پیش بینی آینده یک واقعیت یا یک افسانه است


یک مقدمه

پیش بینی واقعیت یا افسانه آینده؟ فقط بحث پیش‌بینی آینده را مطرح می‌کنم، مگر اینکه ممکن است کسی را پیدا کنید که با پیوند دادن آن به علم غیب، روی باور شما علامت سوال بگذارد، اما موضوع کاملاً متفاوت است. پیش‌بینی آینده یک واقعیت است و از آن زمان در بین ما وجود داشته است. دوران باستان و به طرق مختلف که در این مقاله سه روش واقع بینانه تر، مؤثرتر و سنجیده تر را متذکر می شویم.

  • روش اول: رؤیاها و رؤیاهای نبوی
  • راه دوم: کمک گرفتن از کسانی که دارای انرژی های ماوراء الطبیعه و ملکه هستند
  • روش سوم، حس کردن احساسات حیوانات است
  • قبل از بیان جزئیات هر روش به طور جداگانه باید توجه داشت که پیش بینی آینده ای که مبتنی بر خرافات باشد یا ماهیت مذهبی داشته باشد یا مربوط به طالع بینی یا نجوم یا حتی جادوگران و جادوگران باشد در این زمینه نمی گنجد. برای رسیدن به هدف باید اذهان عمومی را باور کرد.

    رویاها و رویاهای پیش بینی کننده

    رویاهای پیشگویانه از جمله معروف ترین روش هایی هستند که برخی از رویدادهای آینده را چه در مردم و چه در ملت ها برای ما آشکار می کنند و هر فردی در این زمینه تجربه خاصی دارد و تاریخ پر است از نمونه هایی از رویاهایی که آینده کشورها، مردم، و حوادث سرنوشت ساز در تاریخ بشریت و از زمانی که انسان به اهمیت رؤیاها و آنچه که با اسرار احاطه شده بود آگاه شد، شروع به ابداع در راه های مقابله با آنها کرد تا از آنها هر چه بیشتر بهره مند شود و امپراتوران ژاپن در نظر گرفتند. رویاهای خود را از خدایان یا دستورات الهام می‌گرفتند و فرصت را از دست نمی‌دادند تا آنچه را که در آنها بیان شده بود به صورت نامه اجرا کنند و بیش از آن اتاق مخصوصی برای رویاها و تخت مخصوصی به نام تخت کامودوکو و فراعنه اختصاص دادند. همچنین خود را با مشاورانی احاطه کردند که اکثر آنها تعبیر خواب هستند و رویاها برای آنها مقدس بود و هیچ دستوری وجود نداشت که قابل بحث نباشد و در میراث اسلامی ما می بینیم که خواب و رؤیاهای نبوی ارزش زیادی دارد.

    و ما آن را رؤیای صالح یا راست بیان می کنیم در حدیثی از رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم (( عن انس بن مالک که رسول الله صلی الله علیه وسلم ) فرمود: رؤیت نیکو از مرد صالح جزء چهل و شش ذره نبوت است)) .

    اخیراً در مورد مراکز و مؤسساتی شنیده ایم که به این موضوع دست می زنند و افراد را در شرایط خاص برای دیدن رؤیاهای نبوی در مورد موضوعی به آداب خواب اختصاص می دهند. اما این فقط یک ایده باقی می ماند که ممکن است مورد تمسخر برخی باشد، اما اگر به کار رود نتایج مهمی به همراه خواهد داشت.

    استفاده از افراد دارای انرژی و ملکه های ماوراء طبیعی

    گروهی از افراد دارای انرژی هایی هستند که ما نمی توانیم بدانیم، نه منبع آن و نه نحوه عملکرد آن، زیرا این یک خاصیت الهی است که ممکن است در افراد عادی که تحت هیچ تأثیر و برنامه ریزی نیستند، بیابید. آینده یا روشن بینی را پیش بینی می کند، اما توانایی های آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است. نکته عجیب این است که زنان توانایی بیشتری نسبت به مردان دارند. دانشمندان ممکن است نسبت دهند که زن در برخورد با نوزادش می تواند با او ارتباط برقرار کند و افکار او را بشناسد. زنان بیش از همه در این موضوع تحقیق می کنند و گاهی در زندگی با آن مواجه می شویم که حرف آنها با حرف برآورده می شود و این افراد درویش و سفیه هستند و در میان ما هستند. و این ماوراء الطبیعه محدود به محیط شخصی فرد می ماند و در برخی از تلاش های اطلاعاتی روسیه و آمریکا در مقیاس وسیع یا در مناطق استراتژیک مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

    آشما احساسات حیوانات را احساس خواهید کرد

    آزمایش‌ها و مطالعات میدانی ثابت کرده‌اند که حیوانات این توانایی را دارند که خطرات و رویدادها را قبل از وقوع، مانند زلزله، آتشفشان، و حتی طوفان‌ها حس کنند. مشاهده شده است که ماهی ها و حتی خرگوش ها قبل از وقوع فاجعه رفتار خود را تغییر می دهند.

    نظر خواننده در مورد این موضوع به میزان اعتقاد او به وجود چنین پدیده‌هایی مرتبط است و هر چه بنویسیم ابهام همچنان رواج دارد و برای آگاهی تلاش می‌کنیم کشف کنیم.

    قلم: محمد ازهر النهلی

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا