اگر کفشی را گم کردی و آن را نداشتی، بدان که از حسادت و حسادت دیگران در امان هستی. و هر که ببیند کفش نجس یا پاره به پا دارد، بداند که ذوق هنری ندارد و از حفظ آرامش زندگی خود و دوستانش عاجز است، بلکه آنها را دشمن می کند. و هر که ببیند کفش نو پوشیده است، بداند که با ایده های جدیدی مواجه خواهد شد که باعث موفقیت و خوشبختی او در زندگی و رسیدن به آرزوها و آرزوهایش می شود.

و هر که ببیند کسی کفش هایش را برداشت، می داند که در زندگی او کسانی هستند که می خواهند اخبار او را بدانند تا او را به زور بگیرند و او را بدنام کنند. و هر که ببیند مردی در حالی که با معشوقی در ارتباط است کفش های او را برداشت، می داند که از او بدی می خواهد و به جای پشیمانی که پشیمانی بی فایده است، از او بر حذر باشد. هر که ببیند کفش طلا دارد می داند چیزی هست که دوست دارد، اما به آن نمی رسد. هر که ببیند کفش طلا بر تن دارد، بداند که زن، دختر، مادر یا هر زن درجه یک خانواده اش به بیماری مبتلا می شود که انشاءالله از آن شفا می یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا