تعبیر خواب ابن سیرین – خواب فلبوتومی در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب بلغم یا بلغم دیدن در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [الفصد] ابن سیرین در خواب:

[1]فلبوتومی و حجامت از روش های قدیمی درمان هستند، در حجامت، خون موجود در مویرگ ها (یعنی رگ های خونی شاخه ای بسیار ریز که از ورید خونی اصلی منشعب می شود) در ناحیه خاصی زیر پوست گیر می کند و سپس زخم های سطحی کوچک ایجاد می شود. در این ناحیه به منظور جذب و برداشتن خون به دام افتاده ساخته شده است.در مورد فلبوتومی، گیر انداختن خون در یک ورید خونی اصلی – مثلاً در دست یا پا – و سپس ایجاد زخم در این ورید برای استخراج مقداری خون و فلبوتومی تا حدودی شبیه فرآیند خونگیری از بیمار برای آزمایش خون است. فردی که عمل فلبوتومی را انجام می دهد فلبوتومی یا فلبوتومی است و حجامت همان حجامت است. از انس بن مالک رضی الله عنه می فرماید: رسول خدا صلی الله علیه و آله استفاده کرد.[2].

[2]جفت: بین شانه ها در پشت.

[3]شیخ: پیرمرد.

در مورد فلبوتومی[1]هر که در خواب ببیند که پیر است یا پیر[3] او را مسدود کرده است خواب هایش نشان می دهد که یکی از دوستانش یا شخصی که دوستش دارد در مورد او صحبت می کند یا با او صحبت می کند – یا از کسی که دوستش دارد یا از یکی از دوستانش حرف هایی می شنود.

ابن سیرین رحمه الله

اگر در خواب ببیند که پیری یا پیرمردی او را بریده است و همچنین ببیند که از عرق خون بیرون می آید، خوابش نشان می دهد که یکی از دوستان او یا شخصی که دوستش دارد از او صحبت می کند یا خواهد گفت. به او و اینکه این سخنان برایش خیر خواهد آورد – گویی برای او مزد می گیرند -.

ابن سیرین رحمه الله

اگر شخصی در خواب ببیند که پیرمردی یا پیرمردی او را بریده است، اما خونی از او بیرون نیامده است، خواب او نشان می دهد که شخصی که دوستش دارد یا یکی از دوستانش درباره او صحبت می کند یا کارگردانی می کند. سخنی که به او می زند و آنچه در مورد او می گوید درست است – یعنى اگر او را بشناسد از گناه توبه کند، یعنى دلالت بر توبه او دارد.

ابن سیرین رحمه الله

اگر در خواب ببیند که شیخ یا مردی عرق خود را به صورت ضربدری برید، خوابش نشان می دهد که دوستش قطع می کند یا از او سخن نمی گوید و اگر ببیند که خونریزی طولانی بوده، بیانگر این است که دوستش صحبت را دو چندان می کند. در مورد او و افزایش آن.

ابن سیرین رحمه الله

اگر در خواب ببیند که جوانی است و عرقش از درازا قطع شده است، بیانگر این است که از دشمنی می شنود که به او چاقو می زند، یا ممکن است بیانگر افزایش مال باشد. همچنین گفته شد: اگر ببیند که جوانی عرقش را از درازا ببرد و خون از او بیرون آید، ممکن است به اندازه خونی که از او – شاید از ناحیه سلطان – بیرون آمده، ضرر کند. .

ابن سیرین رحمه الله

اگر ببیند جوان است، عرقش قطع شده است، ممکن است نشان دهنده ناراحتی یا ناراحتی برخی از نزدیکان باشد. همچنین گفته شد: اگر ببیند که جوانی عرقش را قطع کرد، نشانگر این است که از ضرری که نزدیک بود در پول او – شاید از جانب سلطان – پیش آید، در امان است.

ابن سیرین رحمه الله

اگر در خواب ببیند که عالمی آن را بریده و خون زیادی در کاسه یا ظرف یا ظرفی از او بیرون می‌آید، ممکن است نشانه بیماری یا صرف بخشی از پول برای بیماری باشد. چون ظرف اینجا توسط دکتر تفسیر می شود.

ابن سیرین رحمه الله

اگر در خواب ببیند که عالمی جلوی او را گرفت و خون و خراش ندید، دلالت بر این دارد که یکی از بستگان او – منسوب به آن عضوی که در آن عرق است – درباره او صحبت می کند یا سخنی به او می رساند. و این در حد درد اوست.

ابن سیرین رحمه الله

اگر در خواب ببیند که ذبح شده است و ببیند که از بیرون آمدن خون بیزار است یا در وجدان خود ببیند که بیرون آمدن آن خون به او ضرر می رساند، خواب بیانگر افتادن است. بیمار شود یا بخشی از پول خود را از دست بدهد.

ابن سیرین رحمه الله

و اگر انسان در خواب ببیند که کاذب شده است و وجدان در خواب بگوید که بلغم به او سود می رساند و خون به مقدار معلوم و پسندیده – به مقدار متعارف – از او خارج شود، خوابش نشان می دهد که دین صحیح است و همچنین بدن و بدن او در آن سال.

ابن سیرین رحمه الله

و فلبوتومی در دست راست به افزایش پول تعبیر می شود. (اگر انسان در خواب ببیند که در دست راست غذا می خورد، بیانگر افزایش پول اوست).

ابن سیرین رحمه الله

و خونریزی از دست چپ به افزایش دوستان و فراوانی در دنیا و سلامتی زوجه تعبیر می شود. (اگر در خواب ببیند که با دست چپ خود غذا می خورد، خوابش بیانگر آن است که در دنیا و رزق و روزی خود فراوان است و دوستان و دوستدارانش زیاد می شود و در بدن همسرش سلامتی می یابد. ).

ابن سیرین رحمه الله

و اما کسی که در خواب دید که عرق سرش بریده شده است، این نشان می دهد که رئیس او – یعنی مثلاً مدیرش یا رئیس محل کارش – تغییر می کند و رئیس دیگری جایگزین او می شود.

ابن سیرین رحمه الله

و اگر در خواب ببیند که ذبح شده، ولی از عرقش خون بیرون نیامد، دلالت بر آنچه در مورد او می‌گوید و آنچه درباره او گفته می‌شود درست است.

ابن سیرین رحمه الله

اگر شخصی در خواب ببیند که دیگری را تطهیر می کند، خوابش بیانگر آن است که از گناهی توبه کرده است.

ابن سیرین رحمه الله

همچنین اگر در خواب ببیند که بعد از خونریزی خون بیرون می‌آید، بیانگر آن است که از گناه توبه می‌کند، زیرا خونریزی نشان‌دهنده توبه است.

ابن سیرین رحمه الله

اگر در خواب ببیند که پاک شد و خون از رگهایش بیرون آمد، ولی خون سیاه رنگ بود، خوابش نشانگر اصرار او بر ارتکاب گناه است، زیرا خون در خواب به گناه و خروج او با توبه تعبیر می شود. .

ابن سیرین رحمه الله

[1]اسکالپل: هر چاقوی جراحی

و گفته شد: اگر شوهر را در خواب ببیند که گویا چاقوی جراحی برداشته و با آن عرق زنش – همسرش – قطع شود، خوابش دلالت دارد که زنش او را به دنیا خواهد آورد. یک دختر.

همچنین گفته شد: اگر شوهر را در خواب دید که گویا چاقوی جراحی برداشته است[1] – یعنی چاقوی جراحی – و عرق زنش – همسرش – را به طور اتفاقی قطع کرد، دیدش حکایت از بریدگی بین او و خویشاوندانش کرد – یعنی او را از ملاقات یا رابطه خویشاوندی باز می دارد.

ابن سیرین رحمه الله

اگر شخصی در خواب ببیند که قصد زنا دارد، خواب او بیانگر این است که قصد توبه دارد – قصد او توبه از گناه است.

ابن سیرین رحمه الله

فلبوتومی: که با فلبوتومی درمان می شود.

و فلبوتومی در خواب اگر به طول قطع شد، بیانگر سخنی است که به زیبایی بر زبان می آورد و بین مردم آشتی می دهد و اگر بیند که طولش بریده است، بیانگر سخن بد است. دشمنی، توهین با کلمات، یا شایعات.

، تعبیر دیدن بلغم در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب بلغم، تعبیر خواب یا رؤیت بلغم، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا