از هر چیزی که ممکن است خواب شما را مختل کند اجتناب کنید

ما در زندگی خود به طور کلی سعی می کنیم از علائم و عللی که ممکن است روند عادی فعالیت های روزمره ما را اعم از مربوط به کار روزانه یا حرفه ای خراب کند اجتناب کنیم و سعی می کنیم راه ها، روش ها و توصیه هایی را که به ترتیب دنبال می کنیم، جستجو کنیم. بهره برداری و بهره برداری از تمام انرژی ها و فعالیت های خود برای رسیدن به بالاترین اهداف پیش بینی شده از برنامه های روزانه مان.

خواب در دسته مولفه هایی قرار می گیرد که باید مراقب آنها بود و به دقت در مورد اجتناب از هر چیزی که باعث خراب شدن آن یا ایجاد اختلالی می شود که از ثبات جلوگیری می کند فکر کرد و خواب آرام پایه ای برای شروع خوب یک روز جدید است.

بسیاری از مردم می بینند یا باور می کنند که رفتن به خواب، بستن چشم ها، پوشاندن صورت و فریاد زدن به کودکان برای داشتن یک خواب راحت کافی است، اما این همیشه درست نیست، خواب آداب و عاداتی دارد که باید رعایت شود. یا البته با توجه به هرکدام به طور جداگانه اجتناب شود و دستور خاصی هم ندارد.در مورد غذا، پوشاک یا مکان هایی که فرد در آن می خوابد، این به توانایی های هر فرد و آنچه که هست مربوط می شود. در طول زندگی او عادت کرده است، اما علائم مشابه است، و در غیاب تقریباً کامل مطالعات یا تحقیقات محلی یا عربی در این زمینه، خود را به آنچه زندگی می کنیم و مشاهده می کنیم و آنچه که از تجربیات آن از طریق برخوردهای مکرر با آنها زندگی کرده ایم، محدود می کنیم. بازدیدکنندگان وب سایت ما هستند و برخی از مطالعات غربی در این زمینه را خواهید یافت.

اولین مورد از این عادات موثر بر خواب خوردن است

دوم اینکه از محرک ها و محرک ها دوری کنید

سوم، نگرانی‌ها، ایده‌ها و موضوعات بی‌اهمیت

همه می دانند که به محض اینکه در رختخواب دراز می کشید تا بخوابید، سفرهایی در تخیل شما آغاز می شود که بیشتر آنها مربوط به اتفاقاتی است که شما یا افراد اطرافتان یا حتی در شهر یا کشورتان پشت سر گذاشته اید. و حتی برخی رویدادهای جهانی و بسیاری از آنها یکی پس از دیگری و با وجود مواجهه با همه شرایطی که ایجاب می کند نخوابید و این نوع تفکر قبیله ای برای خواب ممکن است با احساس ناامیدی همراه باشد. دلشکستگی یا حتی افسردگی و گاهی شادی و اشتیاق زیاد و در هر دو حالت تباهی خواب شماست می گویند (زندگی شما از خلق ایده هاست).

البته آنچه که فرد در طول روز از سر می گذراند در دوره ای که می خواهد بخوابد بر او تأثیر می گذارد.در آن لحظه، او آن وقایع را جمع آوری و خلاصه می کند (ما بعداً برخی از تمرین هایی که به خواب راحت کمک می کند را درج می کنیم) فشار، تنش و فکر کردن به چیزهای دردناک از مهم ترین دلایلی است که منجر به این حالت می شود از فوگ قبل از خواب و در صورت امکان از شر آنها خلاص شوید.

چهارم، انواع وسایل الکترونیکی.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا