تعبیر خواب ابن سیرین – خواب کلید و قفل در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب کلید و قفل در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن کلید و قفل در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب کلید و قفل در خواب

تفسیر یک چشم انداز [القفل و المفتاح] ابن سیرین در خواب:

و اما دیدن قفل و کلید در خواب، هر کس در خواب ببیند که قفلی را باز کرد، اگر مجرد باشد، خواب دلالت بر ازدواج او دارد و اگر ازدواج کرده باشد، با همسرش همبستر شده است. چنانکه کلید در خواب را مرد و قفل را زن تعبیر می کند چنانکه شاعر می گوید:

پس در حال مستی نزد او برو و قفل را با کلید دریافت کن

دیدن زندانی که در خواب قفل را باز می کند، بیانگر رهایی و آسودگی از طریق دعا است، خداوند متعال می فرماید: {اگر می خواهید در را باز کنید، فتح به شما رسیده است} یعنی اگر دعا کنید پیروزی نصیب شما شده است. .

رویا باز کردن قفل در خواب بیانگر این است که او در بیداری با انسان دیگری اختلاف دارد یا منتظر حکم دادگاه یا مانند آن است.

باز دیدن قفل در خواب برای فقیر یا کسانی که رزق و روزی او را ندارد، بیانگر این است که او از دنیایی که به او سود می‌رساند، با همسر یا شرکت یا مسافرت باز می‌شود.

باز شدن قفل در خواب برای قاضی، حاکم یا مفتی، اگر در بیداری نتوانست کاری انجام دهد، بیانگر آن است که آنچه بر او بسته بود، بر او ظاهر می شود، مانند جدا کردن حق بین زن یا شوهر. دو شریک و همچنین میزان خواب و آنچه در آن است.

قفل ساز: سازنده یا فروشنده قفل.

و اما قفل ساز در خواب، بیانگر مردی است که مردم را راهنمایی می کند. اگر در خواب ببیند که در مغازه خود را قفل می کند، خواب دلالت بر آن دارد که توشه خوار است و اگر در خواب ببیند که درب خانه را قفل می کند، خواب می بیند که درب خانه را می بندد. نشان دهنده نشانه ازدواج (طلب در ازدواج مجردان) است.

و كليد در خواب ممكن است حاكي از پول و حكمت و صلاح يا چيزي باشد كه مربوط به اختيار باشد و نيز بر حسب مفتاح.صالح يا حاكي از به دست آوردن مال حلال و ارث يا گنج و نيز كليد کعبه که در تأویل ممدوح است.

و مفاتیح در خواب عموماً نشان می دهد که سلطان اگر شایستگی آن را داشته باشد یا نشان دهنده مال و گنج یا ثروت زیاد است خداوند متعال فرمود: { افسار السموات و الارض از آن اوست} یعنی: حجت آسمانها و زمین و گنجهای آنها و نیز فرموده او در قارون: {کلید او غلبه بر گروه است. قدرت اول} که به وسیله آن مال و گنج خود را بیان می کند.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که کلید یا کلیدها را می زند، خواب بیانگر آن است که اگر صلاحیت آن را داشته باشد، به او مبتلا می شود، یا خواب نشان می دهد که به اندازه آن مالی می زند.

و گفته شد: اگر در خواب ببیند که دری را می گشاید که با کلید قفل است تا آن را باز کند، کلید در آن وقت دلالت بر دعای او یا پدر و مادرش یا دیگران دارد و دیدن او که در را باز می کند. در بیانگر آن است که آن دعا مستجاب می شود و به آنچه در دعا خواسته است می رسد یا خواب نشان می دهد که انسان در کاری یا در حاجتی به او کمک می کند یا در هدفی که می خواهد به آن برسد به مقصود می رسد و به آنچه می رسد. او با کمک و کمک دیگران می خواهد. همین طور تعبیر خواب بر حسب آنچه از اضافه و قرائن در آن است، و آنچه در دنباله قرائن و فرضیات است می باشد.

و اگر در خواب ببیند که برجی را با کلید باز کرد تا آن را گشود و داخل شد، خواب بیانگر آن است که با دعا و یاری دیگران برای او به آسودگی و خیر بزرگی خواهد رسید.

گفته شد: قفل در خواب ضامن و ضامن تعبیر می شود و دیدن آن بیانگر ضمان و ضمان است، دیدن در بسته شدن در خواب، بیانگر دخول در ضمان و ضمان و دیدن باز شدن قفل، بیانگر خروج است. از ضمانت و ضمانت

گفته شد: هر بسته شدن در خواب، دلالت بر پریشانی و هر گشایش در خواب، بیانگر تسکینی است.

و گفته شد: قفل در خواب، دلالت بر ازدواج دارد و دیدن باز شدن آن، بیانگر انسجام با زن است.

و گفته شد: كليد آهنين در خواب، بيانگر مردى است كه نيرومند است.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که در یا قفلی باز کرده است، خواب دلالت بر آن دارد که نصرت و پیروزی نصیبش می شود، خداوند متعال فرمود: {پیروزی از جانب خدا و نصرت نزدیک}.

گفته شد: کلید در خواب با اختیار و پول با خطر تعبیر می شود.

همچنین گفته شد: قفل در خواب به عددی تعبیر می شود که انسان برای کاری که می خواهد انجام دهد یا چیزی را که می خواهد به آن دست یابد در نظر می گیرد یا آماده می کند. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که قفل خانه خود را درست می کند یا صندوق خود را قفل می کند، پسرش حالش را درست می کند و خیر بسیار و روزی وسیع می یابد.

تعبیر خواب و دیدن کلید و قفل در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا