تعبیر حجاب سفید در خواب

تعبیر حجاب سفید در خواب

حجاب در خواب بنابر آنچه ابوالفداء در کتاب عجایب تعبیر خواب در قرآن گفته است: بیانگر کتمان و حائل بین خیر و شر و حافظ و ایمن و پوشش زیبا برای مالک است. یا زن رویا[١]

در مورد رنگ سفید، همانطور که محمد قطب ذکر کرده است، ممکن است دلالت بر شرافت و منزلتی باشد که بیننده خواب کسب می کند، خواه مرد باشد یا زن.[٢] بر این اساس، حجاب سفید در خواب دلالت بر خیر و نیکی دارد، زیرا ممکن است نمایانگر پوشش زیبا و محافظت از بدی ها برای زن و حفظ کرامت و عفت او باشد و خداوند اعلم.

تعبیر حجاب در خواب

حجاب در خواب به این معناست که زن شوهر دارد و مرد زن دارد و معانی آن بسیار است، از جمله به قول ابن شاهین:[٣]

  • اگر زنی ببیند که چادرش را می‌کشند یا می‌سوزند، ممکن است نشان‌دهنده بدبختی شوهر یا طلاق او باشد.
  • اگر زن شوهردار ببیند که حجاب او را دزدیده اند، ممکن است نشان دهنده خیانت شوهرش به او باشد یا اینکه با زن دیگری ازدواج کرده است.
  • اگر زن ببیند که حجاب خود را در میان مردم می‌گذارد (آن را برمی‌دارد)، ممکن است حیا را از دست بدهد.
  • اگر چادر مشکی کهنه و کهنه ببیند اگر متاهل باشد نشانگر فقر یا حماقت شوهرش است و اگر مجرد باشد فقیری از او خواستگاری کند و خدای تعالی می داند. بهترین.
  • تعبیر دیدن نقاب در خواب

    النابلسی گفته است که نقاب در خواب ممکن است دلالت بر دختری با عمر طولانی داشته باشد یا نشان دهنده درک صاحب یا بیننده در دین باشد و خداوند اعلم.[٤]

    سرانجام لازم به ذکر است که هر خوابی تعبیری ندارد. برخی از آنها از زمزمه های شیطان است; اندوهگین شدن کسانی که ایمان آورده اند و برخی از آن از خودگویی و آنچه انسان در زندگی روزمره با آن مواجه می شود، پس هر کس خوابی دید که او را ترساند، به عنوان رسول خدا از شر آن به خدا پناه برد. صلوات الله علیه – به ما یاد داد و اگر فکر کرد که تفسیرش بد است به کسی نگوید که ضرری به او نمی رساند.

    بازبینی کننده

    1. ↑ محمد عزت ابوالفداء، عجایب تعبیر خواب در قرآن، ص 97. اقتباس.
    2. ↑ محمد قطب، راهنمای تعبیر خواب الحیران، ص 52. اقتباس.
    3. ↑ خلیل بن شاهین، اشارات فی عبارت شناسی، ص 758. اقتباس.
    4. ↑ عبدالغنی النابلسی، معطر الانام فی بیان خواب، ص 354. اقتباس.

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا