تعبیر خواب ابن سیرین – خواب زکات در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – تعبیر خواب پول زکات در خواب

تعبیر رؤیت زکات پول در خواب ابن سیرین:

استاد ابوسعد رضی الله عنه می فرماید: هر که در خواب ببیند که زکات مال خود را با شرایط آن می پردازد، به خاطر فرموده خداوند متعال، به مال و مال مبتلا می شود:

و هر چه از زکات در جهت رضای خدا بدهید، اینان ضعیفانند.

{سوره روم، آیه 39}.

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: زکات در خواب، هر کس در خواب ببیند که زکات مال خود را داد، خواب نشان می دهد که مال او ثمر می دهد و چپش چند برابر می شود، مگر اینکه در بیداری بدهی داشته باشد و یا دارای قرض باشد. ودیعه، سپس خواب نشان می دهد که آن را خرج کرده و به مستحق می پردازد.

و اگر در خواب ببیند که مرده ای که می شناسد در حال پرداخت زکات است، خواب نشان دهنده حال خوب او نزد پروردگارش است. همینطور اگر در خواب ببیند که نیکوکارى دارد زکات مى‏دهد، خواب بیانگر آن است که یادش بالا مى‏رود و اعمالش پاک مى‏شود، مخصوصاً اگر در همان خواب دیده شود که با زکاتش نماز مى‏خواند یا یاد مى‏کند. خدایا پس خیر بیشتر و تعبیر قویتر و بهتر.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که در آن وقت زکات داد و اذن داد، اگر در حج نبود، خواب دلالت بر شهادت و زکات آن دارد.

و گفته شد: اگر در خواب فقیری ببیند که گویی پاک شده است، خواب نشانگر آن است که سر خود را می تراشد، سبیل خود را می برید، زیر بغل خود را می کند، ناخن هایش را می بندد، یا موهای تنه خود را می تراشد، مگر اینکه ببیند بعد از آن غسل کرد، یا دید که در مسجد آن کار را کرد، یا دید که بعد از آن نماز خواند، یا اینکه با زکات کار دیگری کرد که دلالت بر خیر کرد، زیرا خواب نشانگر مقام اوست. قیام می کند، موفق می شود و امور خود را اصلاح می کند.

، تعبیر دیدن زکات پول در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب زکات پول، رؤیت زکات پول.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا