تعبیر خواب ابن سیرین – خواب کبوتر در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب یا دیدن کبوتر در خواب یا در خواب.

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب کبوتر در خواب

تفسیر یک چشم انداز [الحمام] ابن سیرین در خواب:

حمام: جایی که با آب گرم حمام می شود. ممکن است خصوصی یا عمومی باشد که هر یک از افراد می توانند وارد آن شوند.

حمام در خواب بیانگر آن است که زن مرد – همسر – لباس خود و عرق او را گشاد کند، زیرا شبیه نزول اسپرم به واژن و سپس رحم است.

و چه بسا کبوتر در خواب دلالت بر صاحبان شر و نزاع و گفتار داشته باشد، یا شاید کبوتر در خواب دلالت بر زندان یا سرای قضاوتها و مرتکبین باشد، به سبب آتش و تاریکی، آشفتگی خانواده، نیکی. درهای آن و فراوانی آب جاری در آن یا شاید کبوتر در خواب نشان دهنده بیماری است. همچنین دیدن مرده به گونه ای که گویی در غسل است در تعبیر غیرمعقول است.

اگر مریض در خواب ببیند که در حمام است تعبیر خواب به قراین و قرائن در آن و به وقت رؤیت در تابستان یا زمستان است و همینطور اگر در خود ببیند. خواب ببیند که شسته شده و از دستشویی بیرون آمده، از بیماری خود سالم و شفا یافته است. و اگر دید که در حمام وارد خانه گرما شد، بیان آن خلاف گفته است. و وسط خانه بین خانه گرما و خانه طهارت دلالت بر واسطه آن در سبب آن است، یا بهبودی و شفا یا عقب ماندگی و بیماری.

و گفته شد: هر که در خانه حاکم و سلطان یا مسافری نزاع یا حاجتی پیدا کرد و خود را دید که در غسالخانه است، خواب دلالت بر آن دارد که برای او و او داوری می شود و آن به نسبت است. به آنچه در حمام از شدت گرما، سرما، اسپری یا لغزنده به دست آورده است. و گفته شد: اگر جوان مجردی را در خواب ببیند که در حمام است، خواب دلالت بر ازدواج او دارد. گفته شد: داخل شدن به حمام در خواب ممکن است بیانگر شرکت در ضیافتی باشد که در آن سروصدا باشد، مانند غسالخانه، یا داخل شدن در غسالخانه در خواب، بیانگر کسب درآمد پس از زحمت و خستگی باشد، مانند جاری شدن آب در حمام. حمام نشان دهنده پول و عرق کردن نشان دهنده زحمت و خستگی است و دمای حمام با توجه به میزان دمای آن نشان دهنده بیماری یا نگرانی است. و گفته شد: اگر در خواب ببیند که در حمام است در حالی که جامه از او بیرون آورده اند، بیانگر امری است که مربوط به همسرش یا از طرف خانواده اوست.

و اگر در خواب ببیند که از مجرای غسالخانه یا از پنجره کوچکی که در آن است وارد حمام شد، یا ببیند که شیر یا هفت یا وحش یا کلاغ یا مار بود، خواب نیکو نیست و ممکن است. بیانگر ملاقات با افراد شرور و بد اخلاق است.

برخى گفتند: غسالخانه خانه آفات است و هر كه در آن وارد شود نگرانى مى شود كه از جانب زنان نماند – برود. گفته شد: هر که خود را در خواب ببیند که گویی وارد غسالخانه شده است، دلیل بر تب است.

و گفته شد: اگر کسى را مضطر یا مضطر ببیند، اگر در خواب ببیند که داخل غسالخانه شده است، خواب بیانگر آن است که از غم و اندوه بیرون مى آید.

و گفته شد: اگر در خواب دید که در حمام نشست، یا دید که غسالخانه ساخت، خواب دلالت بر فسق می کند، زیرا غساله محل آشکار شدن برهنگی است. بعضى از آنها به غير آن گفتند: هر كه در خواب بيند كه غسالخانه مى سازد، خود را راحت مى كند. همچنین گفته شد: کبوتر مجهول در محلی، در خواب، بیانگر فسق در آن محل است.

و گفته شد: غسل ولرم و نرم و گرم در خواب، بیانگر آن است که زن و خانواده یا دامادش بر او موافق و یاور و دلسوز هستند و غسل سرد بیانگر این است که با او آمیخته نمی شوند. از آنها بهره نبر و حمام بسیار داغ بیانگر خشن بودن آنهاست و از شدت آنها لذتی نمی بیند. و گفته شد: اگر خواب ببیند که در حمام گرم خانه است، خواب بیانگر این است که در تلاش است تا آزار را از همسرش دور کند.

و اگر تعبیر کبوتر در خواب دیدن آن به سرسبزی دنیا نسبت داده شود، اگر سرد باشد، دلالت بر این دارد که بیننده خواب کم درآمد دارد و دستش به آنچه می خواهد نمی رسد. و اگر گرم و نرم و گرم و شيرين باشد خواب بيانگر آن است كه كارش محبت آميز و فقير مي شود صاحب نعمت در آن شادي و سرور مي بيند و اگر غسل خيلي گرم باشد آن را مي بيند. عیب است، اما ستایش مردم ندارد. و گفته شد: هر که در خواب ببیند که در حمام است، به اندازه دمای غساله، گرفتار مضطر یا مضطر می شود و خدا داناتر است.

و گفته شد: هر که در خواب ببیند که داخل غسالخانه ای شد و در آن آب نوشید، یا دید که آب گرم بر او ریختند، یا دید که با آب گرم در آن شست و شو داده، و این به صورت نبود. از شستن، پس مضطر یا مضطر است، و تقدیرش به قدر گرمی آن آب است.

اگر کسى که مى‏خواهد مسافرت کند در بیدارى ببیند – در بیدارى – یا کسى که از منفعت طلبى از او کمک مى‏خواهد، در خواب ببیند که با آب گرم شسته شده، خواب نشان مى‏دهد که سفرش برایش خوب نیست یا خواب نشان می دهد که منفعتی نمی برد، آنچه را که از آن شخص امید داشت خداوند متعال فرمود: {و اگر کمک بطلبند مانند مالچ آبی به آنها داده می شود}.

[1]النوراء: هر چیزی که منور شود، یعنی از سنگ آهک و چیزهای دیگر برای از بین بردن مو رنگ شده باشد.

وقتی حمام و نور به هم می رسند[1] و در همان خواب غسل کند، زیرا با شستن و نور گرفته می شود و در تعبیر خواب بیرون رفتن از حمام، که این در تعبیر قویتر است.

اریتم: صاحب حمام، یا کارگر در حمام.

و همی در خواب را مردی تعبیر می کند که مردم را در امری که مستلزم نافرمانی است گرد هم می آورد. تعبیر خواب نیز به وضعیت خواب و شواهد موجود در آن بستگی دارد، زیرا حمام در خواب بیانگر چیزهای زیادی است.

چشم انداز

نقل شد که مردی دید که در حمام در حال لیز خوردن است، آن را از روی گذرگاهی برید و گفت: به شدت آسیب دیده ای. به او نشان داده شد که در حمام لیز خورده و پایش شکسته است.

تعبیر خواب و دیدن کبوتر در خواب.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا