تعبیر دیدن شیشه شکسته در خواب ابن سیرین

تعبیر دیدن شیشه شکسته در خواب ابن سیرین

شیشه شکسته در خواب یکی از دیدهای متفاوتی است که در خواب با معانی بسیار متفاوت برای ما ظاهر می شود.شیشه ماده ای مادی است که اگر به زمین بیفتد و در اکثر موارد شکسته می شود. جدای از شیشه شکسته شفاف آبی رنگی که در خواب می خوابد، مشکلاتی وجود دارد که بیننده بدون توجه به بزرگی این مشکلات به هر طریقی با آن مواجه خواهد شد، اما انشاءالله به زودی بیرون خواهد آمد.

تعبیر دیدن شیشه شکسته از ابن سیرین

شکسته شدن عینک در خواب بیننده نشان دهنده ترس هایی است که در زندگی با آنها روبرو خواهد شد و این ترس ها می توانند به حداکثر خود برسند. ابن سیرین در تعبیر خود می گوید که اگر کسی در خواب جامی از شیشه شکسته بر زمین ببیند یکی از بستگان یا یکی از اعضای خانواده او می میرد و یا همسرش بیمار می شود. در غیر این صورت کارش را رها می کند و فقیر می شود.

اگر بیننده در خواب ببیند که لیوانی آب بر دوش دارد و نزدیک است از آن بنوشد، ولی اگر از آن بیفتد و پیش از آب خوردن به زمین بیفتد، تعبیرش این است که می میرد. خدا می داند.

تعبیر دیدن شیشه شکسته در خواب

اگر کسى در خواب ببیند که نزد کسى مى رود و در مقابل چیزى دیگر از شیشه شکسته مى گیرد یا پولى که به صاحب شیشه مى دهد، تعبیر آن است که به گناه مى افتد. پرستش بت ها و بدی ها دلیل بر حب دنیا و اهتمام بیشتر به آخرت است. خدای ناکرده و خدا داناتر است.

تعبیر دیدن شیشه در خواب

دیدن لیوان بستگی به وضعیت روحی و روانی شخصی دارد که آن را دیده است، اگر این شخص از چیزی عصبی باشد و درک چیزی پنهان و مرموز برای او دشوار باشد، به زودی حقیقت این موضوع برای او ظاهر می شود. زیرا شیشه به ذات خود آنچه را که در پس آن است آشکار و آشکار می کند.

تعبیر دیدن شیشه شکسته در خواب برای یک دختر

اگر دختر مجردی خواب ببیند که شیشه در خانه اش شکسته است، این ممکن است نشان دهنده چیزی باشد که در او آشکار نکرده است، که مربوط به یک رابطه عشقی ناموفق یا ترس های او است که مانع از او شده است. از انجام کارش، از فشار روانی یا احساس ظلم و میل به آزادی و گشاده رویی به جامعه و آرزویی که آرزو می کنی و نمی توانی به آن برسی.

دیدن شیشه شکسته در خواب مرد متاهل

اگر مرد متاهل ببیند که یک لیوان آب به او می دهد، این تعبیر اوست که زنش مردی به دنیا می آورد، مخصوصا اگر زنش باردار باشد انشاءالله.

اگر مرد متاهل ببیند که لیوان آب در دست دارد، ولی کمی شکسته است، نمی گذارد آب بیرون بیاید و اگر هنوز آب در آن باشد، این تعبیر است. وقوع فاجعه خدای سبحان اگر خانه او و فنا زن و پسرش این اگر زن حامله باشد.

اگر مرد متاهلی ببیند در لیوان آب آب است، اگر محتویات آن خالی باشد اما لیوان سالم باشد و نشکسته باشد، دلیل بر این است که مادر تقریباً از آسیب رساندن به خود اجتناب می کند و جنین می میرد. اگر آن را از دست بدهید، خدا داناتر است.

دیدن شیشه شکسته در خواب زن متاهل

اگر زن متاهلی در خواب شیشه شکسته ببیند، بیانگر آن است که شوهرش از رفتار شوهرش در مورد ضرب و شتم یا تحقیر ناراضی است یا قدر او را نمی داند. توضیح این است که هنوز اختلافات زناشویی حل نشده وجود دارد.

تعبیر دیدن جام شراب در خواب

اگر بیننده در خواب ببیند که یک لیوان شراب یا مشروبات الکلی مست کننده می خورد و سلامت جسمی او رو به زوال است و حالشان ناخوشایند است، عاقبتشان نزدیک است و خداوند اعلم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا