خواب دیدم که ازدواج کردم

عروسی در خواب معانی زیادی دارد پس هر که عروسی ببیند و در آن سرگرمی نباشد دلالت بر خیر و برکت و لذت دارد مخصوصاً اگر چیزی در آن باشد که دلالت بر خیر کند عروسی در خواب مخصوصاً اگر سرگرمی در آن باشد و همه شادی های آن مصیبت و غم باشد.

عروسی در خواب تعبیر بی ضرری دارد، یعنی ممکن است در محیط خانواده برای شخصی با شما اتفاقی بیفتد، اما پروردگار ما پوشش دهد و همین اتفاق برای دوست شما نیز خواهد افتاد، زیرا اگر در عروسی آشنایان شرکت می کردند. مورد مرگ است ولی اگر عروس را تنها و بدون تشییع جنازه می دیدی دنیوی می شد، می آید و زندگی تازه ای و خدای متعال داناتر است. هر که در خواب عروس یا همسر خود را آراسته ببیند، یعنی زیورآلات و لباس عروس بر تن کند و برای او زینت کامل داشته باشد، دنیایی است حاصلخیز، دامادی نیز از او خواستگاری کرد و از پدر و مادرش خواستگاری کرد. اگر او خود را در این زمان دید که کفش های گشاد پوشیده است، این نشان می دهد که شخصی که از او خواستگاری کرده است کسی است که اصلا مناسب او نیست.

خواب عروسی در خواب برای زن متاهل: اگر آشفته، سرگرم کننده و غیره باشد ممکن است ذهن آنها را منعکس کند. گریه شب عروسی در خواب: هر که در خواب ببیند که در خواب و شب عروسی بسیار گریه می کند، دلالت بر نگرانی دارد. جوان متاهلی در خواب دید که دوباره و در شب عروسی خود ازدواج کرد: این نشان می دهد که به زودی صاحب فرزند می شود و شادی در خانه و همسرش حاکم می شود، اگر با زنی سرشناس ازدواج کند. در کاری که می تواند بکوشد و اگر با زنی مجهول ازدواج کند یا زنی را در خواب نبیند، بیانگر نزدیک بودن مدت است. و سیر خانه به خانه و اگر صحیح باشد امارت امر می کند یا ولایت می گیرد یا به مقامی می رسد که شایسته اوست و اگر زنی بمیرد در پیشه ای کار می کند که جز کار و مشقت و نگرانی به او نمی رسد. و هر که در خواب چهار زن را به عقد خود در آورد، بر او فزونی می گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا