رویاهای من همیشه به حقیقت می پیوندند

آنچه در خواب می بینم در واقعیت تحقق می یابد رویاهای من همیشه به حقیقت می پیوندند رویاها به حقیقت می پیوندند رابطه حس ششم با رویاها رویاهای مستقیم رویاهای واقعی.

بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین و الصلوة و السلام علی مولای همه خلق عالم رویاها وسیع و وسیع و در عین حال. عجیب و مبهم است و برای هر شخصی داستانی با رویاها یا رابطه متمایزی پیدا می کنید، کسانی هستند که رویاهایشان داستان ها و داستان های بسیار طولانی است، از جمله آنچه شامل یک خلاصه مفید است، و کسانی هستند که بیش از دو رویا می بینند. در یک شب، و دیگران به ندرت خواب می بینند، و افرادی هستند که رویاهایشان بلافاصله به حقیقت می پیوندد و همانطور که در خواب دیده شده اند یا برخی از آنها سقوط می کنند، و این همان چیزی است که ما در این مقاله سعی خواهیم کرد شناسایی کنیم.

شاید توضیح علمی خاصی برای این پدیده پیدا نکنیم، اما نظریه‌هایی وجود دارند که با توجه به اعتقادات هر فرد و تأثیر او بر محیط اطرافش، خواه او، توضیحاتی ارائه می‌دهند که به مقبولیت نزدیک‌تر از آنچه مربوط به روان‌شناختی یا مذهبی است، می‌دهند. یک فرد کوشا یا خود بیننده خواب.

رویاهای صادقانه نماد تقوا و درستکاری است

این نوع خواب ها را ممکن است رؤیاهای واقعی یا مستقیم بنامیم و کسانی هستند که آنها را به تقوا و درستی بیننده ربط می دهند و آنها را جزء خصوصیات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می دانند و وجود دارد. روایات متعددی دال بر این است که پیامبر صلی الله علیه و آله در آغاز بعثت رؤیایی می دید و مانند نور صبح رخ می داد، یعنی همان گونه که در واقعیت می دید، اما این موضوع تعمیم ندارد و معیار نیست. که با آن درجه ایمان یا درستی یک شخص را می سنجیم زیرا خصوصی باقی می ماند.

و کسانی هستند که این موارد را به تقوا، تقوا یا تمایز نسبت به بقیه مردم ربط می دهند، زیرا فکر می کنند خداوند او را برای این چیزها اختصاص داده است، اما این همیشه درست نیست.

رویاهای حس ششم

یکی از تعاریف حس ششم توانایی حس کردن وقایع قبل از وقوع، خارج از حواس پنج گانه است، یعنی یک احساس درونی، خواه شادی یا غم، بلافاصله در همان روز یا روزهای پس از وقوع اتفاق بیفتد. رویدادی با همین مفاهیم

از آنجایی که رویاها انعکاسی از واقعیت هستند، طبیعی است که این افراد رویاهای متمایزی داشته باشند که تحت تأثیر شرایط آنها باشد، بنابراین رویاهای آنها اعم از امیدوارکننده یا هشداردهنده تقریباً واقعی است و در این قسمت نمونه های زیادی وجود دارد.

این سوال باقی می ماند که آیا این خواب ها تایید می کند که بیننده حس ششم دارد یا برعکس یا صاحبان حس ششم این خواب ها را می بینند؟رویاها همیشه هستند و حتی در زمینه تعبیر خواب ما همیشه خواب را بر اساس تعبیر می کنیم. روی نمادهای موجود در آن، حالت بیننده و زمینه خواب را بیان می کنیم و آن را مانند خواب های دیگر تعبیر می کنیم، مگر در مورد شناخت خوب خود از بیننده و توانایی او در حس کردن رویدادها، بنابراین ممکن است به او بدهیم. این احتمالات

رویاهای مستقیم فقط یک تصادف هستند

لزومی ندارد که این خواب ها مربوط به حس ششم باشد، این امکان وجود دارد که با افراد بسیار معمولی روبرو شوید که معتقدند این چیزها را دارند و ما اغلب از تحقق چنین رویاهایی شگفت زده می شویم، مثلاً دیدن یک فرد در خواب و فردا با او ملاقات می کند یا در خواب می بیند که یک نوع غذا را می خوریم و فردا آن را به این شکل می خوریم، موارد زیادی وجود دارد و تقریباً هر یک در مقطعی داستانی دارند.

وقتی این رویاها تکرار می شوند چه کنیم؟

این سوال برای افراد مذهبی باقی می ماند که به طور مکرر رویاهای خود را در واقعیت می بینند، به ویژه آنهایی که نیاز به تعبیر یا تعبیر ندارند و مستقیم هستند و سردرگمی زمانی بیشتر است که خواب ها شامل هشدار، اخبار بد یا پیش بینی رویدادهای دردناک باشد که باعث می شود زندگی بیننده در اضطراب دائمی تا زمانی که گاهی از راه برسد از ترس اینکه بعداً رویاهای وحشتناک به حقیقت می پیوندند از خواب بپرهیزید.

حدس بزنید چگونه عمل می کنیم

اولا بیننده خواب باید بداند که این مزیتی است که باید از آن بهره‌برداری مثبت کرد، یعنی پیش‌بینی وقایع، حتی اگر دردناک باشد، یکی از لطف‌های خدای متعال است که شوک را کم کرده و به تدریج شما را برای پذیرش این رویداد آماده می‌کند. مربوط به شما یا اطرافیانتان است.

دوما اشباع از ایمان و اعتقاد به این که اراده خداوند مخلّر است و آنچه در خواب دیدی اگر به حقیقت می‌پیوندد از آن اجتناب نمی‌شد، اما تسلیم خواب نمی‌شویم، زیرا ایمان به حقایق است. اساس و نه آنچه در رویاها آمده است.

سوم ما همیشه پیش خودمان می دانیم که آنها فقط رویا هستند و ممکن است شیطان در آنها دست داشته باشد.

چهارم ورزش و مدیتیشن را تمرین کنید تا بتوانید همه چیزهای جدید زندگی خود را به شیوه ای راحت و اطمینان بخش بپذیرید.

پنجم در صورتی که این خواب‌ها برای شما دردسر ایجاد می‌کنند، به شما توصیه می‌کنیم از وارد شدن به حوزه رویاها، تعبیر و بحث در مورد آن‌ها خودداری کنید تا بتوانید خود را از نظر روانی برای پذیرش آن‌ها آماده کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا