آیا رمان رویایی آن را محقق خواهد کرد؟

تعبیر خواب، آیا روایت خواب آن را تحقق می بخشد، چگونه با دیدن ها برخورد کنیم، چرا خواب های بد را کم نکنیم بسم الله الرحمن الرحیم و صلوات و السّلام ارباب همه خلقت، استاد ما مولانا محمد صلی الله علیه و آله و سلم، موضوعات بسیاری است که به رویاها می پردازد، اعم از منشأ آن، علل آن، هدف از وجود آن، و نحوه برخورد با آن. برای اطلاع، هیچ موضوع قطعی و قطعی در این عالم رویا وجود ندارد، هر آنچه در مورد رویا گفته شد، دارای جنبه های نادرست و درست است.

موضوع یا موضوع تحقق رؤیاها و رؤیاها بخشی از این بحث است و پدرم به دلیل ترس از تحقق خواب هایی که ممکن است حامل برخی اخبار یا پیام های هشدار دهنده باشد در بین برخی افراد ایجاد اضطراب می کند. دلیلی بر حقیقت ندارد ذکر یا نقل خواب ربطی به تحقق آن ندارد و اختلافی که ممکن است در این قسمت باشد در تعبیر خواب است یعنی اینکه اگر تعبیر یا تعبیر شود محقق می شود و یا خیر. این موضوع دیگری است که انشاءالله بعداً به آن خواهیم پرداخت.

در بازگو کردن خواب، آدابی وجود دارد که مسلمان باید از آنها پیروی کند و آن الهام از کتاب خدا و سنت شریف است و هدف آن پرهیز از آسیب‌ها و تأثیراتی است که بیننده خواب در معرض آن قرار می‌گیرد. از خودش یا از اطرافش

ابتدا با آنچه خداوند متعال در آیه 5 سوره یوسف می فرماید (فرمود: پسرم خوابهایت را برای برادرانت بازگو مکن که بر تو نقشه بکشند، همانا شیطان برای انسان دشمن آشکاری است) در این آیه شروع می کنیم. اشاره ای به پوشاندن رویاها و رویاهایی است که ممکن است برای بیننده نوید داشته باشد.هدف پرهیز از توطئه و آسیب است.بصیر ممکن است مورد خشونت قرار گیرد، اعم از خشونت فیزیکی و تجاوز، همانطور که برای استاد ما یوسف علیه السلام اتفاق افتاد. ، یا اگر آسیب چشم یا حسادت باشد و این احتمال بسیار زیاد است.

از سنت نبوی در حدیثی در صحیح بخاری ابوقتاده آمده است ((رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: خواب از جانب خداست و خواب از شیطان، پس اگر یکی از شما چیزی را دید که بدش می‌آید، پس از بیدار شدن سه مرتبه آب دهانش را بیرون بیاورد و از شر آن پناه ببرد که ضرری به او نمی‌رساند.))

و از او رضی الله عنه روایت شده است که فرمود: ((اگر یکی از شما خوابی ببیند که خوشش می آید از طرف خداست پس خدا را بر آن حمد کند پس بگوید. در مورد آن، و اگر چیزی غیر از آن را ببیند که کراهت دارد، از شیطان است، پس باید از شر آن بپرهیزد و به کسی یاد نکند که ضرری به او نمی رساند.)) از او روایت شده است. بخاری.

و در حديث ديگر: «لا يقول إلا فى وادى يا والدى» و به صورت ديگر: «حبيب يا لبيب».

هدف از این کار این است که معشوق شما را دوست نداشته باشد جز خیر، و این معشوق ممکن است پدر، مادر، شوهر یا دوست هر فردی باشد که شما با او احساس راحتی و راحتی داشته باشید.

همانطور که در هزاره پینک بیان شده است:

پند و اندرز و هر کس آنچه را که بدش می‌آمد دید، از شر آن به پروردگارش پناه برد

و آنچه را که بر احدی دیده، نمی گوید، پس از الهادی ورد به او ضرر ندهید

رؤیا یا رؤیا، خواه ذکر کنی یا نه، ربطی به وقوع آن در زندگی بیننده ندارد، پس تحقق رؤیت به مقوله آن پیوند دارد، یعنی.

و خداوند تبارک و تعالی داناتر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا