تعبیر خواب ابن سیرین – خواب کلاه ایمنی در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین، تعبیر خواب کلاه ایمنی یا رؤیت پوشیدن استغفار یا کلاه ایمنی در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [الدرع و الخوذة و الجوشن] ابن سیرین در خواب:

[1]المغفیر یا تخم: کلاهی است که برای حفظ آن بر سر می بندند.

[2]گشن: سپری که سینه را می پوشاند.

در مورد بخشش و تخم مرغ[1]هر کس در خواب خود را ببیند که پوست یا تخم مرغی بر سرش است، خوابش نشان می دهد که از زیان مالی در امان است و عزت و جلال می یابد.

همچنین گفته شده است: اگر تخمی در خواب دیده شود و ارزش بالایی داشته باشد، نشانگر زنی ثروتمند و زیباست و اگر بلند نباشد، نشانگر زن زشت است.

و گفته شد: هر که در خواب تخمی آهنین ببیند خوابش نشان می دهد که به وسیله و مرتبه ای بزرگ رسیده است.

و گفته شد: چه سلاحی برای محافظت می پوشاند، مانند سپر و تخم و گوشان؟[2]یا آنهایی که سینه، ساق یا ساعد را می پوشانند تا از آنها محافظت کنند، سپس به لباس و لباس اشاره می کنند. (اگر شخصی در خواب خود را به گونه ای ببیند که گویی آن را پوشیده است، خوابش بیانگر آن است که لباس یا لباسی به او خواهد رسید.)

گفته شد: ساعدها برای محافظت از آهن است، در خواب به مردان خویشاوند اشاره می کنند. هر که در خواب ببیند ساعدهای آهنین بر اوست، خواب نشان می دهد که به دست مردی از خویشاوندانش قوی می شود. گفته شد: این خواب دلالت بر همراهی او با دو مرد قوی و بزرگ دارد و ممکن است تعبیر بر پسر یا برادرش بیفتد (یعنی این دو مرد قوی برادر و پسر او هستند).

و گفته شد: هر کس در خواب ببیند که پاهای آهنین بر اوست، خواب، دلالت بر آن دارد که فرزندی از او نیرو می گیرد، و نیز دلالت بر قوتی است که در سفر به دست می آورد.

اگر کسی در خواب ببیند که سلاح بر سر دارد در حالی که در میان مردانی است که اسلحه بر آن نیست، خوابش بیانگر آن است که بر قومی رهبری خواهد شد. اگر پیر باشند دوست او هستند و اگر جوان باشند دشمن او هستند. گفته شد: این بینایی برای بیمار خوب نیست.

تعبیر خواب و رؤیت پوشیدن سپر و بخشش و کلاهخود و مانند آن.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا