تعبیر دیدن جن در خواب ابن سیرین

تعبیر دیدن جن در خواب

تعبیر دیدن جن در خواب از دایره المعارف تعبیر خواب ابن سیرین و آیا راه حل است یا رؤیا و تعابیر مختلف در این گونه خواب ها و معنای آنها چیست؟ خطوط آینده

دیدن جن در خواب

استاد ابوسعید می گوید: هر که ببیند به جنی تبدیل شده است که مکرش قوی است و رؤیت جادوگران جن در خواب حکایت از غول دارد.

و اگر ببیند که جن وارد خانه او شده و در خانه او کار می کنند، دزدان وارد خانه او می شوند و به او آسیب می رسانند یا دشمنانش در خانه او به او حمله می کنند.

و اما شیطان: او دشمن دین و دنیا، حیله گر و فریبکار است، به هیچ چیز اهمیت نمی دهد، ولی تعبیرش حجت است و شاید اهل بیت.

و هر كه ببيند گروهى از شيطان او را لمس كرده اند در حالى كه او مشغول ذكر خداى سبحان است، ديده اش نشان مى دهد كه دشمنان بسيارى دارد كه مى خواهند او را هلاك كنند، ولى آنچه را كه مى خواهند از او به دست نمى آورند، زيرا خداوند متعال. می‌گوید: همانا کسانی که از خدا می‌ترسند، هنگامی که گروهی از شیطان به آنها دست می‌زنند، یاد می‌کنند.

و اگر ببیند که شهابی سوراخ کننده به دنبال شیطان می آید، رؤیت او حکایت از صحت دین او دارد.

هر که در خواب ببیند که شیطان از او می ترسد، دلالت بر اخلاص در دینش دارد و از ترسی که در آن است در امان است، چنانکه خداوند متعال می فرماید: «از آنها نترسید و اگر مؤمن هستید از آنها بترسید. ”

و هر کس ببیند که شیطان در حال خوشی مشغول آرزوهاست.

و هر كه ببيند شيطان لباس خود را از تن درآورده است، اگر والى باشد از حكم بركنار مى شود، يا اگر مالك باشد به مالى مبتلا مى شود، زيرا خداوند متعال مى فرمايد: «اى بنى آدم! شیطان شما را اغوا نکند.»

مثل این است که اگر والی بود شیطان لباس خود را از تن درآورد و از مأموریت برکنار شد و یا اگر صاحب ملک بود به ملکی مبتلا شد، زیرا خداوند متعال می فرماید: «یا بنی آدم، شیطان نکند. تو را اغوا کند.»

و اگر ببیند که شیطان به او دست زده است، دشمنی دارد که به همسرش تهمت می زند و او را اغوا می کند، و گفته شد که این رؤیت به فرموده حق تعالی حکایت از رهایی صاحب آن از غم یا بهبودی از بیماری دارد. : «و یاد کن بنده ما ایوب را هنگامی که پروردگارش را ندا داد که شیطان مرا لمس کرد».

هر کس در خواب ببیند که شیطان از او پیروی می کند، دشمن او را فریب می دهد و وسوسه می کند و از کار و منزلتش می کاهد، به فرموده خداوند متعال: «پس شیطان او را تعقیب کرد و او از فریبکاران بود».

و هر کس در خواب ببیند که او ملک شیاطین است، پس از او پیروی کنند و تسلیم او شوند، به امامت و منزلت و انقیاد دشمنان نایل می شود، به فرموده خداوند متعال: «و از شیاطین کسانی هستند که برای او غواصی می کنند».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا