امید در رویاها

امید در رویاها

امید به خواب، آیا خواب ما را امیدوار می کند بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین و صلوات و سلام بر ارجمندترین رسولان واقعیت و آنچه در آن است. .

باید به شما هشدار دهم که جلسه امروز من در درجه اول به گروه خاصی از مذهبیون اختصاص دارد که به دلیل طلاق خیانت آمیز یا عدم تکمیل یک موضوع در زندگی خود دچار شکست ها و ناامیدی ها شده اند و ضرباتی که آنها را زمین گیر کرده است. مطالعه هجرت، نامزدی که به پایان نرسید و غیر از شکست هایی که فکر می کنی تمام تلاش و توانت را تمام کرده ای و درها را به رویت بسته اند، پس تسلیم آنچه هستی، و روزها به سرعت می گذرند و وقتی از خواب بیدار می شوید، می بینید که سال ها جوانی، سلامتی یا لبخند شما را که قبلاً شما را متمایز می کرد، از شما گرفته اند.

سقوط شما ممکن است و بخشی از روند زندگی است، اما سرعت برخاستن شما را متمایز می کند، البته به آنچه از تجربیات و تجربیات شما در زندگی، اعتقاد شما به اهداف، دانش شما برمی گردد، مربوط می شود. و تعادل فرهنگی، شخصیت شما علاوه بر محیط اطراف، خانواده، اقوام، دوستان و آشنایان، پس اگر یکی دو عنصر از همه اینها فراهم کنید، بهتر از قبل می توانید بلند شوید و زندگی جدیدی را شروع کنید.

پس این همه از رویاها که موضوع ماست کجاست،

گفته می شود که رویاها پاسخ امروز به سوالات فردا هستند، به این معنی که آخرین چیزی که فردا زندگی می کنید ممکن است امروز دیده شود.

همچنین می گویند رویاها امید می دهند.

در سایه این گرداب ممکن است رؤیایی ببینی یا از جلوی خود بگذری و باید آن را بگیری و به آن چنگ بزنی (منظور شما در اینجا رؤیا است نه رویاهای روزانه، زیرا در چنین مواقعی ممکن است روی یک خواب ببینید. به صورت روزانه، اما چشم انداز تنها است و نه به افراد و نه به رویدادها مرتبط نیست، و نمادهایی هستند که به شما عنوانی برای روزهای آینده می دهند.

از آنجایی که رویاها در این موارد خودسرانه به وجود نمی آیند، بنابراین مسلم و مسلم است که چیزی در زندگی شما وجود دارد که شما را به هدفتان می رساند و این بینش ها ممکن است هشداری برای شما باشد که در خود و اطرافتان جستجو کنید. این کار و چیزی که با آن شروع کرده اید یا در شروع آن مردد هستید، مانند تکمیل مطالعه بازگشت به کار، بهره برداری از استعدادتان هنری، خلاقانه، اجتماعی، مهم این است که انرژی نهفته را در خود بیرون بیاورید، ضمن اینکه عنوان را تعیین کنید. مرحله ای که رسیدن به رویای شماست.

از سوی دیگر، مسلم است که چیز بدی وجود دارد که شما را از شروع مجدد باز می دارد، ممکن است انزوا، انزوا، ناسازگاری، دلبستگی به گذشته یا داشتن امیدهای ضعیف باشد، این موارد را حتما بخوانید. آنها را منطقی در نظر بگیرید و تا حد امکان از آنها دوری کنید.

بدانید و مطمئن باشید که یک رویا یا یک رویا ممکن است دلیلی برای تغییر کوچکی در زندگی شما باشد، همانطور که رویاهایی وجود دارند که مسیر تاریخ را تغییر داده اند و نمونه های زیادی وجود دارد، چه در گذشته و چه در حال.

پیش از ظهور ارباب ما موسی، رؤیایی از فرعون بود که ظهور او و نابودی پادشاهی او را پیش بینی می کرد.

آرزوهای حضرت یوسف و چگونگی تحقق آنها با وجود مدت طولانی

تصور هیتلر، یک سرباز، تفکر او را تغییر داد و او متقاعد شد که سرنوشت او را برای موقعیتی معتبر آماده می کند و این یک کاتالیزور برای او در طول نمایشنامه هایش بود.

اختراع چرخ خیاطی صنعتی-انقلابی تنها رویایی بود که مخترع آن، الیاس هو آمریکایی، دیده بود.

حتی در زمینه شیمی، فرمول شیمیایی بنزن، شکل حلقه آن، توسط شیمیدان Oxt Kakuli از رویایی که پس از اینکه در واقعیت قادر به یافتن فرمول واقعی نبود، الهام گرفت.

اینجا مجالی نیست که به تفصیل این رؤیاها را ذکر کنیم، می توانید به آنها مراجعه کنید و از آنها لذت ببرید.

مدل های زیادی در واقعیت وجود دارد، مهم ترین چیز این است که رویای شما متعلق به شماست، آن را نگه دارید، برای آن تلاش کنید و مطمئناً به آن خواهید رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا