تعبیر دیدن درخت خرما در خواب

تعبیر دیدن درخت خرما در خواب

تعبیر دیدن درخت خرما در خواب

نخل در خواب توسط بسیاری از مفسران برداشته شد. تفسیر امام صادق را با استناد به برخی دیگر از مفسران از جمله ابن سیرین ارائه می کنیم و شاید درخت خرما انشاءالله از آن جهت که از درختان کهنسال ذکر شده در قرآن است فایده زیادی داشته باشد. آنچه در قرآن آمده است، چه در واقعیت و چه در خواب، تعبیر خوبی از بینش او نسبت به انسان است و در اینجا با این درخت میوه مفید آشنا می شویم. افرادی که در تعدادی از کشورهای عربی بزرگ شده اند.

امام صادق(ع) تعبیر دیدن درخت خرما در خواب را چنین بیان می کند: همه چیز نیکو است و از نشانه هایی است که انسان، خوش بینی، طول عمر، رزق و روزی و برکت را نشان می دهد.

دیدن درخت خرما در خواب برای مرد

اگر مردی ببیند که درخت خرما را بلند می کند و میوه می دهد. این نشان می دهد که او در طول زندگی خود درآمد زیادی به دست آورده است، اما اگر ببیند خرما می خورد و از میوه های آن لذت می برد. این نشانه لطفی است که در زندگی او نفوذ می کند و خانه و کارش را فرا می گیرد.

در اوایل جوانی؛ و در خواب دید که درخت خرما می کارد. شاخه هایش را قطع می کند، پس این دلیل بر برآورده شدن آرزوهایش در زندگی است و از آن روزی زیادی به دست می آورد، و اگر درخت خرما بسیار دراز باشد، دلیل بر دین و اخلاق و نیکی اوست. اعمال مثل درخت خرما به آسمان خواهی رسید.

اگر مردی در خواب ببیند که درخت خرمایی در حال سقوط یا قطع شدن است. نشانه آن مرگ یکی از پسران یا یکی از اعضای خانواده اوست.

تعبیر دیدن کف دست زن از هر جهت:

زنی که با دیدن درخت خرما در خواب ازدواج نکرد، این نشانه رزق و روزی و برکت در زندگی اوست و اگر نخل دراز باشد طول عمر اوست و اگر نخل بسیار پربار باشد. زندگی او مانند درخت خرما شاد و خوشبخت خواهد بود و اگر خرما از آن بیفتد و بخورد و مستعمره کند. و اهمیت تقدیم آن به کسانی که مایه سعادت او هستند و خداوند با احسان او را جبران می کند.

تعبیر رؤیای زنبور عسل برای زن متاهل

اگر زن شوهردار خواب نخل را ببیند که خالی باشد، آن را دور نمی اندازد. این نشان دهنده عقیم بودن او برای خودش یا یکی از نزدیکانش مانند خواهرش است. یعنی یکی از نزدیکانش از اهل بیت فوت کرده است.

و اما تعبیر ابن شیر از دیدن درختان خرما در خواب:

دیدن درختان خرما در خواب. مرد بر دیگران نفوذ و مال و ولایت دارد و اگر با پولش معامله کند رشد می کند و رشد می کند.

دیدن درختان خرما در خواب بیانگر وجود فرزندان زیاد یا ازدواج است.

دیدن کف دست شکسته یا کنده شده از ریشه نشانه است. موانعی که انسان را حتی در سفر هم از رسیدن به امیدهای خود باز می دارد، بیانگر مشکلات در سفر است.

داشتن نخلستان حاصلخیز نشان دهنده موقعیت مرد در خانواده اش است.

در تعبیر دیدن درختان خرما در خواب به این امر رسیده ایم شاید این مژده برای شما باشد و خداوند داناتر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا