چگونه به برنامه خواب خود احترام بگذاریم؟

این موضوع برای ما تا حدودی سخت است، زیرا اغلب بر احساسات و خواسته های خود غلبه می کنیم و خود را در لذت و بهره مندی از خواب هدر می دهیم و همچنین با رعایت نکردن و رعایت نکردن این تاریخ های مهم چهره بدی به فرزندانمان می دهیم.

در اینجا تجربه ای را به یاد می آورم که با یکی از برادرانم که در آلمان زندگی می کند، به یاد می آورم که چگونه او در مورد رعایت ساعت خواب بسیار سخت گیر است و چگونه تمام تعهدات و فعالیت ها، حتی خانواده و خوابیدن، مخصوصاً کودکان را لغو می کند (و این البته در بقیه زندگی منعکس می شود).

زمانی که زمان خواب را تعیین می کنیم، تمام فعالیت هایی که می توان به تعویق انداخت یا کنار گذاشت، مانند برنامه های تلویزیونی، سریال ها، فیلم ها، شب های چت، تا دیر وقت بیدار ماندن در مکالمات تلفنی، چه در فیس بوک، واتس اپ، یا سایر وسایل ارتباطی، اکثراً اگر نگفتم همه آنها صحبت های تکراری و بی معنی و همچنین پخش ویدیو هستند که بین پیر و جوان محبوب شده است. همه این وسایل وسیله ای در دست شما هستند تا شما را خوشحال کنند، پس نگذارید آنها شما را کنترل کنند.

این عادات بد باید به دلایل سلامتی حذف شوند زیرا روی مغز و تمرکز تاثیر می گذارند و اصلی ترین دلایلی هستند که باعث می شوند به بخش مهمی از خود یعنی خواب احترام نگذارید هر چه بیشتر به قرار ملاقات های او احترام بگذارید آرامش و اشتیاق بیشتری خواهید داشت. شما به راحتی وظایف روزانه خود را انجام خواهید داد.

تقریباً همین موضوع در مورد زمان بیدار شدن نیز صدق می کند. یا سعی می کنیم به طور غیرعادی و بدون هدف خاصی زود از خواب بیدار شویم یا اینکه از خواب بیدار می شویم و برای مدت طولانی در جای خود گم می شویم و خودمان را فریب می دهیم که به اندازه کافی نخوابیده ایم. بنابراین خلق و خوی مختل می شود و ما آن دوز مهم را برای شروع فعال یک روز جدید از دست می دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا