مارمولک در خواب

ممکن است یکی از ما خواب عجیبی ببیند و بخواهد آن را تعبیر کند، با علم به اینکه فشارهای زندگی روی خواب های انسان تأثیر می گذارد.از قرآن و سنت و در اینجا نشانه هایی از دیدن مارمولک در رؤیا، حیوانی است که رسول ما صلی الله علیه و آله ما را به کشتن آن امر کرد، چنانکه در حدیث شریفش در صحیح مسلم از طریق عبدالرازق آمده است سنگدان و آن را فوسیق نامیده است.

مارمولک گکو یا گکو از خانواده فلس‌ها و جانوران خزنده کوچک است و در نواحی گرم دنیا زندگی می‌کند و در اکثر قاره‌های جهان پراکنده است و دارای پوست‌های نازک خال‌دار و دارای چندین رنگ سبز، قهوه‌ای روشن، تیره و قرمز است. و برخی از گونه ها با فرآیند استتار می توانند رنگ خود را تغییر دهند مانند آفتاب پرست و هنگامی که در شب ظاهر می شود صدا ایجاد می کند و برای برقراری ارتباط با سایر مارمولک ها غشای نازکی روی چشم دارد و دارای یک غشای نازک بدون پلک است و وجود دارد. انواعی از آنها که می توانند دم خود را با فرآیندی به نام شکافتن خود از بقیه بدن جدا کنند. به لطف بالش های چسبنده روی پنجه پاهایش بالا می رود و از پشه ها، حشرات کوچک و ملافه تغذیه می کند.

مارمولک در خواب

در مورد کسی که در خواب یک مارمولک دیده است، این را می توان اینگونه توضیح داد:

  • او مردی گوشه گیر است که امر به معروف و نهی از منکر می کند و غیبت کننده ای است که مردم را مفسده می کند و هر که ببیند گکو گوشت او را خورد غیبت کننده اوست. نشان دهنده دشمنی است که بد صحبت می کند و او یک کوهنورد است که دوست دارد با تلاش شخصی شما ظاهر شود، اگر او را بکشید او را لو داده اید و از رابطه خود با او خلاص شده اید.
  • خدا می داند

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا