تعبیر چرخه آب در خواب

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و صلوات و درود بر ارجمندترین رسولان، مستراح را مستراح نیز می گویند و کسانی هستند که به آن توالت می گویند. و همچنین حمام.همه این اصطلاحات در مورد جایی است که حاجت را برطرف می کنیم یا بول می کنیم و همینطور وضو می گیریم وجود این علامت در خواب چند جنبه دارد.

ورود به توالت در خواب بیانگر علاقه و پذیرش موضوع یا موضوعی است.

رفتن به توالت در خواب نیز بیانگر این است که خواب بیننده نگرانی یا چیز سنگین تری بر دوش دارد و می خواهد از شر آن خلاص شود یا شروعی برای حل مشکل است.

آنچه در رویا در داخل توالت می افتد ممکن است به ما سرنخی بدهد که خواب بیننده تا چه حد می تواند از آنچه در زندگی بیداری دارد خارج شود.

اگر وارد توالت شود و نیازهای خود را برآورده کند و با خیالی آسوده آن ها را تکمیل کند، نشان دهنده خروج او از دغدغه هایشان است و دوره آینده پایدار خواهد بود و از آسایش در آن برخوردار خواهد شد.

اما اگر در اجابت مزاج با مشکل مواجه شود یا آب برای شستن پیدا نکند یا محل یا لباس آغشته به فضولات باشد یا هر چیزی که مانع از روند طبیعی اجابت مزاج شود، ممکن است نشان دهنده این باشد که اموری که او دوست دارد انجام دهد. حل کردن یا خلاص شدن از آنها همچنان برای او مشکل ایجاد می کند و موانع هنوز پیش روی او هستند.

و دید اجابت مزاج در توالت همراه با شستن حاکی از خروج کامل از آنچه ذهن بیننده را به خود مشغول کرده بود.

و اما کسى که در مستراح دستش را مى‏شوید، بیانگر آن است که او از هر یک از این دو امر صرف نظر کرده و از آن پیروى نکرده است.

در مورد شستن پاها در توالت، ممکن است نشان دهنده پایان تلاشی باشد که انجام می دادید.

البته زمینه خواب و وضعیت بیننده آن چیزی است که توالت نشان دهنده چیست، ممکن است یک شوهر، یک کار یا موضوعی باشد که ذهن را به خود مشغول کند و خداوند تبارک و تعالی همه چیز است. دانا و با شکوه ترین.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا