چگونه با رویاها کنار بیاییم؟


تعبیر خواب، نحوه برخورد با خواب، طبقه بندی خواب، نحوه برخورد با خواب های مزاحم، خواب های مکرر در خواب بسم الله الرحمن الرحیم و صلوات و درود بر پروردگار ما. رسول خدا مولای ما محمد صلی الله علیه و آله و سلم و همه اهل بیت و یارانش.

چه بسیار افرادی که از رویاهای خود خسته شده اند و چه بسیار کسانی که به امید دیدن خوابی که به آن خوش بین هستند می خوابند در حالی که در حال گذراندن شرایطی هستند خواه غم و اندوه و شادی و گروهی هستند که از آن خسته نمی شوند. رویاها را تا زمانی که گیج می‌شوند و برخی رویاها را مقدس می‌بینند، پس تا زمانی که بدانند آرام نمی‌گیرند و از آنچه در آن آمده است به پایان می‌رسند… و آنجا…

چه بسیار خواب هایی که به قصد تعبیر به سراغ ما می آیند و نکته عجیب این است که بیننده خواب به دانستن تعبیر خواب خود می چسبد حتی اگر معنایی نداشته باشد و با توجه به سردرگمی که در این زمینه و … با خلط موضوع، لازم بود برای مردم، به ویژه برای دینی که از خواب های فراوان رنج می برند یا او را آزار می دهند، مطالبی روشن شود.

آنچه توجه من را در این زمینه جلب می کند، دینی دادن به موضوع و پیوند دادن رؤیاها و آنچه در میان آنها می گذرد با دینی است و اینکه تنها رویکرد در تفسیر، تکیه بر کتاب و سنت است و این. ماده حاوی گمراهی بزرگی است و در گذشته مطرح نشده است، پس تعبیر و تعبیر خواب در وهله اول موهبت الهی است، برای هر کس از بندگانش که بخواهد، دین و درجات ایمانشان چگونه بوده است. و هر کس به آنچه از راهها و روشها فراموش می کند آرامش می یابد، پس الحمدلله مسلمانان، یقین داریم که کتاب خدا و سنت رسول گرامیمان مرواریدهایی است که به ما سود می بخشد و اندوه ما را التیام می بخشد. زندگی حسی ما و حتی در رویاهایمان، و این مانع از وجود روش ها و مطالعات نیست، در این زمینه از ابتدای استفاده انسان از ذهن خود تا کنون و مطالعاتی که در زمینه تحلیلی انجام شده است، مهم است. روان‌شناسی و روان‌درمانگرها بهترین گواه بر وسعت افق این دنیای شگفت‌انگیز و محتوی آن چیزی هستند که ما نمی‌توانیم آن را درک کنیم، مهم نیست به چند نتیجه برسیم.

برگردیم به موضوع اصلی خود که نحوه برخورد با رویاها، به ویژه خواب هایی که مکرراً باعث مزاحمت یا اذیت برخی افراد می شود، باید به نکته مهمی توجه داشته باشیم و آن این است که رویاها توسط خداوند متعال در آنها ایجاد شده است تا ما را آرام کند و باعث ایجاد مزاحمت نشود. آنها علاوه بر نقش فیزیولوژیکی خود در ایجاد تعادل در سطح روانی، هر رویاهایی هستند که پیام های رمزگذاری شده ای را به بیننده خواب می دهند و از رحمت خداوند است که رمزگذاری می شوند، اگر مستقیم بودند، موضوع ما را گیج می کرد و عالم حسی با غیب روبرو می‌شد و بسیاری از ما نمی‌توانستیم مسیر زندگی خود را به طور طبیعی ادامه دهیم و من بهترین راه و وسیله را برای رویاهای موجود در این حدیث شریف که مسلم در صحیح خود نقل کرده است، خلاصه شده است. آن ابوسلمه گفت: خوابی می دیدم و از آن مریض می شدم، تا این که ابو قتاده را دیدم و آن را برای او ذکر کردم و گفت: از رسول خدا صلی الله علیه و آله شنیدم که می فرمود: ((خواب از خداست و خواب از شیطان است، پس اگر یکی از شما خوابی ببیند که از آن متنفر است، سه بار تف به چپش بیندازد و از شر آن به خدا پناه ببرد، ضرری به او نمی رساند. ). ابوسلمه گفت: خوابی می دیدم که از کوه برایم سنگین تر بود، پس چون این حدیث را شنیدم به آن اهمیت ندادم.

از این حدیث رفتار بسیار حکیمانه و شگفت انگیزی در برخورد با خواب به دست می آوریم، طبقه بندی یک وظیفه است و نباید همه خواب ها را در یک سبد بگذاریم.

این سؤال باقی می ماند که چگونه می توانیم بینایی را که از جانب خداست و دیگری را که از شیطان است و خود گفتاری است تعیین کنیم.

این موضوع اغلب پاسخ داده می شود و سؤالات بسیاری در این زمینه مطرح می شود.

برای اطلاع شما، رویاها حرام را تجزیه و تحلیل نمی کنند، حلال را نهی نمی کنند و دلیل و شاهد محسوب نمی شوند و برای دیگران ارزشی ندارند، اما برای بیننده خواب بسیار مهم تلقی می شوند و بیانگر حال او هستند. وضعیت اطرافیانش و پیام هایی هستند که تنها به او خطاب می شود.

برای اینکه ما خواب یا رویایی را که می بینید بدانیم، لازم است

  • اول، اعتقاد به طبقه بندی، به این معنا که هر چیزی را که در خواب می بینیم قابل تعبیر نیست، یعنی وقتی از خواب بیدار می شویم و خواب یا رؤیایی را به یاد می آوریم، احتمالاتی را در نظر می گیریم که معنی یا مفهوم دارد. نه
  • مرحله دوم این است که خواب را در چهارچوب حوادثی قرار دهید که در بیداری از سر می گذرانید، زن حامله حاملگی را در خواب می بیند و کسی که در شرف معاینه است آن را در خواب می بیند. زنان در حال قاعدگی و باردار در خواب خون می بینند ……… همه اینها رویا را بی ارزش می کند و نمادهای موجود در این خواب ها بازتابی از واقعیت یا تأثیر یک موقعیت خاص است.
  • ثالثاً، اطمینان از توالی الگوی خواب و به هم پیوستگی و وضوح وقایع، رویاهای متناوب و/یا رویاهای نامرتبط و همپوشانی قابل تعبیر نیستند و فراموش کردن آنها بهترین راه مقابله با آنهاست.
  • رابعاً اینکه خواب بین خواب و بیداری نباشد تا بین خواب و هذیان یا مقدمات قاطی شود.
  • اینکه خواب عجیب نیست و شامل صحنه های ناپسند است، در صحیح مسلم بادیه نشینی نزد پیامبر صلی الله علیه و آله آمد و گفت: یا رسول الله در خواب دیدم که گویا سرم دارد. مورد اصابت قرار گرفت و غلتید، پس من بعد از آن قوی تر شدم، رسول خدا صلی الله علیه و آله به بادیه نشین فرمود: شیطان در خواب با تو بازی می کند.
  • علاوه بر تمام موارد ذکر شده، رویاها در زندگی ما برای ما آشنا هستند و با آنها سرنوشت خود را تعیین نمی کنیم. مسائل زندگی را بر اساس آنچه زندگی می کنیم، به آنچه فکر می کنیم و توانایی های مختلف خود تعیین می کنیم.

    لازم به ذکر است که وقتی صحبت از تعبیر خواب می شود، منظور خواب افراد عادی است، در مورد افراد مذهبی که دچار اختلالات روانی یا تشنجات روحی می شوند، ممکن است چیزها متفاوت باشد و خداوند تبارک و تعالی می داند. بهترین.

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا