شانه زدن مو در خواب

اگر شخصی در خواب ببیند که موهای خود را شانه می کند، به معنای بیماری یا مرگ دوست یا خویشاوند است. این خواب ممکن است بیانگر فروپاشی دوستی و از بین رفتن مال باشد و اگر دیدید که در حالی که موهای خود را شانه می کردید در شانه افتاد و با آن بیرون رفت، بدانید که خبر مرگ شخصی را خواهید شنید یا موی خود را از دست خواهید داد. دوستی بین شما و یکی از دوستانتان است و اگر موهایتان را نامرتب و ناهنجار دیدید بدانید که با مشکل مواجه خواهید شد.

و اما هر کس ببیند که موهایش را به رنگی غیر از رنگ طبیعی آن رنگ می کند، می داند که اگر رنگ روشن باشد از طبیعتش بدتر می شود. چه راحت شانه شود و چه درهم، و هر که در خواب ببیند که موی او دراز است، هر که ببیند موهایش مجعد است، بسیار نیکو شد، و هر که دید موهایش صاف است، جلال و اعتبار یافت.

قیطاندن مو برای زنان بسیار ستودنی است، اما بافتن مو برای مردان خیری ندارد زیرا نشان دهنده پیچیدگی کار برای آنهاست و همچنین بافتن مو برای نابینایان خیری ندارد زیرا نشان دهنده حال بد اوست. و برهم زدن دستاوردهای او و کوتاه کردن مو در خواب به معنای ترک اضطراب است و کوتاه کردن مو برای حاجی به معنای امنیت و حفظ است و شانه کردن موها و استعمال آن با روغن یا عطر نیکو به معنای وفای به عهد و صداقت در عهد است. ، و ریزش مو به معنای خروج مال و مقام بیننده است.

روییدن مو در جای نامطلوب بدن بیننده مانند صورت یا کف دست یا پا، به معنای نگرانی و بدبختی، سفیدی مو برای مردان، وقار و حیثیت، سفیدی مو برای زنان، بداخلاقی و فساد است. از شوهرش سفید شدن موی ریش برای مرد جلال و منفعت است و سفید شدن موی مریض دلیل بر مرگ او و ظاهر شدن موی فراوان بر پوست دلیل بر بدهکاری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا