تعبیر دیدن دقیق دندان در خواب

دیدن دندان در خواب، تعبیر خواب دندان، دیدن دندان های جلو در خواب، دندان های آسیاب در خواب، چهارپا در خواب، دندان های پیش آسیاب در خواب، دندان نیش در خواب، تعبیر خواب دندان نیش، افتادن دندان در خواب تعبیر خواب دندان قروچه، گیاه دندان در خواب.

بسم الله الرحمن الرحیم و صلوات و درود بر مولای همه خلقت، در تعبیر خاصی از دندان اتفاق نظر وجود ندارد، زیرا کسانی هستند که با مردم بیان می کنند و دیگران با حالتی که در آن زندگی می کنید رویای زندگی و ارتباط با محیط اطراف را دارید، اما با وجود آن نماد دندان در خواب دارای خاصیت و اهمیتی است که باعث می شود به طور مکرر در خواب دیده شود.

دندان در خواب افراد خانواده یک فرد است و آنچه در خواب برای آنها اتفاق می افتد در شخصی که دندان به او اشاره دارد منعکس می شود.

دو جفت والا در خواب پدر و عمو هستند پس سمت راست پدر و چپ عمو است و اگر پدر و عمو نداشته باشد برادر یا دو پسر یا دو دوست دلسوز. مربیان

کوارتت در خواب، پسر عموی مرد یا دو دوست که جای او را می گیرند.

دندان های پرمولر در خواب عموهای مادر یا کسانی هستند که با نصیحت جای آنها را می گیرند.

دندان آسیاب در خواب، اشاره به پدربزرگ و مادربزرگ و پسرانی است که با آنها لاف می زند و با آنها احساس راحتی می کند.

دو چین پایین در خواب مادر و عمه است پس سمت راست مادر و چپ عمه است اگر مادر و خاله نداشته باشد دو خواهر یا دو دختر یا کسی که آنها را ببرد. جایی با نصیحت و دلسوزی

رباعی پایین در خواب، پسر عمو یا هر کسی که جای او را می گیرد نصیحت می کند.

نیش پایین در خواب معشوقه اهل خانه اوست و هر که به او تکیه کند یا جای او را بگیرد.

دندان های پرمولر پایین در خواب به دختر دایی یا عمه مادر یا هرکسی که با نصیحت جای آنها را می گیرد اشاره دارد.

دندانی در خواب حرکت می‌کند، از این دندان‌ها، یکی از این دندان‌ها بیمار می‌شود و اگر بیفتد و از بین برود، مرگ یا نبودن کسی است که آن را نمی‌بیند.

اگر او را گرفت و دفن نکرد، از جانشینی او سود می برد که مانند آن خویشاوندی است که دندان به او اشاره می کند.

نگه داشتن دندان در خواب، پس از معلولیتی که به آن مبتلا می شود، جایگزین آن چیزی است که از اقوام یا بیگانگان به دندان نسبت داده می شود.

اگر در خواب دندان غایب باشد، غیبت است، خواه با مرگ یا جدایی.

دیدن دندان در حال سایش در خواب، ممکن است اشاره به توهمی داشته باشد که به کسی که دندان به او واگذار شده است باشد.

هر کس در خواب ببیند که چروک او بلندتر و زیباتر و سفیدتر از واقعیت است، پدر یا عمویش قدرت و پول و زندگی دنیوی خود را افزایش می دهند.

هر کس در خواب دندانهای دیگر را به دندانهایش چسبیده ببیند، بیانگر آن است که خانواده اش زیاد می شود.

زیاد شدن دندان در خواب و در آن آسیب یا چیزهای ناخوشایندی بود، پس نشان دهنده وجود فردی در خانواده است که باعث آسیب می شود.

به هم خوردن دندان در خواب، نشان دهنده مشاجره یا مشاجره با خانواده است.

گیاه دندان در دل در خواب، بیانگر نزدیکی مرگ است.

هر که ببیند در خواب تمام دندان هایش افتاده و در اتاقی یا دستش افتاده است، نشانگر عمر طولانی است تا دندان هایش بریزد و خانواده اش زیاد شود.

و اما اگر دندان هایش افتاد و آن ها را ندید، این نشان دهنده مرگ خانواده اش پیش از او است.

هر که در خواب ببیند که دندانهای بالایی او افتاد و در دست او بود، رؤیت حاکی از مالی است که به تو باز می گردد، اگر در سنگ افتاد فرزند ذکور است.

و اگر به زمین بیفتد، فراق خویشاوندی است.

افتادن دندان در خواب برای کسی که بدهکار است، ادای بدهی است و مهم نیست که در خواب چه کسی از دندان هایش افتاد و خداوند دانا و جلیل است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا