تعبیر خواب شناور شدن در دریا

تعبیر خواب شناور شدن در خواب

شناور؛ غالباً بر حسب آنچه در آن شناور است نامیده می شود. شناور بودن در دریا با دریاچه متفاوت است و با شن و ماسه متفاوت است و با توجه به مهارت شناور و آرامشی که در آن شناور است، بینش گویای واقعیت است. بیننده از نظر خیر و شر آن با در نظر گرفتن آنچه در آن شناور است.[١]

در کتاب منسوب به ابن سیرین آمده است که شناگر در دریا با علم به علم فراوانی دست یافته است و هر که در دریای غیر دریا شنا کند گرفتار و گرفتار می شود.[١]

شنا خط مستقیمی است که در آن طول یا به چیزی معین است و شناور جستجو در مکان معینی است که به دور مرکز می چرخد ​​پس هر که خود را در حال شنا ببیند برای هدفی که می داند راه می رود و اگر قبل از رسیدن به جایی که می‌خواهد برمی‌گردد، به طور کامل به هدفش نمی‌رسد و به اندازه شنا کردنش درآمد کسب می‌کند، اگر با رد برگردد، آنچه را که در واقعیت دنبال می‌کند ترک می‌کند.

تعبیر خواب غرق شدن در آب

غرق شدن در رؤیا امر عجیبی است که ممکن است دلالت بر امری ستودنی نداشته باشد، خداوند او را بیامرزد.[١]

تعبیر خواب غواصی در آب

و غواص در غواصی خود دارای امتیازات بسیار است غواصی برای جوینده علم علم است و برای تاجر تجارت و هر پیکی جست و جوی خود را دارد. از این رو ملا احسایی درباره برخورد غواص به مروارید می گوید:.[٢]

تعبیر خوابی که چیزی از دریا گرفت

اغلب گرفتن از دریا خوب و مفید است. زیرا خداوند – تعالی – آنچه را که در دریاست به طور کلی برای ما حلال کرده است – حضرت عالی – فرمود: (و اوست که دریا را مسخر کرد تا از آن گوشت تازه بخورد و از آن زیور آلات بپوشاند و کشتی ها را در آن می بینی و گم و گم شده ای).[٣] غذا و پوشاک و کشتی همه برای جلب لطف خداوند متعال است.

تعبیر خواب شستن با آب دریا

و شستن با آب دریا اغلب برای کسی که حمام می کند خوب است; زیرا پیامبر ـ صلی الله علیه و آله ـ درباره دریا فرمود: (او پاک کننده است، آب او مرگ اوست).،[٤] شهاب گذرای حنبلی گفت: هر که در تابستان در دریا غسل کند، به نفع بزرگان است.[٥]

این و خداوند داناتر و بالاترین.

بازبینی کننده

  1. ↑ AB T محمد بن سیرین، منتخب کلام فی تعبیر الخواب، ص 170. اقتباس.
  2. ↑ ابوبکر احسایی، انذار الافهام با تعبیر خواب، ص ۱۴۴.
  3. ↑ سوره نحل، آیه 14:
  4. ↑ روایت احمد بن حنبل، در مسند امام احمد، از ابوهریره، صفحه یا شماره: 8735، صحیح.
  5. ↑ احمد بن سرور، البدر المنیر فی بیان علم، ص 263. اقتباس.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا