تعبیر خواب ابن سیرین – خواب خرید و فروش در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن خرید و فروش در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب خرید و فروش در خواب

تفسیر یک چشم انداز [البيع و الشراء] ابن سیرین در خواب:

در مورد بیع در خواب، تعبیر بر حسب تفاوت در بیع – یا کالا – متفاوت است.

هر کس در خواب ببیند که او را می فروشند یا می خوانند، اگر خریدارش مرد باشد، مضطرب می شود و اگر زنی آن را بخرد، اقتدار و عزت و حیثیت پیدا می کند. و گفته شد: چنین بینشی به عاقبت نیک بیع داستان یوسف علیه السلام تعبیر می شود.

و بیع در خواب مستلزم تکریم فروخته کننده است به سبب فرموده حق تعالی در داستان یوسف علیه السلام: {و کسى که او را از مصر خرید، به همسرش گفت: آرامگاه او را گرامی بدار}.

و هر چه قیمت کالای فروخته شده بیشتر باشد در خواب بهتر و ارجمندتر است.

در خواب هر چیزی که برای فروشنده بد بود به تعبیر برای خریدار خوب بود و هر چه برای فروشنده خوب بود برای خریدار بد است.

گفته شد: مبیع در خواب را خریدار یا خرید در بیداری تعبیر می کند و خریدار در خواب را فروشنده یا بیع در بیداری تعبیر می کند.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که چیزی را که دلالت بر دنیا دارد فروخت یا فروخت، خواب نشانگر آن است که آخرت را بر دنیا ترجیح می دهد و اگر در خواب ببیند که چیزی را فروخت یا فروخت. دلالت بر آخرت دارد، خواب دلالت بر آن دارد که دنیا را بر آخرت ترجیح می دهد، یا خواب نشان می دهد که برحسب مقدار بیع و قیمت، حال خود را به دیگری تغییر داده است.

و گفته شد: و اما خرید و فروش در خواب، پس هر چه نیکو است، بیع آن برای خریدار و عکس آن بر فروشنده، دلالت دارد.

و گفته شد: خرید و فروش و نیز مبیع و خریدار از تعابیر وارونه است. اگر در خواب ببیند که کالایی را می فروشد، مانند آن را می خرد و اگر در خواب ببیند که کالایی را می فروشد، آن مال را می خرد.

گفته شد: مبیع و خریدار در تعبیر متفاوت یا متضاد هستند.

هر کس در خواب ببیند چیزی می فروشد یا چیزی می خرد، خواب بیانگر ناچاری یا محتاج چیزی است، زیرا انسان جز در مواقع ناچاری نمی فروشد، پس اگر مجبور شود آن را بفروشد و بخرد. چیزی و گفته شد: هر کس در خواب ببیند که چیزی از جنس پسندیده فروخت، خواب دلالت بر آن دارد که در آشفتگی و بی نظمی و امید به پیروزی و رستگاری است. اگر در خواب ببیند که از جنس محبوب خریده است، بیانگر این است که از چیزی که به آن هشدار داده بود نجات می یابد. و هر چیزی را که بیع ببیند و در بیع برای بایع خیر باشد، بر خریدار دلالت دارد.

تعبیر خواب و دیدن خرید و فروش در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا