تعبیر خواب سبز نعنایی برای زن باردار

تعبیر خواب سبز نعنایی برای زن حامله قرض گرفتن در خواب دیدن اجابت مزاج در خواب قرض گرفتن پول در خواب برای زن حامله خواب زن حامله.

درود بر شما و خداوند اجر زحمات شما را بدهد. خواهش می کنم من دو خواب می بینم از وقتی که در حالت وحشت بودم آنها را دیدم لطفاً آنها را برای من توضیح دهید: دیدم در خانه خواهرم هستم تا او را ملاقات کنم بنابراین می خواستم به بازاری که در کنارش بود به نام او بروم. شهر جدید، از این رو از فتنا دختر خواهرم خواستم که وقتی می خواستیم بیرون برویم، مرا همراهی کند. روبروی من ایستاده بود و بعد از آن خانه را ترک کردیم، بنابراین کیفم را چک کردم و پول کافی در آن پیدا نکردم. در آن هنگام دختران همسایه مان فیضه و عاطف را دیدم، از آنها خواستم که دویست و پنجاه هزار قرض به من بدهند، پس فیضه وارد خانه شد و دو بسته نعنا برای من آورد. تعجب کرد و با خود گفت با نعناع چه کنم حتی اگر آن را بفروشم، قیمت آن برای برآورده شدن نیازم کافی نیست، بنابراین یکی را در کیفم گرفتم و دیگری را در خانه گذاشتم، چون می دانستم هستم. متاهل و دو فرزند دارم و الان باردارم.

درود بر شما انشاءالله اول اینکه باردار هستید نگران رویاهای خود نباشید هر چقدر هم که ترسناک باشند معمولا به تغییراتی که در بدن و روان و رابطه شما با شما رخ می دهد مربوط می شود. زن باردار از نظر مالی و اخلاقی نیازمندتر و نیازمندتر است. با توجه به این رویای شما، ورود به حمام و تسکین خود اغلب بیانگر آسودگی و رفع نگرانی است و قرض گرفتن ممکن است نشان دهنده خلاصی از بدهی باشد، چه مادی و چه معنوی، نعناع ممکن است برای زن باردار نماد فرزند باشد و خداوند. بهترین می داند

مقالات مرتبط

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا