تعبیر نام خداوند شفا دهنده در خواب

تعبیر دیدن نام خدای شفا دهنده در خواب به قول ابن شاهین

نام شفا دهنده از اسماء حسنای خداوند است و دیدن نام خدا در خواب از مژده ها و مژده هاست و در واقع در کتب مفسرین تعبیر نشده است ولی می توان آن را نام برد. به قیاس با تعبیر رؤیت خداوند – عز و جل – که متصف به همه اسماء حسنای اوست، تفسیر شده است و تعبیر به شرح زیر است:[١]

  • در صورتی که بیننده خواب نام خدای شفا دهنده را ببیند که در آسمان نوشته شده است; خواب ممکن است بیانگر این باشد که به خواب بیننده هشدار داده شده است که در مصیبت و مصیبت خود به پروردگار خود متوسل شود و ممکن است بیانگر این باشد که به خواست خدا اتفاقی غیر منتظره روی خواهد داد.
  • در صورتی که بیننده خواب ببیند نام خدای شفا دهنده در مسجد نوشته شده است; خواب ممکن است بیانگر تغییراتی در زندگی بیننده باشد و اگر بیمار و مریض باشد نشان دهنده بهبودی اوست و اگر دچار وسواس باشد نشان دهنده این است که از رنج خود خلاص می شود و اگر بیمار باشد مضطرب، آسوده می شود و خدا داناتر است.
  • در صورتی که بیننده خواب نام خدایی را ببیند که در خانه خود شفا می دهد; خواب ممکن است بیانگر رفع گرفتاری ها و رهایی از ناراحتی ها باشد و شاید خواب بیانگر بهبودی از حسادت و جادو باشد ان شاء الله.
  • در صورتی که بیننده خواب ببیند که نام خدای شفا دهنده را تکرار می کند; خواب ممکن است بیانگر این باشد که او از بیماری های خود مانند تکبر و ریا و تکبر شفا یافته است و شاید نشانه خوشبختی نزدیکی باشد که به خواست خدا به سراغش می آید.
  • تعبیر دیدن نام خدای شفا دهنده در خواب به روایت نابلسی

    النابلسی در کتاب خود به تفسیر اسماء الله نپرداخته است، اما نام خداوند شفا دهنده را می توان بر اساس آنچه در تفسیر رؤیت خداوند – تعالی – ذکر کرده است، تفسیر کرد. توضیح تعبیر نام خداوند شفا دهنده در خواب زن:[٢]

  • در صورتی که بیننده خواب نام خدایی را ببیند که شفا می دهد; خواب ممکن است بیانگر باران خداوند باشد که بر او نازل می شود و اگر مضطرب باشد اضطرابش برطرف می شود و اگر غمگین باشد خداوند به فضل خدا غم او را برطرف می کند.
  • در صورتی که بیننده خواب نام خدایی را ببیند که شفا می دهد; خواب ممکن است بیانگر این باشد که او بر هر مصیبتى غلبه کرده است و بر هر مصیبتى غلبه کرده است و دلالت بر پاکى دل از هر عیبى دارد ان شاء الله.
  • اگر بیننده خواب ببیند که نام خدای شفا دهنده را می نویسد; خواب ممکن است بیانگر این باشد که او از آنچه رنج می برد خلاص می شود و به خواست خدا شروع یک زندگی جدی پر از خوبی و خوشبختی است.
  • در صورتی که بیننده خواب ببیند که نام خدای شفا دهنده را تکرار می کند. خواب ممکن است نشان دهنده خبر خوشی از وقوع رویدادی باشد که مدت ها در انتظار آن بودیم و شاید نشانه ای از دستیابی به هدف و برآورده شدن جاه طلبی ها به خواست خدا باشد.
  • تعبیر رؤیت مناجات بسم الله الشفاء در خواب به روایت ابن غنم.

    شکی نیست که تضرع بسم الله شفا دهنده در خواب از رؤیاهای ستودنی است، ابن غنام تعبیر دعا را به طور کلی ذکر کرده و بر این اساس خواب به قیاس تعبیر شد و شرح آن به شرح زیر است:[٣]

  • در صورتی که بیننده خواب ببیند که به نام خداوند شفا دهنده مناجات می کند; خواب ممکن است بیانگر پاکی بستر خواب بیننده، پاکی روح او و تلاش او برای نزدیک شدن به پروردگارش باشد.
  • در صورتی که بیننده ببیند که به نام خدای شفا دهنده دعا می کند، اگر در مصیبت باشد; خواب ممکن است بیانگر این باشد که واژن نزدیک است و انشاءالله تمام ناراحتی ها و توهمات برطرف خواهد شد.
  • در صورتی که بیننده خواب ببیند که به نام خداوندی که بدون مصیبت شفا می دهد مناجات می کند. رویا ممکن است نشان دهنده حمایت و مراقبت خداوند از بیننده باشد و شاید نشانه ای از کمک و کمک باشد.
  • در صورتی که بیننده خواب ببیند که نام خدایی را که شفا می دهد با صدای بلند و فریاد می خواند; خواب ممکن است حکایت از نارضایتی بیننده از تقدیر و غضب خداوند داشته باشد و چه بسا نشانه ای از وقوع مصیبت ها باشد، این بالاتر است و خداوند متعال داناتر است.
  • بازبینی کننده

    1. ↑ [خليل بن شاهين]، کتاب نشانه ها در عبارت شناسی، ص 605. اقتباس.
    2. ↑ [النابلسي، عبد الغني]، کتاب معطر حیوانات در بیان خواب، ص 9. اقتباسی.
    3. ↑ [ابن غَنَّام، إبراهيم]، کتاب بیان البصر، ص 87. اقتباس.

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا