ترس از رویا

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و صلوات و درود بر مولای ما رسول خدا مولای ما محمد صلی الله علیه و آله و سلم و روی خانواده و همراهانش روی هم رفته خوابیدن و خواب دیدن طبیعی و طبیعی است، اما چگونه می‌خوابیم و در اینجا چه خوابی می‌بینیم، مجموعه‌ای از پرسش‌ها و پرسش‌ها را برمی‌انگیزد، به خصوص اگر اختلالی در خواب وجود داشته باشد یا خواب‌های زیاد و غریب بودن آنها وجود داشته باشد. و این همان چیزی است که انسان را در هر موقعیتی که دارد، می‌سازد، اما می‌خواهد اسرار این دنیای غریب را بداند و نشانه‌ها و معانی آن را ببیند.

بسیاری از مردم در ترس از رویاهای خود پوشیده شده اند زیرا نمادهایی را حمل می کنند که دارای معانی ترسناکی مانند مرگ، جن، شیاطین، غرق شدن و غیره است که در واقعیت به آنها هشدار می دهد یا از آنها اجتناب می کند یا حتی در مورد آنها صحبت می کند، که باعث ایجاد رویاهایی می شود که شامل این موارد می شود. نمادهایی ترسناک است و خواب بیننده را به جستجوی دانش ترغیب می کند.

ترس از رویا یا ترس از رویا از طریق آنچه در اذهان عمومی تثبیت شده است از تعابیر انحصاری یا اشتباه برخی از نمادها، مانند پوشیدن لباس سفید برای مجردی که مرگ او را تعبیر می کند، یا شادی با اندوه، یا مار با دشمن. به نمادهای دیگری که تعبیر آنها در برخی موارد انحصاری شیطانی است و در همه موارد تعمیم یافته است. زمینه کلی رویا و همچنین وضعیت بیننده، معنای نزدیک نماد را تعیین می کند.

نوع دیگری از رویاپردازان همیشه به دنبال معانی رویاهای خود هستند، حتی اگر مادرشان پیش بینی های آینده را با خود به همراه داشته باشد. البته هر اشتباهی در برخورد با این موضوع ممکن است عواقب منفی داشته باشد و ممکن است دائما در انتظار تحقق یک رویا بماند که فرصت دستیابی به چندین چیز را در واقعیت خود از دست می دهد.

در برخی موارد، سخنان مفسران چه در کتاب ها، چه در سایت ها و چه در شبکه های ماهواره ای، تأثیر زیادی بر روی فرد می گذارد، به خصوص اگر در یک زمینه مذهبی باشد، در بسیاری از موارد، بسیاری از افراد را می بینید که از این نمی ترسند. خواب، اما ذکر خواب از ترس تحقق آن در صورتی که نشانه های منفی داشته باشد و این ممکن است بر روح و روان بیننده خواب تأثیر منفی بگذارد و هر گونه زمین خوردن در زندگی او ممکن است آن را به رویا برگرداند، بنابراین او یک سری ترس دارد که از رویاها شروع کنید تا به واقعیت برسید و غیره.

با توجه به این داده هایی که از واقعیتی که در آن زندگی می کنیم استخراج کرده ایم و از طریق آنها مشخص می شود که پرداختن به رویاها عمدتاً به تعبیر آنها محدود می شود و این صحیح نیست و سالم نیست. دانستن نحوه برخورد با خواب است، زیرا تعبیر آن تضمینی نیست و قطعی نیست، بلکه بر اساس حدس و گمان است و این که تعبیر در دسترس همگان نیست و هر نمادی ممکن است دارای معانی و نشانه های بسیاری باشد و گاهی متناقض باشد، بنابراین بیننده خواب نباید تمام امید خود را در یک رویا قرار دهد، بلکه رویاها یا تعبیر به ویژه آن را دوست داریم و اینکه برخورد با واقعیت باید بر اساس آنچه ما از داده ها داریم باشد، نه آنچه ما فکر می کنیم پیامی در خواب است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا