تعبیر شیطان در خواب

بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین و الصلوة و السلام علی مولای خلق و الشیطان اولین دشمن انسان به حساب می آید و در هر کاری در کمین اوست. روش یا عملی که بر افکار و گفتار و نگاه بنی آدم تا زمانی که او را اغوا کند کنترل می کند.

در عالم رویا، نماد شیطان یکی از نمادهایی است که اغلب هشدارهایی را در مورد اعمال یا افرادی که در اطراف بیننده خواب می بینند، به همراه دارد.

شیطان در خواب به دشمن دین و دنیا، حیله گر، فریبکار، تیزبین، متکبر، بی تفاوت و بی تفاوت تعبیر می شود و ممکن است وزیر، شهریار، قاضی، دادگستری، پلیس، فقیه، واعظ، کافر، منافق باشد. ، یا حسادت می کنند.

ممکن است والدین یا فرزندان باشند.

ديدن شيطان در خواب، شادي، معصيت و شهوت است، همچنان كه شهوت، معصيت و شيطان است.

و هر کس در خواب ببیند که شیطان او را کتک می زند، ممکن است منظور از خوردن ربا باشد، زیرا خداوند سبحان می فرماید: «مذهبون ربا بر پا نمی نشینند، مگر آن که شیطان کتک خورده با لمس می ایستد». سوره بقره آیه 278.

و لمس شیطان در خواب، زیرا او دشمنی دارد و آنچه را که به همسرش تهمت می زند و اغوا می کند.

و هر کس در خواب ببیند که فرقه ای از شیطان او را لمس کرده است در حالی که خدای متعال را یاد می کند، دشمنانش بسیارند و می خواهند او را اغوا کنند و به او آسیب برسانند، ولی نمی توانند.

و هر که در خواب توسط شیطان تعقیب شود، دلالت بر دشمنی دارد که از او پیروی می کند و او را اغوا می کند و فریبش می دهد و از اعتبار و علم او می افتد.

و رؤیایی که گویی شیطان در خواب چیزی به شما می آموزد، آنگاه بیانگر سخنان ساختگی، توطئه علیه مردم و یا پخش اشعار دروغ است.

و هر کس در خواب ببیند که شیطان بر او نازل شده، به تهمت و گناه خواهد خورد.

و هر كه در خواب شيطان را بكشد و از صالحان باشد، از چيزى در زندگى خود مأيوس شود.

و هر کس ببیند که او بر شیاطین فرمانروایی می کند و آنها را تسخیر می کند در حالی که مطیع او هستند، رهبری و عزت و اعتبار به دست می آورد و دشمنان خود را شکست می دهد.

و هر کس ببیند که شیاطین او را در غل و زنجیر قرار داده اند، قوت و پیروزی و اراده پیدا می کند.

و هر کس در خواب ببیند که شیاطین او را وسوسه کردند، به مال یا کار مبتلا می شود.

و هر کس در خواب ببیند که با شیاطین دشمنی می کند، بیانگر این است که بیننده مردی مؤمن و درستکار و مطیع خداوند متعال است.

و هر کس در خواب ببیند که شیطان او را ترسانده است، از اولیای امین خداست و خداوند متعال او را از ترس و شیطان حفظ کرده است.

خدا تنها می داند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا