تمساح در خواب

تمساح در خواب

(تمساح) دیدن او در خواب، دلالت بر پلیس دارد، زیرا او شرّ آنچه در دریاست، نه دشمنی دارد و نه دوستی از او در امان نیست و خیانتکار است، و نیز دلالت بر تاجر ظالم و خیانتکار دارد. پس هر کس ببیند که تمساح او را به داخل آب کشاند و در آن کشت، به دست پلیسی می افتد که پول او را می گیرد و او را می کشد، اگر از دست او خلاص شد، تحویل می دهد و تمساح را در خواب می بیند. دیدن او بیانگر فسق و نهی و ترس و آفت از بند آمدن باد یا راهزنان است، چه بسا دید او حکایت از تحریف زندگی در اثر غرق شدن دارد، دیدن او در دریا خیری ندارد. (و هر که ببیند) تمساح او را به آب کشاند، سلطان یا مردی از خانه اش چیزی برمی دارد و کراهت می گیرد و اگر ببیند که تمساح را به خشکی کشانده است، بر دشمن یا حریف خود پیروز می شود. و پولش را از او می گیرد. (و هر کس ببیند) که به گوشت تمساح یا از پوست آن یا از چربی آن مبتلا شده است، به اندازه آن از مال دشمنش متأثر می شود.

دیدن تمساح در خواب، به قول ابن سیرین، دشمن دسیسه های یک انتظار ناعادلانه، خطرناک و شدید شکار است، اما او را زده و بلعیده است و خدای ناکرده از آن دشمنی نیرومند دارد. بی رحم.از خدای متعال در حال دعا.

(تمساح) وقتی در خواب این موجود را دیدید مطمئن باشید که بهترین دوستتان شما را فریب خواهد داد. دشمنان در هر فرصتی به شما حمله خواهند کرد. اگر در خواب ببینید که بر پشت کروکودیل قدم می گذارید، می توانید انتظار داشته باشید که به دردسر بیفتید و سخت تلاش خواهید کرد تا خود را از شر آن خلاص کنید. به این هشدار توجه کنید وقتی رویاهایتان به این شکل شما را ملاقات می کنند. از دادن اعتماد حتی به دوستان خودداری کنید و دیدن تمساح، مگر اینکه آن را بکشید، برای همه افراد مرتبط با خواب، رویای نامطلوب و منفی است. این یک هشدار رویایی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا