تعبیر خواب کیست و خواب را چگونه تعبیر می کند

تعبیر خواب کیست و خواب را چگونه تعبیر می کند

یک مقدمه

با نام خدا الرحمن الرحیم و صلوات و درود بر پروردگار ما، رسول خدا، سرور ما. محمد درود خدا بر او و همه اهل بیت و یارانش، رابطه با تعبیر خواب و تعبیر خواب، اخیراً در صفحه توییتر خود به کامنتی برخوردم که در آن آمده است:

اگر می خواهید رؤیاها را تفسیر کنید، بدون اطلاعات شخصی تفسیر کنید، یا تعبیر نکنید، مترجم رویاها یابرای یک مترجم صادق او کسی است که اطلاعات نمی خواهد، زیرا همه چیز “در دید روشن است”.

اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که نویسنده (الف) این نظر عادت دارد خواب (الف) خود را اینگونه تعبیر کند، یعنی نامه ای ناشناس برای مترجم می فرستد که در آن فقط رویا نوشته شده است. پس تفسیر کامل شد.

من از جمله کسانی نیستم که دوست دارم بحث کنم، اما باید مواردی را که شاید در بسیاری از آنها غایب بوده است، روشن کنم، به خصوص مفهوم تعبیر خواب، تعبیر خواب.

تعبیر خواب، عالم غیب نیست

تعبیر خواب عالم غیب نیست و تعبیر مبانی و اصول و مبانی دارد.

درخواست اطلاعات شخصی مانند سن، وضعیت تأهل و حرفه حداقل و کمترین چیزی است که می توان برای تعبیر خواب دانست.

تعجب نکنید اگر به شما بگویم که این اطلاعات اغلب ناکافی است و از بیننده خواب می خواهیم اطلاعات دیگری را که نه تنها به خواب بیننده مربوط می شود، بلکه به محیط اطراف او که در آن زندگی می کند نیز در اختیار او قرار دهد.

رویاها پیام‌های رمزگذاری‌شده‌ای هستند که شخصاً به رویا بیننده ارسال می‌شوند و به او دیدی از وضعیت خود و اطرافیانش می‌دهند.

بنابراین خواب و خواب بیننده جزء لاینفک تعبیر است و نمی توان بدون اطلاع از داده ها و جزئیات مربوط به خواب بیننده از چیزی به نام تعبیر خواب صحبت کرد.

و روش تعبیر و مرجع آن هر چه باشد، اعم از الهام از جانب خداوند، بینش و عبرت، باید منبع رؤیا را دانست: جنسیت و وضعیت بیننده، و بدون آنها هیچ کس جرأت نمی کند چیزی بدهد. تفسیر خاص، بلکه تعمیم و فهرست موارد متعدد.

هر چقدر هم در این موضوع اختلاف نظر داشته باشیم، مسئله تعبیر خواب به میزان اعتقاد بیننده خواب به توسل به مترجم بستگی دارد.

به نظر من، تنها کسی که می تواند خواب شما را تعبیر کند، شما هستید. رویا.

تعبیر خواب دریای بی کران است و برای رمزگشایی از خواب تنها آموختن کافی نیست، بلکه هدیه ای از جانب خداوند متعال است.

و ما در سایت تعبیر گل تعبیر خواب سعی داریم علم مطالعه رویا را به این استعداد بیفزاییم.

این علمی است که متخصصان روانشناسی برای رسیدن به تعبیر دقیق رویاها به آن علاقه دارند.

تعبیر گل برای تعبیر خواب

و بر اساس این زمینه دوگانه بین تعبیر خواب و مطالعه رویاها، به نظریه ای رسیدیم – حافظه رایج رویا – این نظریه که نمادهای موجود در رویاها که از ضمیر ناخودآگاه سرچشمه می گیرد، در سراسر بشریت مشترک بوده است. اعصار، و اینکه یک دنیای مشترک در ناخودآگاه ما از طریق آن ارتباط برقرار می کند و همه جزئیات را حفظ می کند، چه آگاهی ما با آن باشد و چه نباشد.

از این رو علم مطالعه و تعبیر خواب را با وجود آنچه بشریت در این زمینه انباشته است هنوز در ابتدای راه می دانم و تاکنون فرهنگ لغت جامع و جامعی برای همه نمادها وجود ندارد.

و یافتن آن مشکل است زیرا ماهیت متفاوت افراد و تعدد موارد، تحدید واژگان را غیرممکن می سازد، بنابراین معانی نمادها مطلق و کلی می ماند و به یکدیگر شباهتی ندارند، هر موردی بر حسب آن تفسیری دارد. حالت بیننده

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا