تعبیر خوردن صبر در خواب

تعبیر رؤیت صبر در خواب

رؤیا در خواب حقیقت دارد و برای مؤمن مژده است. ممکن است اخطار بدی باشد یا دعوت به صبر بر مصیبت، پس هر که خوابی دید که دوستش دارد به هر که دوست دارد بگوید و هر که خوابی دید که دوست ندارد سخن نگوید. از آن می گذرد و به سمت چپ می چرخد ​​و در خواب به سوی دیگر می چرخد ​​و به خدا پناه می برد، ان شاء الله به او آسیبی نرسانید.[١]

از ابوهریره – رضی الله عنه – از پیامبر – صلی الله علیه و آله – که فرمود: (از نبوت جز بشارت باقي نمانده است. گفتند: مژده چيست؟ فرمود: بينش هاي خوب).[٢] از ابوسعید خدری – رضی الله عنه – از پیامبر – صلوات الله علیه – که فرمود: (اگر یکی از شما رؤیایی دید که آن را دوست دارد، از جانب خداست، حمد و ستایش او را می‌گوید و با او سخن می‌گوید، و اگر غیر از آن را از آنچه که کراهت دارد ببیند، از جانب خداست. شیطان پس از شیطان باشد[٣]

تعبیر خواب گیاه صبر

دیدن گیاه صبر در خواب ممکن است بیانگر موارد زیر باشد:[٤]

  • انشاء الله تعالی به بیننده و بشارت. زيرا رؤياها از آنها گرفته شده است صيغه آنچه بيننده از نام شخص و گياه يا حيوان ديد و كلمه صبر از امور مورد ستايش خداوند – تعالي – است.فرمود – تعالي – در کتاب او: (و به بیمار بشارت ده)،[٥] حضرت عالی فرمود: (و خداوند صابران را دوست دارد).[٦]
  • اگر به بیماری، فقر، نگرانی یا محرومیت صبور باشد; و شکیبایی دید، پس بشارت بود که صبرش پذیرفته شد و آن صبر او را بلند کرد.
  • اگر شخصی را بین گروهی از درختان صبر یا میوه های صبر ببیند; این ممکن است نشان دهنده صبر آن شخص در برابر بسیاری از آزمایشات زندگی باشد.
  • شاید دیدن صبر خود شخص یا یکی از افراد مرتبط با بینش صبر، بیانگر این باشد که او در صفات و اخلاقش فردی زیبا و ملایم است.
  • شاید نشان دهنده صبر با همسایگان، اقوام، همسر، فرزندان یا دشمنان باشد.
  • ممکن است نشان دهنده بیماری باشد که انسان از آن متنفر است که ممکن است پوست او را درگیر کند، مانند جذام و مانند آن – از خداوند عافیت می خواهیم.
  • ممکن است اشاره به عالمی باشد که علمش بیشتر خرافات و دروغ است یا دانشی که دنبال پول باشد نه حقیقت و دین.[٧]
  • رویایی از خوردن صبر در خواب برای یک مرد

    خواب خوردن صبر ممکن است بیانگر یکی از تعابیر زیر باشد:[٧]

  • پذيرفتن سخنان عالم در مورد چيزي كه نمي‌داند، يا با خرافه يا فتوايي ​​كه وجهه خداي تعالي را طلب نمي‌كند، يا علم گرفتن از كسي كه شايسته و فايده اي ندارد.
  • حوصله خوردن ممکن است حکایت از وقوع بیننده یا نزدیک شدن گرفتاری ها و مشکلات او در زندگی یا تجارت یا کار او باشد که هوشیار باشد و در این باره صحبت نکند و ضرری به او نرساند. .
  • شاید میزان صبری که بیننده می خورد نشان دهنده میزان نگرانی ها و مشکلاتی باشد که بیننده در روزهای آینده به آن دچار خواهد شد و این یک سرنوشت محتوم تلقی نمی شود، بلکه هشدار و هشداری است برای آگاهی و جلوگیری از آسیب. تا حد امکان.
  • ممکن است دلالت بر این باشد که مرد کاری را که تحملش سخت است یا در آن خسته و متوهم است بپذیرد تا از پروردگارش راضی و سپاسگزار باشد و در میان صابران بنویسد انشاالله.
  • شاید دلالت بر آن دارد که بیننده آسیب دیده و خشم او فرو نشسته است و این برای او مژده است از کاری که انجام می دهد، اگر دید شخصی در حال خوردن صبر بوده، ممکن است این شخص خشم خود را فرو می نشاند.[٤]
  • رویایی از خوردن صبر در خواب برای یک زن

    رؤیت خوردن صبر در خواب برای زن با مرد فرقی نمی کند مگر در امور زن، طبیعت زندگی زن، صبر بر بسیاری از چیزها را می طلبد، مانند صبر او بر سختی بارداری، زایمان. و در تربیت فرزندان و در امور حیض و بعد از زایمان و یا صبر بر گفتار زنان اگر به او ضرر می رساند صبر می خورد که او شکیبا کننده خشم است و خدا داناتر است.[٤]

    خدا تنها می داند.

    بازبینی کننده

    1. ↑ الملّه احسایی، تحبیه الافهام با تعبیر خواب، ص 9. اقتباس.
    2. ↑ روایت بخاری، در صحیح البخاری، از ابوهریره، صفحه یا شماره: 6990، صحیح.
    3. ↑ روایت بخاری، در صحیح البخاری، از ابوسعید خدری، صفحه یا شماره: 6985، صحیح.
    4. ^ الف ب ت ابراهیم غنام، بیان البین، ص 178. اقتباس.
    5. ↑ سوره بقره، آیه 155
    6. ↑ سوره آل عمران، آیه 146
    7. ↑ ا.ب خلیل شاهین، علامات در عبارت شناسی، ص 835. اقتباس.

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا