در خواب به زنده و مرده ضربه بزنید

در خواب به زنده و مرده ضربه بزنید

تعبیر خواب ضربت در خواب بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و صلوات و درود بر سرور همه خلقت جهات زیادی دارد و مظاهر، نماد کتک زدن در خواب، ممکن است با دست، شلاق یا هر وسیله دیگری باشد، یا خود را ضارب یا کتک خورده بیابید، و ممکن است بیرون بیاید خون دارید، یا از آن رنج می برید. شکستگی یا ضایعه در بدن همه این موارد با توجه به حضورشان در خواب تعبیر خاصی دارند.

زدن با تازیانه در خواب، ممکن است سخن بدی باشد و از کتک زدن خون بیرون بیاید.

رؤیای ضرب و شتم با مروارید به زندگی یک ماده مرده اشاره دارد.

تصویری از پیروزی شمشیر بر دشمنان.

دید کتک زدن با راه رفتن محمود نیست و همینطور زدن با نی.

دیدن زمین خوردن در خواب سفر کنید.

اگر کسی در خواب ببیند که او را کتک می‌زنند، نشانه خوبی است، مگر اینکه ضربه‌دهنده از فرشتگان یا مردگان باشد.

هر کس در خواب ببیند که مرده ای در حال عصبانیت او را می زند، دلالت بر این دارد که بیننده گناه کرده یا تصمیم به انجام آن دارد (زیرا میت در سرای حق است و جز به آنچه خدا راضی است راضی نمی شود. ).

همچنین زدن مرده برای زنده در خواب، بیانگر مسافرت است و گفته شده است: هر که در خواب مرده ای را بزند، قرض خود را ادا می کند، یا آنچه را که از او گم شده است، به او برمی گرداند.

کتک زدن زنده به جای مرده ممکن است به قدرت دین ضربه زن اشاره داشته باشد.

کتک زدن در خواب اگر خراش و درد نباشد لباس است.

کتک زدن حیواناتی که لیاقتش را ندارند جهل و تجاوز است.

هر کس در خواب ببیند که بدون بستن دست و پای او را با شلاق می زنند، خواه خون از او خارج شود یا نه، بیانگر کسب مال حرام است، مخصوصاً اگر بدن به خون آغشته باشد، و اگر ضرب و شتم اثر داشته باشد. این یک مزیت است، به خصوص اگر مهاجم شناخته شده باشد.

و هر کس ببیند که کسی او را زده و نداند چرا او را زده و دلیلش چیست، خیر و مال به دست می آورد و لباس نو می پوشد و خداوند تبارک و تعالی دانا و جلیل است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا