چرا زنان بیشتر درگیر تعبیر خواب هستند؟

چرا زنان بیشتر درگیر تعبیر خواب هستند؟

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین این موضوع اغلب به طعنه برای تحقیر زنان مطرح می شود که گویی هیچ کار و علاقه ای جز جستجوی معانی ندارند. و نشانه هایی از آنچه در خواب می بینند.

در واقع، بیشتر آمارها حاکی از آن است که کسانی که به دنبال تعبیر خواب هستند، زنان هستند، چه در سایت ها و چه در شبکه های ماهواره ای.

این یک واقعیت است، اما چه چیزی باعث شد که این وضعیت به این نقطه برسد که تعبیر خواب تقریباً با زنان عجین شده است و در عین حال کسانی هستند که از تعبیر به عنوان دروازه ای برای ورود به موارد دیگری که مربوط به آثار تاریخی و تاریخی است سوء استفاده می کنند. شاهد……..

کسانی که از مشغله زنان در تعبیر خواب انتقاد می کنند، زحمت جست و جو، موشکافی و تجزیه و تحلیل اعدادی که دریافت می کنند یا می خوانند را به خود نداده اند. و چرا؟

بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، حتی ناظر یا دنبال‌کننده نیز می‌تواند به این نتیجه برسد که مقوله یا بخشی که درگیر تعبیر خواب هستند، زنان مجرد، مطلقه، بیوه و برخی متاهل هستند که در سکوت در خانه‌های خود رنج می‌برند.

دختر مجرد جامعه ما ابزار تصمیم گیری در زندگی خود چه در ازدواج و چه در مسافرت و حتی در مقاطعی تحصیلی را ندارد و همیشه منتظر است و در امر ازدواج نیز منتظر داماد است. انتظار سهم ممکن است از یک سال تا بیست یا بیشتر طول بکشد و این همان چیزی است که او را دائماً به فکر فرو می برد و این رویاها را تحت تأثیر قرار می دهد ، یعنی به وفور وجود دارد ، بنابراین لازم بود تعبیر را جستجو کنید تا مطمئن باشید بر خلاف جوان مجرد اگر بخواهد ازدواج کند ازدواج می کند و حتی اگر صلاحیت نداشته باشد به رویاها کاری ندارد.

همین امر در سایر زمینه ها نیز هر گاه تمایلی داشته باشد با نیاز به تایید پدر و مادر برادران مواجه می شود و حتی گاهی اقوام دور در تعیین سرنوشت زندگی او دخالت می کنند.

همینطور محاصره زن مطلقه و بیوه گاه زندگی او را به جهنم تبدیل می کند، البته حیله ای در کار نیست، او در انتظار رهایی از خداوند متعال است، از این رو آرزوهای زیادی می بیند، برخی امیدوارکننده و برخی ترسناک. پس مجبور می شود تعبیر خواب هایش را جستجو کند تا در آنها مژده یا چیزی نورانی در زندگی خود بیابد.

و زن شوهرداری که در سکوت عذاب می کشد، مثلاً آن که بچه دار شدن را به تأخیر انداخته و معتقد است که سرنوشت ازدواج با حاملگی مرتبط است یا آن که در مشکلات بی شماری با شوهر و خانواده اش زندگی می کند و قدرتی ندارد. یا قدرت، پس کارش را به خدا می سپارد، رویاهایش زیاد می شود، آرزوهایش به امید وضعیت بهتر است.

این گروه‌هایی که مشغول تعبیر خواب هستند، گروه‌های آسیب‌پذیری هستند که جامعه، آداب و رسوم و سنت‌ها آزادی تصمیم‌گیری و انتخاب را از آن‌ها ربوده است، سپس به تمسخر و انتقاد از مشغله آنها در تعبیر خواب می‌پردازیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا