تعبیر خواب خیار در خواب

تعبیر خواب خیار در خواب

دیدن خیار در خواب

ممکن است شخصی در خواب چیزهای زیادی ببیند، از جمله دیدن آنچه می خورند مانند سبزیجات و امثال آن، و این ممکن است نوعی خودگویی باشد که هیچ معنا و اهمیتی نداشته باشد، اما ممکن است نوعی رویاهای واقعی نیز باشد. معنا و معنا و عالمان تعبیر خواب در تعبیر خواب جدا کرده اند دیدن خیار در خواب علاوه بر تعبیر رؤیت سبزی های مشابه آنها مانند: آژور و خیار و فاقوس و در ادامه انتقال این تفاسیر آورده شده است.

تفسیر علما از بینش خیار

ابن شاهین می گوید

ابن شاهین در کتاب «الاشارات فی علم العبارات» می‌گوید: دیدن خیار در خواب نشانه‌های زیادی دارد. هر که خیار را در زمان خود ببیند و سبز و نرم باشد، ممکن است دلالت بر این باشد که سخنان نیکو شنیده است و نشان دهنده گرایش همسرش به او و تمایل او به او باشد.[١]

عبدالغنی النابلسی گفت:

عبدالغنی در کتاب خود آورده است که دیدن خیار در خواب معانی زیادی دارد از جمله:[٢]

  • گفته شد دیدن آجر در خواب ممکن است به پول تعبیر شود.
  • انتخاب در خواب برای کسی که آن را می گیرد خوب و خوب است.
  • می گفتند خیار دلالت بر غم و اندوه دارد و اگر بیننده در خواب بخورد، دلالت بر آن دارد که در کاری کوشش کند که بر او سنگینی کند و سخت شود.
  • اگر در خواب رنگ خیار زرد باشد، ممکن است برای بیننده خواب امری سنگین و شدید را نشان دهد و خداوند شما را از هر گرفتاری دور کند.
  • ولى اگر در وقت خود ببيند، رزق مى‏شود، و خداى تعالى داناتر است.
  • قول ابن غنام

    ابن غنام در کتاب خود آورده است که خواب خیار معانی زیادی دارد از جمله:[٣]

  • اگر همسرش حامله است و در خواب خود را در حال خوردن خیار ببیند، ممکن است بیانگر این باشد که همسرش دختری به دنیا خواهد آورد، زیرا خیار نمایانگر دختر است.
  • اما اگر همسرش باردار نباشد و در خواب ببیند که خیار در دست دارد، ممکن است این امر نشان دهنده حاملگی همسرش باشد.
  • اگر بیمار در خواب ببیند که خیار را با چاقو می برید، ممکن است نشان دهنده بهبودی او باشد، زیرا با بریدن آن، رطوبت آن را از بین برده است.
  • تفسیر علما از بینش خیار و فاقوس

    قول ابن غنام

    ابن غنام در کتاب خود آورده است که خواب خیار معانی زیادی دارد از جمله:[٤]

  • کدو در خواب ممکن است بیانگر این باشد که به خواست خدا همسر بیننده حامله می شود.
  • خیار در خواب ممکن است به کم رزق تعبیر شود، خداوند به ما و شما رزق وسیعی عطا فرموده است، به خاطر فرموده او – اعظم:: (وَإِذْ قُلْتُمْ يَا مُوسَى لَن نَّصْبِرَ عَلَى طَعَامٍ وَاحِدٍ فَادْعُ لَنَا رَبَّكَ يُخْرِجْ لَنَا مِمَّا تُنبِتُ الْأَرْضُ مِن بَقْلِهَا وَقِثَّائِهَا وَفُومِهَا وَعَدَسِهَا وَبَصَلِهَا قَالَ أَتَسْتَبْدِلُونَ الَّذِي هُوَ أَدْنَى بِالَّذِي هُوَ خَيْرٌ).[٥][٤]
  • سخنان عبدالغنی النابلسی و ابن شاهین

    عبدالغنی النابلسی در کتاب خود می گوید: خیار و جوجه در خواب ممکن است نشان دهنده امرار معاش خوشایند باشد.[٦] ابن شاهین در کتاب خود می گوید: خیار در خواب ممکن است نشان دهنده آن چیزی باشد که خیار نشان می دهد و شاید بیانگر خوبی باشد.[١]

    از آنچه گذشت، آشکار می شود که اهمیت تأویل رؤیا، نظری است و هیچ یقینی در تفسیر آنها وجود ندارد; زیرا بیان رؤیت با توجه به معانی مختلف آن تفاوت اساسی دارد و مسلمان نباید رؤیاها و خوابها را برای او پیش بینی کند، بنابراین از تعبیر خاصی می ترسد و می ترسد، اما آنچه باید کرد این است که بداند چگونه است. با آنچه در خواب می بیند عمل کند. از رؤیاهای موعود، یا خواب های پریشان، و خداوند – تعالی – داناتر است.

    بازبینی کننده

    1. ↑ اب خلیل بن شاهین، کتاب الاشارات فی عبارات، ص ۸۳۷-۸۳۸. عمل کنید
    2. ↑ النابلسی، عبدالغنی، کتاب معطر الانام فی بیان خواب، ص 103. اقتباس.
    3. ↑ ابن غنم، ابراهیم، ​​بیان البصر، ص 77. اقتباس.
    4. ↑ اب بن غنم، ابراهیم، ​​بیان البصر، ص 233. اقتباس.
    5. ↑ سوره بقره، آیه 61
    6. ↑ النابلسی، عبدالغنی، کتاب معطر الانام فی بیان خواب، ص 286. اقتباس.

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا