کفش در خواب

کفش در خواب تعابیر و تعابیر زیادی دارد که بر حسب رنگ و یا برخی از اتفاقات خواب متفاوت است، اگر دیدید که کفش های خود را گم می کنید، بدانید که عزیزی را ترک خواهید کرد، نامزدی شما به هم می ریزد، همسرتان به هم می ریزد. با عصبانیت دوست خود را از دست خواهید داد یا در کار خود با شکست مواجه خواهید شد. اگر کفشی را گم کردی و آن را نداشتی، بدان که از حسادت و حسادت دیگران در امان هستی. و هر که ببیند کفش نجس یا پاره به پا دارد، بداند که ذوق هنری ندارد و از حفظ آرامش زندگی خود و دوستانش عاجز است، بلکه آنها را دشمن می کند. و هر که ببیند کفش نو پوشیده است، بداند که با ایده های جدیدی مواجه خواهد شد که باعث موفقیت و خوشبختی او در زندگی و رسیدن به آرزوها و آرزوهایش می شود.

و هر که ببیند کسی کفش هایش را برداشت، می داند که در زندگی او کسانی هستند که می خواهند اخبار او را بدانند تا او را به زور بگیرند و او را بدنام کنند. و هر که ببیند مردی در حالی که با معشوقی در ارتباط است کفش های او را برداشت، می داند که از او بدی می خواهد و به جای پشیمانی که پشیمانی بی فایده است، از او بر حذر باشد.

هر كه ببیند كفش پوشیده و بند او بسته نشده است، بداند كه بین او و دوستانش اختلاف پیدا خواهد كرد و باید در كار خود تجدید نظر كند. هر که ببیند کفش طلا دارد می داند چیزی هست که دوست دارد، اما به آن نمی رسد. هر که ببیند کفش طلا بر تن دارد، بداند که زن، دختر، مادر یا هر زن درجه یک خانواده اش به بیماری مبتلا می شود که انشاءالله از آن شفا می یابد.

ابن سیرین در تعبیر خواب کفش (کفش) گفت: اگر در راه و سفر در آن راه برود، اگر بند آن قطع شود، در سفر می ماند. اگر پول خواه و زن بود و اگر سرخ بود برای لذت و اگر سبز بود برای قرض و اگر زرد بود برای بیماری بود. و توهم باکره بود و همینطور اگر کفش بود نمی پوشیدند و زن را به رنگ کف پا نسبت می دادند و اگر بیند که در جای خود در آن راه می رفت، زیر پا گذاشت. همسر.و رؤیای صندل مویی که پسندیده نیست پول است و کفش زن است و صندل مشرک دختر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا