تعبیر زنده دیدن مادر مرده در خواب

تعبیر زنده دیدن مادر مرده در خواب به روایت ابن شاهین

بینش مادر به طور کلی یکی از چشم اندازهای اطمینان بخش و امیدوار کننده تلقی می شود. مگر اینکه در خواب چیزی غیر از این باشد و بیننده در خواب مادر مرده خود را زنده در خواب ببیند، چنین تعبیر می شود:[١]

  • هر که مادر مرده خود را زنده ببیند و بر او آثار خوشبختی نشان دهد. خواب ممکن است بیانگر شرایط خوب مادر در قبر باشد، گویی این خواب مژده ای برای خانواده اوست.
  • هر که مادر مرده خود را زنده ببیند و شادی و خوشی نشان دهد. خواب ممکن است نشان دهنده چیز خوبی باشد که بیننده خواب در زندگی خود به آن دست خواهد یافت. همچنین ممکن است نشان دهد که تغییرات برای بهتر شدن رخ داده است – و خدا بهتر می داند.
  • هر که مادر مرده خود را زنده ببیند و آثار غمگینی و ترس از خود نشان دهد. خواب ممکن است بیانگر شرایط بد او در قبر باشد – خدای ناکرده -. گویا این خواب پیامی است برای اهلش که برای او دعا کنند و برای او استغفار کنند و از او صدقه دهند.
  • هر که مادر مرده خود را زنده ببیند و آثار خشم و نارضایتی از خود نشان دهد. در واقع، قبل از مرگش از او راضی بود. خواب ممکن است بیانگر این باشد که بیننده کارهای نادرستی انجام می دهد که پروردگارش را راضی نمی کند، یا ممکن است نشان دهنده سختی در شرایط او و شدتی باشد که به او خواهد رسید – و خدا داناتر است.
  • تعبیر دیدن آغوش مادر مرده در خواب به روایت نابلسی

    در آغوش گرفتن مادر مرده در خواب با تعابیر متعددی توضیح داده می شود که می توان آنها را به شرح زیر خلاصه کرد:[٢]

  • هر کس در خواب ببیند که مادرش را در آغوش گرفته یا با او تماسی سبک دارد. خواب ممکن است نشان دهنده عمر طولانی بیننده باشد – و خدا بهتر می داند.
  • اگر بیننده خواب ببیند که مادر مرده‌اش او را در آغوش گرفته و او خود را به او متعهد کرده است. اگر خواب بیننده بیمار باشد، خواب ممکن است نشان دهنده نزدیک شدن این اصطلاح باشد. اگر درست باشد، ممکن است نشان دهنده تغییراتی در شرایط روحی و سلامتی او باشد – و خدا بهتر می داند.
  • هر که در خواب ببیند مادرش را در آغوش گرفته و او را می بوسد. خواب ممکن است نشان دهنده اشتیاق او به او باشد، همانطور که ممکن است نشان دهنده احترام او به مادرش پس از مرگ او باشد. صدقه دادن و دعا برای آنها.
  • تعبیر دیدن مادر زنده در خواب به قول محمد قطب

    دید مادری که هنوز زنده است را می توان به عبارات زیر تفسیر کرد:[٣]

  • هر که ببیند مادرش او را به دنیا آورد; اگر خواب بیننده بیمار باشد و اگر سالم و بدون عیب باشد، خواب ممکن است نشان دهد که این اصطلاح نزدیک است. ممکن است دلالت بر مال او و فراوانی روزی او باشد اگر بیننده فقیر باشد و اگر توانگر باشد بر تنگی حال و سختی کارش دلالت کند – و الله اعلم.
  • هر که مادرش را در خواب ببیند شادی و خشنودی او را نشان می دهد. خواب ممکن است دلالت بر رضایت مادر از بیننده داشته باشد، چنانکه ممکن است بیانگر خیر و رزق و برکتی باشد که در زندگی خود – انشاءالله – نصیب او شود.
  • هر که ببیند مادرش نشانه های خشم دارد; خواب ممکن است بیانگر نافرمانی بیننده از مادرش باشد، زیرا ممکن است نشان دهنده عدم موفقیت و برکت در زندگی او و شنیدن اخبار ناخوشایند باشد، این را خدا بهتر می داند.
  • لازم به ذکر است که علم تفسیر علمی است نظری که نمی توان به آنچه در آن است یقین داشت. به بیننده توصیه می کنیم که به دستور پیامبر صلی الله علیه و آله عمل کند که فرمود:اگر یکی از شما رؤیایی دید که آن را دوست دارد، از جانب خداست، حمد و ستایش او را می‌گوید و با او سخن می‌گوید، و اگر غیر از آن را از آنچه کراهت دارد ببیند، از شیطان است. پس از آن باشد پس از آن باشد تا از آن باشد.[٤]

    خدا تنها می داند.

    بازبینی کننده

    1. ↑ ابن شاهین، الاشارات فی عبارت شناسی، ص ۷۰۱. اقتباس.
    2. ↑ النابلسی، عطر الحیوان فی بیان خواب، ص 253. اقتباس.
    3. ↑ محمد علی قطب، راهنمای تحریف در تعبیر خواب، ص 47. اقتباس.
    4. ↑ روایت بخاری، در صحیح البخاری، از ابوسعید خدری، صفحه یا شماره: 6985، صحیح.

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا