تعبیر دیدن فرودگاه در خواب

تعبیر دیدن فرودگاه در خواب

فرودگاه محل سفر و مسافرت از کشوری است که بیننده در آن اقامت دارد به کشوری دیگر و تعبیر دیدن فرودگاه در خواب ممکن است افراد جدیدی باشند که با آنها آشنا شده و وارد زندگی شما می شوند و یا افراد کناره گیری می کنند. از زندگی تو و از آن نیز در انتظار مردمی که سفر کرده اند و منتظر بازگشتشان هستند.

همچنین ممکن است برحسب زمان بازگشت مسافر به زمان خود یا عدم برآورده شدن آرزوها را نشان دهد و مستقیماً بیانگر برآورده شدن آرزوهای بیننده است که آیا به وقت خود برمی گردد یا نه و از همچنین رویای فرودگاه در خواب ممکن است رفع نگرانی، پریشانی، سفر، سفر و تغییر موقعیت باشد. نبلسی می‌گوید: «و هر کس در خواب بیند که میان زمین و آسمان پرواز می‌کند، آرزوی بسیار می‌کند».[١]

معنی فرودگاه از داخل چشم انداز

و اگر دید که هواپیما سواری شد و سفر تمام شد، ممکن است حکایت از گذار از مرحله ای به مرحله دیگر، از نامزدی به ازدواج یا از ازدواج به طلاق باشد، همچنان که نشان دهنده گذر از فقر به ثروت و رذیلت باشد. برعکس، و اگر دید که هواپیما خریده، ممکن است نشان دهنده این باشد که یک ماشین خریده است یا دیده است که یک هواپیما گرفته است، ممکن است نشان دهنده این باشد که شغل جدیدی پیدا خواهد کرد، یا ممکن است کار فعلی را ترک کند، و پیوستن به کار دیگری و همه اینها مطابق بینش و رویا بیننده در خواب است.

معنی فرودگاه از نظر بیننده

هر که در خواب ببیند که با شخصی خداحافظی می کند و مجرد است یا مجرد زندگی مجرد را وداع می کند و به مرحله عقد می رود و اگر مرد باشد یا زن منتظرند. برای چیزی که آنها آرزو داشتند، و این اتفاق می افتد مانند یافتن شغل یا خرید خانه یا ماشین، ممکن است نشان دهنده این باشد که به طور مستقیم به آن دست می یابد.

ابن شاهین می گوید: بعضی از رهگذران گفتند که رؤیت سفر نیکوکاران موجب غنیمت می شود.[٢] و اما هر که ببیند به فرودگاه رفت و هواپیما او را رها کرد، شادی یا فرصتی را که آرزویش را داشت، یا چیز بزرگ و بزرگی را که آرزویش کرد، یا ازدواج مجرد و مجرد را از دست داد. انجام نمی شود، یا حاملگی برای زن باردار انجام نمی شود.

ضمناً لازم به ذکر است که تعبیر خواب و تعبیر آن گمانى ​​است و صحت یا نبودن آن یقینى ندارد و این و خداوند – تعالى – داناتر است.

بازبینی کننده

  1. ↑ عبدالغنی النابلسی، معطر کردن حیوانات در بیان خواب، صفحه ۲۲۸.
  2. ↑ خلیل بن شاهین، اشارات فی عبارات، ص ۷۹۵.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا