رویای ازدواج برای یک زن متاهل

همه نکاح ها: در خواب اگر رفیقش خواب خیس ببیند و باید غسل کند، خواب نیست، اگر مردی در خواب ببیند که نزد زنی معروف می آید، اهل بیت او را انجام می دهند. در امور دنیوی خود خوب هستند. اگر ببیند که به او خیانت نکرد، بلکه از او عیبی داشت، مال او کمتر از آن است، زیرا خیانت بهتر و گویاتر است و (ازدواج) در خواب، دلالت بر عنایت دارد. خداوند متعال و چه بسا نکاح دلالت بر خانواده، بدهی، پریشانی، اضطراب، وارد شدن به امنیت یا تصرف در مناصب عالی است، پس اگر با زنی معروف ازدواج کرد، برای کاری که از دستش بر می آید، تلاش می کند و اگر ازدواج کند. زن مجهول یا زنی را در خواب نمی بیند، نشان دهنده نزدیک بودن مدت است، یک بار شهوت، عقد صحیح با خدا بود و اگر مرتباً عروسی بود، مقام یا مقام است یا شهرت خوبی که برای او می آید و ازدواج بیانگر پیشه است.

و اگر ببیند یا در خواب ببیند که با مادر و خواهر یا خویشاوند خود ازدواج می کند، می بیند که تنها کسی که پیوند خویشاوندی خود را قطع می کند کوتاهی می کند، پس پیوند خویشاوندی خود را وصل می کند و تجدید نظر می کند. اگر ببیند که همسرش در ظاهر با او بیش از آنچه هست و بر خلاف آن است وانمود می کند و همخوابگی می کند، سنت پرباری است که بر او نازل می شود و چهره آنچه از او به دست می آورد می داند. اگر زنی ناشناس باشد، قویتر است، ولی صاحبش نمی داند چه بخشی از سنت از او می گیرد. همچنین اگر متأهل معلوم باشد یا بین آنها نزاع و خصومت یا دشمنی پیش بیاید فاعل بر آن مفعول است. و اگر متأهل معلوم باشد و بین آنها نزاع و دشمنی نباشد، اثر آن برای فاعل یا نام او در صورتی که شایسته آن نباشد یا همتای او یا در یکی از آن ها خیر است. علل اینها اگر متأهل پیرمرد ناشناخته ای باشد، پیرمرد جد اوست و هر خیری که به پدربزرگش می رسد نسبت به او حسن نظر و مدارا دارد.

همچنین اگر ببیند که مردی را می بوسد یا با او می خوابد یا با او اختلاط می کند پس از آن که بین آنها شهوت است، بر آنچه در ازدواج توصیف کردید است، جز اینکه از نظر قوت و مقدار از او کمتر است. اگر ببیند که مردی غیر از میل را می بوسد، فاعل از مصداق خیر بهره مند می شود و آن را قبول می کند. و اگر ببیند که برای او پسری است گرفتار ناراحتی شدید می شود پس اگر کنیز داشت نیکی می کرد و خریدن پسر و کنیز نیز همین گونه بود.

اگر ببیند با حیوان معروفی ازدواج می کند، با کسی ازدواج می کند که حق آن رابطه را ندارد و ثواب آن را هم نگرفته است. اگر وحش ناشناخته باشد، دشمنی را در خود پیروز می کند، و در پیروزی او چیزی است که برایش جایز نیست و دشمن از او سزاوار نیست، و همچنین اگر غیر از پرندگان و درندگان ازدواج کند، مگر انسان

اگر ببیند که با مرده معروفی ازدواج می کند، اثر آن برای فاعل بهتر از دعا و دعاست. اگر ببیند که با مرده حرمت ازدواج می کند، فاعل آن را به خیر وصل می کند، مانند صدقه، ارتداد یا دعا. و اگر ببیند که مرده مشهوری با زنده ازدواج کرده است، بهتر است به زن متاهل برسد تا میراث میت یا ورثه او یا اولاد او از جهت علم یا چیز دیگر. . و بوسه بر عکس آن است، زیرا فاعل در آن بهتر از مفعول عمل می کند و می پذیرد و هر که ببیند با زن مرده ازدواج کرده و با او تمام شود، مرده ای را به دست می آورد که او را فریب دهد. و او در امور به اندازه جمال آن زن است چه وارد شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا