تعبیر خواب کندن مو در خواب

تعبیر خواب کندن مو در خواب

دیدن کندن مو در خواب بر حسب حال بیننده و جنسیت او تعبیر دیگری دارد برای مرد اگر به شخصیت او توهین نکند ستودنی است و زن ستودنی نیست زیرا موهای او زینت دارد. او و هر نقصی در آن برای او خوب نیست و جزئیات آن به شرح زیر است:[١]

  • تصور یک زن مجرد از کندن موهایش ممکن است نشان دهنده پشیمانی او برای از دست دادن یک فرصت مهم در زندگی اش باشد و ممکن است فرصتی برای ازدواج، کار یا موارد دیگر باشد.
  • دیدن کندن مو برای زن متاهل ممکن است حکایت از مصیبتی که خدای نکرده در زندگی زناشویی با آن روبه رو است باشد.
  • و اما دیدن مردی که در خواب مو می کند، اگر مضطرب باشد، اگر شخصیت او از بین نرود، ممکن است بیانگر زوال اضطراب و اندوه او باشد.
  • و اگر بیننده خواب بدهکار باشد انشاءالله آن را پس می دهد.
  • اما اگر ببیند که موهای خود را می کند و به شخصیت خود بی احترامی می کند، تعبیرش پسندیده نیست و ممکن است دلالت بر قرض هایی باشد که به او مبتلا شده است یا در صورت ازدواج با همسرش مشکل داشته باشد.
  • تعبیر خواب کندن موهای ریش

    ریش برای مرد حیثیت و حیثیت است و کندن آن برعکس است، اگر ببیند که ریش خود را می کند، نشان می دهد که با دست پول خود را از بین می برد و موجب هلاکت او می شود. کندن موی ریش برای زن برای او ستوده است و ممکن است بیانگر زوال نگرانی و ناراحتی او باشد و برای مجرد نشان دهنده زینت اوست و شاید این نشان دهنده نزدیکی ازدواج او باشد، فقط خدا می داند.[٢]

    تعبیر دیدن مردی که موهای خاکستری از ریش خود می کند

    کندن موهای خاکستری از ریش مرد در خواب، ممکن است بیانگر تجاوز به سنت باشد، زیرا سنت برای تراشیدن یا کوتاه کردن ریش است و این ممکن است بیانگر تمسخر او با شیوخ و مردم خوب باشد.[٣] در مورد النابلسی، او دید که کندن موهای سفید مرد از ریش ممکن است نشانگر احترام و احترام او به شیوخ باشد.[٤]

    تعبیر دیدن کندن زیر بغل و شرمگاه در خواب

    تعبیر دیدن کندن موهای زیر بغل یا ناحیه تناسلی در خواب شامل جزئیاتی از این قرار است:[٥]

  • اگر در خواب ببیند که زیر بغل خود را می تراشد یا می کند، یا زیر بغل خود را خواه زن یا مرد در خواب ببیند، ممکن است بیانگر این باشد که در دین خود نیکو است، و کندن بهتر از تراشیدن است.
  • و کندن زیر بغل ممکن است دلالت بر مطلوب داشته باشد، اگر مرد متاهل یا زن شوهردار او را ببیند و بچه دار نشوند، ممکن است دلالت بر بچه دار شدن آنها باشد و اگر فقیر و خودکفا باشند و اگر مجرد باشند. زن می بیند که می خواهد ازدواج کند، ممکن است نشان دهنده این باشد که انشاءالله ازدواج او به زودی اتفاق می افتد.
  • و کندن موهای شرمگاهی مرد ممکن است نشان دهنده این باشد که او پول خود را هدر داده یا بدهی دریافت کرده است.
  • و گفته شد که کندن موی غیر از سر انسان، امانت اوست و خداوند – تعالی – داناتر است.
  • لازم به ذکر است که دلالت های رؤیا، حدس و گمان است و بیش از یک تعبیر را به همراه دارد و اگر تفسیر آنها صحیح باشد، امر تحقق در دست خداوند متعال است و اگر خیر دید، حمد کند. خدا و هر کس چیز دیگری دید از شر آنچه دیده به خدا پناه برد.

    بازبینی کننده

    1. ↑ عبدالغنی النابلسی، عطرآگین مردم در بیان خواب، ص 195. اقتباس.
    2. ↑ الملّه احسایی، تحبیه الافهام به تعبیر خواب، صفحه 79. اقتباس.
    3. ↑ الملّه احسایی، تحبیه الافهام به تعبیر خواب، صفحه 79. اقتباس.
    4. ↑ عبدالغنی النابلسی، عطرآگین مردم در بیان خواب، ص 197. اقتباس.
    5. ↑ الملّه احسایی، تحبیه الافهام به تعبیر خواب، صفحه 79. اقتباس.

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا