تعبیر خواب ابن سیرین – خواب عسل در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – خواب عسل در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب عسل یا دیدن عسل خوردن در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [العسل] ابن سیرین در خواب:

و عسل در خواب برای دینداران شیرینی ایمان و تلاوت قرآن و عمل صالح است. (کسی که متدین و پرهیزکار عسل است اگر در خواب ببیند یا ببیند که عسل می خورد، خواب بیانگر حسنات و شیرینی ایمان و تلاوت قرآن است).

ابن سیرین رحمه الله

و عسل در خواب برای اهل دنیا غنایم و سودی است بدون خستگی. اگر در خواب عسل ببیند یا ببیند عسل می‌خورد خوابش نشان می‌دهد که بدون خسته شدن به پول و منفعت می‌رسد و یا برای دیندار، این خواب بیانگر شیرینی ایمان، تلاوت است. از قرآن و اعمال صالح. همچنین گفته شد: عرض در خواب رزق زیادی است که صاحب آن بدون خستگی به دست می آورد و عسل در خواب رزق کوچکی است که صاحب آن از چهره ای که در آن خسته است به دست می آورد.

ابن سیرین رحمه الله

همینطور گفته اند: عسل در خواب پول حلال از ارث است یا مالی از منفعت یا مالی از کار یا شرکت. (اگر در خواب عسل ببیند یا ببیند که عسل می خورد، خوابش نشان می دهد که مال حلال به دست می آورد، چه از ارث، چه از منفعت، چه از کار و چه از شرکت).

ابن سیرین رحمه الله

و عسل در خواب نیز دلالت بر شفا دارد یا دلالت بر قرآن دارد، زیرا خداوند متعال کلام خود را شفا دهنده توصیف کرده است، پس خداوند متعال فرمود:

(و ما از قرآن چیزی را نازل می کنیم که برای مؤمنان شفا و رحمت است) [الإسراء: 82].

(بگو: برای مؤمنان هدایت و شفا است) [فصلت: 44].

(ای مردم، از جانب پروردگارتان پند و اندرزی برای شما آمده است، شفای سینه‌ها و هدایت و رحمت دردمندان). [يونس: 57].

و خداوند متعال عسل را علاوه بر شفا بیان فرموده است:

(از شکم آنها نوشیدنی رنگارنگ بیرون می آید که در آن شفای مردم است، همانا در آن نشانه ای است برای مردمی که طالب هستند) [النحل: 68-69].

چشم انداز

به ما خبر دادند که مردی نزد پیامبر صلی الله علیه و آله آمد و گفت: سایبانی را دیدم که از آن قیمه و عسل می چکید و مردم آن را می لیسیدند، آن حضرت آن را زیاد کرد و مستقل شد. ابوبکر گفت: آن را عرض کنم، اما قرآن و شیرینی و لطافت آن است و مردم آن را می گیرند، پس فراوان و مستقل است.

چشم انداز

از پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم روایت شده است که فرمود: دیدم که در گنبدی آهنین هستم و اگر عسل از آسمان فرود آید مردی لیس و دو لیس را می لیسد. مرد بیشتر از آن را می لیسد و بعضی از آنها لیس می زنند. ابوبکر رضی الله عنه گفت: یا رسول اللّه بگذار آن را منتقل کنم. فرمود: گنبد آهنین اسلام است و عسلی که از آسمان نازل می شود قرآن است و لیسنده و دو لیس که سوره را یاد می گیرد. و دو سوره، و امّا کسانی که آن را احساس می کنند، کسانی که آن را جمع می کنند، پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: راست گفتی.

چشم انداز

از عبدالله بن عمر روایت شده است که گفت: ای رسول خدا، دیدم از دو انگشتم عسل می چکد و آن ها را می لیسیدم. رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: شما آن دو کتاب را بخوانید.

چشم انداز

و مردی دید که در عسل غوطه ور شد و نان خورد پس دوستدار علم و حکمت شد پس از آن بهره مند شد و بر مال خود افزود زیرا عسل نشان دهنده علم نیک اوست و نان در سمت چپ اوست.

تعبیر دیدن عسل خوردن در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب عسل، تعبیر خواب یا خواب عسل، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا