سعی کن تختت رو از دست بدی

اتاق خواب یکی از مکان هایی بوده و هست که افراد غریبه حتی اگر نزدیکان باشند، ممنوع است، زیرا بسیار خصوصی است و در طول روز آن را مسدود می بینید و حتی زمانی که خانواده ها متشکل از زوج های جمع شده بودند. در یک خانه، اتاق خواب ها بسیار خصوصی بود و اکثر اسرار در آن اتاق قفل می شد و در هنگام بروز مشکلات، دلیل آن اغلب نفوذ مادرشوهر یا شوهر شوهر به آن اتاق است.

پس وقتی می گوییم رختخوابت را فقط برای خواب و زندگی صمیمی آماده کن، شوخی یا گفتن حرفی نیست، هر چه در طول روز از تختت دور شوی، جلسه شب برای خواب راحت برای من آماده نمی شود:

اتاق خواب خود را به یک اتاق عالی تبدیل کنید در اینجا ما در مورد ارزش مبلمانی که در آن قرار دارد صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد سازماندهی و چیدمان آن صحبت می کنیم، علاوه بر آن برخی از نکات سبک مانند دکوراسیون، رنگ ها و نورها که بدون هزینه اضافی یا حضور متخصص قابل انجام است. یعنی اتاق خواب شما آنطور که دوست دارید چیده شده است شریک زندگی و هر چیزی که ممکن است شما را مضطرب کند سعی کنید از شر آن خلاص شوید و در اینجا اتاق خواب های قدیمی مخصوصاً در روستا را با وجود سادگی تداعی می کنم ، یعنی آنها از نی و مقداری آجر ساخته می‌شد، اما اضافاتی که آن را متمایز می‌کرد، آن را بسیار راحت می‌کرد، مانند پرده‌هایی که دور آن را احاطه کرده بود و برخی تزیینات و تشک‌های پشم‌دوزی شده که باعث می‌شد وارد تختخواب شوید، گویی به دنیای دیگری می‌روید. این هدف است، یعنی جداسازی رویدادهایی که در طول روز زندگی می کنیم و وارد مرحله جدید و بسیار مهمی در زندگی شما که خواب است.

تخت خود را رستوران، باجه تلفن یا دفتر نکنید در میان عادات بد، برخی از افراد هستند که به غذا خوردن در اتاق خواب و روی تخت ادامه می دهند و معمولاً مطلوب نیست زیرا مغز معمولاً تمام فعالیت هایی را که انجام می دهیم برنامه ریزی می کند و آنها را به نیازهایی که بدن نیاز دارد مرتبط می کند. ، وقتی احساس گرسنگی می کنید به آشپزخانه می روید و این از قبل برنامه ریزی شده است که غذا خوردن در آشپزخانه است و در صورتی که اگر مدام بالای تخت خواب خود غذا بخورید، ممکن است مغز شما نیاز به خوابیدن را اشتباه بگیرد یا غذا خوردن و این ممکن است اختلالات خواب ایجاد کند.شما ممکن است حرمت تخت خواب خود را با استفاده از آن به عنوان محل استراحت برای استراحت زیر پا بگذارید.یا بالکن بسیار بهتر از تخت خواب است.کسانی هستند که ساعت ها وقت می گذارند مخصوصا خانم ها پرسه زدن در صفحات اینترنتی یا مکالمه در حالی که روی تخت هایی دراز کشیده اند که فقط برای خواب یا رابطه جنسی آماده شده اند، که باعث می شود به دلیل زمان زیادی که روی آن می گذرانند، از آن تخت ها ناراحت نباشند.

در اینجا محدودیت های کمبود مسکن، فقدان قابلیت ها، تعداد زیاد فرزندان یا شرایط خاصی را که یک فرد در اینجا از سر می گذراند، همانطور که در بالا ذکر کردیم، تداعی می کنیم. شما تنها فردی هستید که می توانید وضعیت خود را تشخیص دهید زیرا می دانید واقعیت شما و جزئیات آن

رابطه شما و تخت را باید خودتان تعیین کنید، دراز کشیدن روی تخت به معنای خوابیدن است و نباید وارد محاسبات دیگری شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا