تعبیر دیدن مرگ پسر جوان در خواب

تعبیر دیدن مرگ پسر جوان در خواب

مرگ به طور کلی یکی از نمادهایی است که اغلب در رویاها و رویاها یافت می شود. دارای معانی متعدد و رویدادهای گوناگون و همچنین کودکان خردسال است که مکرراً در رؤیاها به آنها اشاره می شود و هنگام ملاقات، بینش ها محدود شده و به سمت معانی دقیق تری نسبت به یکی از آنها هدایت می شود.

مرگ کودک در خواب ممکن است بیانگر واقعیت مرگ او باشد، چنان که ممکن است بر خلاف حال او در واقعیت باشد، و ملا احسایی از ابن سیرین ذکر کرده است. که مرگ فرزند مصون از دشمن و به دست آوردن ارث باشد.[١] این از او – رحمه الله – استنباط می کند که مرگ فرزند هم خوب است و هم بد.

و اما رؤیت ماشین مرگ از ابن غنم روایت شده است که افزایش بدهی است.[٢] به همین ترتیب، حمل کودک در دست در رویاها. ممکن است دلالت بر نعمت در رزق داشته باشد، اگر بیننده آن را حمل می کند در حالی که آرامش می دهد، در غیر این صورت ممکن است مضطرب باشد که برای او اتفاق می افتد و ممکن است با توجه به جزئیات رؤیا، اضطراب عادی یا شدید باشد.

تعبیر رؤیت مرگ پسر

و مخصوصاً رؤیت وفات پسر، دلالت بر رفع غم و اندوه دارد، و نیز دلالت بر این باشد که بر حسب حال بیننده و بینا، غم و اندوهی خواهد آمد. ملا احسایی نیز از مرگ پسر یاد کرده است. رهایی از دشمن و سردرگمی در وسایل زندگی،[٣] حاملگی با فرزند ممکن است نشان دهنده شرافت و مقام باشد، زیرا ممکن است نشان دهنده شیوه جدیدی از امرار معاش در زندگی بیننده باشد، همانطور که ممکن است نشان دهنده پریشانی و پریشانی باشد.

تعبیر رؤیت مرگ دختر

و ممکن است مرگ دختر نشان دهنده رفع ناراحتی، یا افزایش سختی زندگی و بروز اضطراب باشد. در کتاب منسوب به ابن سیرین آمده است; هر که ببیند دخترش مرده است، از آسایش ناامید می شود.[٤] همینطور حاملگی با دختر، شاید مضطرب باشند، و ممکن است دلالت بر شادی زن باردار یا نگرانی پدر داشته باشد، و حاملگی کلی دختر، حاکی از وقوع خیر بزرگ باشد، و همه اینها معین است. با جزئیات رویاها، و اینها قواعد جهانی هستند و موارد دیگری نیز وجود دارد.

همه اینها تفاسیر گمانه‌زنی است و حق و باطل را دارد و ممکن است از فردی به فرد دیگر برحسب حالش متفاوت باشد و خداوند متعال داناتر است.

بازبینی کننده

  1. ↑ ابوبکر المله، انذار الافهام با تعبیر خواب، صفحه ۱۲۹.
  2. ↑ ابراهیم بن یحیی بن غنم، بیان البصر، ص 281. اقتباس.
  3. ↑ ابوبکر المله، تحبیه الافهام با تعبیر خواب، ص 129. اقتباس.
  4. ↑ محمد بن سیرین، منتخب کلام فی تعبیر الخواب، ص 107. اقتباس.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا