محرک ها و محرک ها ممکن است خواب شما را مختل کنند

قبل از خواب از محرک ها و محرک ها پرهیز کنید.قهوه، نوشابه های گازدار یا انرژی زا، الکل، سیگار، شکلات، کاکائو یا حتی موز و بسیاری از موادی که ممکن است در غذاها و نوشیدنی ها وجود داشته باشند که اگر در عصر یا اواخر شب مصرف شوند، ممکن است خواب شما را خراب کنند.

تاثیر محرک ها بر خواب

خیلی از مطالبی که در این مورد گفته شد باعث می شود یا وارد مارپیچ ممنوعیت و ترس از هر چیزی شود یا اعتماد به همه را از دست بدهد و عادات را حتی اگر بد باشد، انجام دهد.با توجه به اینکه هر کدام باید به همه تعمیم داده شود. دارای حریم خصوصی خاصی است، چه روانی و چه فیزیولوژیکی، بنابراین شما باید تعیین کنید که چه چیزی می تواند خواب شما را خراب کند. در طول خواب، و من در هیچ مطالعه ای پیدا نکردم که توصیه کند آن را در شب مصرف نکنید. افراد دیگری که می شناسم نمی توانند این نوشیدنی را در ساعت مصرف کنند. شب هم چون از جمله غذاهایی است که خوردنش در شام توصیه می شود، از آن جهت که شما را تحت تأثیر قرار می دهد، مثال های زیادی در این زمینه وجود دارد، مهم این است که هر فردی باید بر رژیم غذایی خود نظارت داشته باشد، غذاهایی را که برایش مناسب است انتخاب کند. دوری از چیزی که به او آسیب می رساند البته مطالعه و تحقیق مهم است و ما با آنها آشنا هستیم و آنها را بدیهی نمی دانیم.

برای کسانی که به نوشیدن قهوه غلیظ، سیگار کشیدن و نوشیدن الکل معتاد هستند، اگر از اختلالات خواب رنج می برند و این امکان پذیر است، باید خود را مرور کنید، زیرا خواب ممکن است به شما کمک کند تا به تدریج از شر این اعمال مضر خلاص شوید، بنابراین سعی کنید خواب خود را بشناسید. و آن را بهبود بخشد و ممکن است نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

تا حد امکان از نوشیدنی ها و غذاهای حاوی کافئین خودداری کنید، زیرا محرک و ادرار آور است و هر دوی آنها خواب را خراب می کنند.

نوشابه یک عادت بد در شب است و باید از آن پرهیز کرد، اما در مورد نوشیدنی های انرژی زا، چه در شب و چه در زمان های دیگر اصلا توصیه نمی شود. نهلی)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا