این رویاها را برای من نفرست

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و صلی الله علیه و آله و سلم بر خاتم الانبیاء و الرسولین این مقاله به توضیح معانی نمادهای حاضر اختصاص نخواهد داشت. در رویاها، اما این دستورالعملی است در مورد برخی از دنبال کنندگان ما، چه در سایت یا کانال در یوتیوب. افراد مذهبی برای تعبیر خواب خود برای ما نامه می نویسند. هدف اصلی ایجاد سایت یا کانال، بلکه هدف مطالعه رویاها و نشان دادن راه هایی برای مقابله با رویاها بود تا روی ما تاثیر بگذارد.

به دلیل ارتباط مستمر با بسیاری از افراد از ملیت‌های مختلف عربی و اسلامی و مواجهه با مجموعه‌ای از تفاوت‌ها در آداب و سنن مختلف، سعی می‌کنیم نسبت به برخی موارد و رفتارها، به‌ویژه مواردی که احساسات و احساسات را تحت تأثیر قرار می‌دهند، بازتر و پذیرا باشیم. بین افراد اعم از داوطلبانه یا غیر ارادی و تا حد امکان سعی در ارائه توضیحاتی اعم از روانی یا اجتماعی داریم و بیشتر این موارد بین جنسیت است چه قبل از ازدواج و چه در موارد خاص و اغلب ما منعطف تر و قابل قبول تر است و مواضع ما به دلیل آگاهی از شرایطی که اکثر جوامع عربی و اسلامی در آن زندگی می کنند، اعم از باز یا سختگیرانه، و همچنین با در نظر گرفتن رنج اخلاقی و روانی بسیاری از گروه ها، تند یا افراطی نیست. جامعه، به ویژه زنان، که باعث می شود ما با اکثر موارد همگام باشیم، اگرچه آنها از برخی خطوط عبور می کنند.

با این حال، کنترل ها و محدودیت هایی وجود دارد که نمی توان آنها را تحمل یا پذیرفت. من برخی از مدل ها را لیست می کنم:

ارتباطی جویای خوابی می شود که استخاره مردی در زندگی اوست، وقتی خواب را می گوید به او اطلاع می دهد که متاهل است، این زن متاهل است و از مرد دیگری استخاره می گیرد زیرا به فکر جدایی است و می‌خواهد قبل از درخواست طلاق بداند. او می‌خواهد بداند آیا کسی که با او در تماس است با او ازدواج می‌کند یا خیر. زن متاهل، فکر کردن یا برقراری رابطه به قصد ازدواج با شخص دیگری، شخصاً وقتی چنین پیام هایی را در صفحه خود می بینم احساس انزجار می کنم. ممکن است رویاها حاوی پیام هایی باشد که آنها را به انجام یک عمل غیر اخلاقی تشویق می کند. این کاملا غیر قابل قبول است.

پیام های دیگری برای افرادی ارسال می شود که رویاهایی می فرستند که در آن عده ای حضور دارند و سپس ذکر می کنند که آن افراد با همسرشان مشکل دارند، گویی منتظرند تا به آنها اجازه دهیم تا به آن مرد یا آن مرد حمله کنند. زن چون ممکن است مال بیننده خواب باشد یا نباشد و این نیز مردود است.

موارد دیگری نیز وجود دارد که شخصی رویاهایی می فرستد که متعلق به او نیست و ممکن است برای صاحبان آنها خصوصی باشد، بنابراین من نمی توانم به آنها پاسخ دهم زیرا به شخصی که آنها را فرستاده اشاره نمی کند.

ولدی خواب شما را می فرستد تا تعبیر کند، او باید با خودش و در زندگی اش صادق باشد، زیرا بیشتر خواب ها زمزمه های شیطان است، زیرا شیطان در جریان خون انسان جریان دارد و ما نمی خواهیم باعث آسیب شویم. پیام ما بر اساس درک روش و نحوه برخورد با رویاها است تا به ما آرامش دهد.

این خلاصه ای از مطالبی بود که در طول ارتباط با شما دیدم، خواستم آن را به اشتراک بگذارم تا بتوانم این پیام ها را به دست هر کس که می خواهد برسانم و خداوند یاور است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا